Stránka 1 z 1

Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 22 kvě 2014, 13:15
od Jura2
mám dotaz, jak je to s otáčkami motoru na volnoběh, když jedu a vyřadím mám 900 ot/m, ale když zastavím,stojím tak klesnou na 700, je to normální ? J.

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 22 kvě 2014, 15:43
od idam.i
Je to úplne normálne.
Keď môžeš,daj si do podpisu,aký máš motor.Dosť to pomáha pri odpovediach. :D

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 19 říj 2014, 20:19
od serak
Potvrzuji stejné chování. Má někdo vysvětlení, proč se to tak chová? Podotýkám, že klima byla vypnutá.

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 19 říj 2014, 20:38
od ThomasTirith
serak píše:Potvrzuji stejné chování. Má někdo vysvětlení, proč se to tak chová? Podotýkám, že klima byla vypnutá.
menší nápor na spojku a synchrony při zařazení rychlosti..

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 19 říj 2014, 22:09
od serak
Zní to logicky, ale že by to byla přidáním cca 250otáček pro spojku taková úleva?
Používá to i nějaké jiná značka?

Napsal: 19 říj 2014, 23:03
od kitrab
O2 mpi to samé. Proč o nevím.

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 20 říj 2014, 00:56
od idam.i
Ford to samé,skús sa s tým zmieriť. :idea:

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 20 říj 2014, 05:47
od jendafo
Nissan Primera 2,2Di se chovala naprosto stejně. :wink:

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 20 říj 2014, 21:23
od robil
Otáčky se zvyšuji i při sešlápnutí spojky při volnoběhu. Předpokládám že to má něco společného s přípravou k jízdě.

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 02 úno 2015, 17:28
od Jura2
ThomasTirith píše:
serak píše:Potvrzuji stejné chování. Má někdo vysvětlení, proč se to tak chová? Podotýkám, že klima byla vypnutá.
menší nápor na spojku a synchrony při zařazení rychlosti..
:| ?????? menší nápor..... co je to za blbost [-X při jízdě vyřazená rychlost motor na volnoběh točí 900 otáček, když zastavím volnoběh klesne na 700, žádnou rychlost neřadím, na spojku nešlapu, rozdíl je jen že se točí a netočí kola

Re: Hyundai i30, 3000km, volnoběh

Napsal: 02 úno 2015, 19:06
od robil
Rozhodně to není vada a ničemu toto chování nevadí.
Snížení otáček má vliv na spotřebu,při zmačknutí spojky dojde k navýšení otáček nejspíše z důvodu přípravy k jízdě.
Za jízdy musí zůstat otáčky vyšší kvůli bezpečnosti.