Silver 1.6 GDI Style
Napsal: 28 čer 2014, 01:18
The Journey Starts Here..
EDIT: 18.03.2015
Pozdravujem i30tkarov
Od 06/2014 som majitelom striebornej i30 kombi 1.6 GDI vo vybave Style. Preco prave takato kombinacia je niekolkomesacny pribeh plny objavov a zvratov a mozem povedat, ze vyber a kupu noveho auta som si uzil so vsetkymi pozitivami i negativami myslim, ze to stalo za to, lebo vysledok je ta najlepsia kombinacia - prienik viacerych naj- a uzitkovych funkcii - v podobe tohto auta.
Zaujimavym paradoxom bolo, ze som bol pred predajcami vo vedomostiach pred vzdy o polkrok vpredu, co mi davalo moznost vyuzit moment prekvapenia. To je, ako som nakoniec zistil, kluc k lepsej vyjednavacej pozicii
Som spokojny s parametrami a pomerom cena/vykon, teraz uz len musi Hyundai ukazat, ze sa mi oplatilo dat znacke sancu pri takej dolezitej veci, ako kupa auta pre mna bola a je.
Musim ho niekam ist prevetrat a nafotit. Kym nie je obite parkoviskami a oslahane primitivizmom kluciarov a inych nepozornych bastardov.
.:03 2015:.
6100 km
i30tka ma za sebou prvu zimu, ziadne halo ani stres, zatial je vsetko tak, ako som si predstavoval. Okrem spotreby...za 9 mesiacov som len raz dostal pod 8L, vacsinou sa krutim okolo 9L. Toto auto v meste zerie nie ze travu, ale aj deti pri ceste. Enormne je to vidiet, ked s autom clovek vybehne na vylet - spotreba prudko klesa smerom nadol. Auto nie je zle, funguje a jazdi podla ocakavania, ale zjavne budeme musiet popracovat na technike jazdy
Zima a i30 kombi:
Cez zimu sa mi katastrofalne zahmlivali vnutorne okna, auto si drzi vnutri prilis vela vlhkosti, ktoru slabo odvadza. Urcite na dalsiu zimu siahnem po nejakej chemii na uzavretie porov na sklach.
Piesty maju v zime slaby vytlak a je potrebne zadnym dveram pomahat pri otvarani a niekedy dokonca aj pri zatvarani.
Jadzu po snehu zvladlo auto excelentne - skusal som aj trakciu s plynom na podlahe a funguje to naozaj tak, ako to demonstroval Rasto Chvala zo SME.
Motor sa rychlo zahrieva, rovnako aj interier. Vyhrievanie sedaciek je fajn, chybalo mi vsak vyhrievanie volantu.
.:08 2014:.
1200 km
Co to sme uz s autom presli, vyskusali, potrapili. Motor sa zacina prebudzat a celkovo sa s nim jazdi stale plynulejsie. Uz to nie je o zvykani si, ale o postupnom zistovani, kde su hranice tohto auta a to ma nesmierne bavi. Z dvoch dovodov - clovek sa k autu vobec nemusi spravat prasacky, aby sa hybalo tak, ako ja chcem (moja obava, ze turbo bude predsa len chybat) a z dovodu, ze to este stale mozem objavovat kazdy den
+ Pohodlie v riadeni, sedeni, ovladani - to su silne stranky tohto auta
+ Motor si sam zacina pytat vyssie otacky a lahsie ma k nim pusta, aj jeho pruznost je taka "pohodlna".
+ Do kufru so zmestil zatial cokolvek, co som potreboval odniest, cize ucel zatial splneny. Raz to bol hotovy tetris - dve stolicky, bednicka a detska sedacka - ked som to cele zlozil, tak som to cele este zasunul hlbsie do kufru
+ Senzory svetla, dazda, odhmlievania funguju tak, ako maju a dotvaraju pohodlie
+-
Audiu som dal zabrat, hra to, co potrebujem. Kamenom urazu su podla mna reproduktory, cele by to hralo lepsie.
Ovladanie hlasom je zabavny doplnok, vyuzivam najma na Handsfree, zvedavcom prezentujem pokyny pre audio, to je taka extra ficura v tejto triede aut
Bezklucovy vstup je nieco, co bude aj v buducnosti povinna vybava dalsieho auta. Toto je skutocne komfortna vec a tazka namotavka. Odvratenou tvarou je neustale pisaknie, ked sa clovek prilis vzdiali, alebo to radostne odklopenie usi (spatakov), ked k autu vzdy pridem. Aj ked nechcem.
- Na hluk od kolies si nejako zvykam, ale dnes ma vratil do reality kamienok o velkosti 1 cm3, ktory tak nastojcivo vykrikoval, aby som ho vylupol z dezenu, ze som musel zastavit na parkovisku a vykmasat ho. Inak z ludi co sa viezli iba jeden spomenul vyssi hluk sam od seba (ma Mazdu 6), ostatni to nepovazovali za nic co sa vymyka priemeru. Som ale stale presvedceny, ze toto mohlo byt zvladnute lepsie
- Spojka bola len otazka cviku
- Radio, vlastne cely tento displej, to je pre mna minus. Najma ak s ovladacmi na volante neviem ovladat Phone book. Ovladanie si pyta vela pozornosti, co za jazdy nie je ziadne terno. Hlavne za mam volant prepchaty tlacidlami. A chcem aj cuvaciu kameru, senzory nestacia a minule ma sprdol typek na parkovisku pri chodniku, ze ci ho chcem zrazit - senzory ostali uplne neme
Po zhruba mesiaci aj cosi, co sa s autom vyvazame, sme spokojni, az na detialy, so vsetkym. Akurat ta spotreba. Mesto, klima, velke disky, prva tisicka - prve tankovanie 9.34l/100 (8.8l palubak), teraz konci druha nadrz cca 8.1l (palubak 7.6l). Toto musi ist dole, inak to bude ciste (-).
