Stránka 1 z 1
Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 22 kvě 2014, 13:15
od Jura2
mám dotaz, jak je to s otáčkami motoru na volnoběh, když jedu a vyřadím mám 900 ot/m, ale když zastavím,stojím tak klesnou na 700, je to normální ? J.
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 22 kvě 2014, 15:43
od idam.i
Je to úplne normálne.
Keď môžeš,daj si do podpisu,aký máš motor.Dosť to pomáha pri odpovediach.
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 19 říj 2014, 20:19
od serak
Potvrzuji stejné chování. Má někdo vysvětlení, proč se to tak chová? Podotýkám, že klima byla vypnutá.
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 19 říj 2014, 20:38
od ThomasTirith
serak píše:Potvrzuji stejné chování. Má někdo vysvětlení, proč se to tak chová? Podotýkám, že klima byla vypnutá.
menší nápor na spojku a synchrony při zařazení rychlosti..
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 19 říj 2014, 22:09
od serak
Zní to logicky, ale že by to byla přidáním cca 250otáček pro spojku taková úleva?
Používá to i nějaké jiná značka?
Napsal: 19 říj 2014, 23:03
od kitrab
O2 mpi to samé. Proč o nevím.
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 20 říj 2014, 00:56
od idam.i
Ford to samé,skús sa s tým zmieriť.
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 20 říj 2014, 05:47
od jendafo
Nissan Primera 2,2Di se chovala naprosto stejně.
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 20 říj 2014, 21:23
od robil
Otáčky se zvyšuji i při sešlápnutí spojky při volnoběhu. Předpokládám že to má něco společného s přípravou k jízdě.
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 02 úno 2015, 17:28
od Jura2
ThomasTirith píše:serak píše:Potvrzuji stejné chování. Má někdo vysvětlení, proč se to tak chová? Podotýkám, že klima byla vypnutá.
menší nápor na spojku a synchrony při zařazení rychlosti..
?????? menší nápor..... co je to za blbost
při jízdě vyřazená rychlost motor na volnoběh točí 900 otáček, když zastavím volnoběh klesne na 700, žádnou rychlost neřadím, na spojku nešlapu, rozdíl je jen že se točí a netočí kola
Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh
Napsal: 02 úno 2015, 19:06
od robil
Rozhodně to není vada a ničemu toto chování nevadí.
Snížení otáček má vliv na spotřebu,při zmačknutí spojky dojde k navýšení otáček nejspíše z důvodu přípravy k jízdě.
Za jízdy musí zůstat otáčky vyšší kvůli bezpečnosti.