Hyundai Assistance
Napsal: 26 kvě 2014, 16:19
Zdravím,
i30WG 1.6 GDI, Style s automatickou převodovkou, aqua blue, je ve výrobě - těším se jak majel kluk
Tak zatím ještě řeším pojistku a asistenční služby.
Přímo v Hyundai mi nabídli pojištění od Uniqua (povinné a havarijní) - vypadá celkem ok, ale půjdu se ještě optat jinam.
Zatím jsem byl v ČP, pojištění dražší ale lákali mě na asistenční služby i v případě poruchy (vybitá baterie, zlomený klíč, atd.)
Nejsou ale tyhle asistenční služby zbytečný?
To samé - vybitá baterie, zlomený klíč, píchlá/proražená pneu, atd. - mi slibovali i v Hyundai, nezávisle na zvolené pojistce. S tím že k poruše vyjede někdo od nich z nejbližšího servisu, síť údajně velká a rychlá, vše zdarma.
Máte někdo s těmahle problémy zkušenosti?
Předem díky .
i30WG 1.6 GDI, Style s automatickou převodovkou, aqua blue, je ve výrobě - těším se jak majel kluk
Tak zatím ještě řeším pojistku a asistenční služby.
Přímo v Hyundai mi nabídli pojištění od Uniqua (povinné a havarijní) - vypadá celkem ok, ale půjdu se ještě optat jinam.
Zatím jsem byl v ČP, pojištění dražší ale lákali mě na asistenční služby i v případě poruchy (vybitá baterie, zlomený klíč, atd.)
Nejsou ale tyhle asistenční služby zbytečný?
To samé - vybitá baterie, zlomený klíč, píchlá/proražená pneu, atd. - mi slibovali i v Hyundai, nezávisle na zvolené pojistce. S tím že k poruše vyjede někdo od nich z nejbližšího servisu, síť údajně velká a rychlá, vše zdarma.
Máte někdo s těmahle problémy zkušenosti?
Předem díky .