EDIT: 18.03.2015
Pozdravujem i30tkarov
Od 06/2014 som majitelom striebornej i30 kombi 1.6 GDI vo vybave Style. Preco prave takato kombinacia je niekolkomesacny pribeh plny objavov a zvratov a mozem povedat, ze vyber a kupu noveho auta som si uzil so vsetkymi pozitivami i negativami myslim, ze to stalo za to, lebo vysledok je ta najlepsia kombinacia - prienik viacerych naj- a uzitkovych funkcii - v podobe tohto auta.
Zaujimavym paradoxom bolo, ze som bol pred predajcami vo vedomostiach pred vzdy o polkrok vpredu, co mi davalo moznost vyuzit moment prekvapenia. To je, ako som nakoniec zistil, kluc k lepsej vyjednavacej pozicii
Som spokojny s parametrami a pomerom cena/vykon, teraz uz len musi Hyundai ukazat, ze sa mi oplatilo dat znacke sancu pri takej dolezitej veci, ako kupa auta pre mna bola a je.
Musim ho niekam ist prevetrat a nafotit. Kym nie je obite parkoviskami a oslahane primitivizmom kluciarov a inych nepozornych bastardov.
.:03 2015:.
6100 km
i30tka ma za sebou prvu zimu, ziadne halo ani stres, zatial je vsetko tak, ako som si predstavoval. Okrem spotreby...za 9 mesiacov som len raz dostal pod 8L, vacsinou sa krutim okolo 9L. Toto auto v meste zerie nie ze travu, ale aj deti pri ceste. Enormne je to vidiet, ked s autom clovek vybehne na vylet - spotreba prudko klesa smerom nadol. Auto nie je zle, funguje a jazdi podla ocakavania, ale zjavne budeme musiet popracovat na technike jazdy
Zima a i30 kombi:
Cez zimu sa mi katastrofalne zahmlivali vnutorne okna, auto si drzi vnutri prilis vela vlhkosti, ktoru slabo odvadza. Urcite na dalsiu zimu siahnem po nejakej chemii na uzavretie porov na sklach.
Piesty maju v zime slaby vytlak a je potrebne zadnym dveram pomahat pri otvarani a niekedy dokonca aj pri zatvarani.
Jadzu po snehu zvladlo auto excelentne - skusal som aj trakciu s plynom na podlahe a funguje to naozaj tak, ako to demonstroval Rasto Chvala zo SME.
Motor sa rychlo zahrieva, rovnako aj interier. Vyhrievanie sedaciek je fajn, chybalo mi vsak vyhrievanie volantu.
.:08 2014:.
1200 km
Co to sme uz s autom presli, vyskusali, potrapili. Motor sa zacina prebudzat a celkovo sa s nim jazdi stale plynulejsie. Uz to nie je o zvykani si, ale o postupnom zistovani, kde su hranice tohto auta a to ma nesmierne bavi. Z dvoch dovodov - clovek sa k autu vobec nemusi spravat prasacky, aby sa hybalo tak, ako ja chcem (moja obava, ze turbo bude predsa len chybat) a z dovodu, ze to este stale mozem objavovat kazdy den
+ Pohodlie v riadeni, sedeni, ovladani - to su silne stranky tohto auta
+ Motor si sam zacina pytat vyssie otacky a lahsie ma k nim pusta, aj jeho pruznost je taka "pohodlna".
+ Do kufru so zmestil zatial cokolvek, co som potreboval odniest, cize ucel zatial splneny. Raz to bol hotovy tetris - dve stolicky, bednicka a detska sedacka - ked som to cele zlozil, tak som to cele este zasunul hlbsie do kufru
+ Senzory svetla, dazda, odhmlievania funguju tak, ako maju a dotvaraju pohodlie
+-
Audiu som dal zabrat, hra to, co potrebujem. Kamenom urazu su podla mna reproduktory, cele by to hralo lepsie.
Ovladanie hlasom je zabavny doplnok, vyuzivam najma na Handsfree, zvedavcom prezentujem pokyny pre audio, to je taka extra ficura v tejto triede aut
Bezklucovy vstup je nieco, co bude aj v buducnosti povinna vybava dalsieho auta. Toto je skutocne komfortna vec a tazka namotavka. Odvratenou tvarou je neustale pisaknie, ked sa clovek prilis vzdiali, alebo to radostne odklopenie usi (spatakov), ked k autu vzdy pridem. Aj ked nechcem.
- Na hluk od kolies si nejako zvykam, ale dnes ma vratil do reality kamienok o velkosti 1 cm3, ktory tak nastojcivo vykrikoval, aby som ho vylupol z dezenu, ze som musel zastavit na parkovisku a vykmasat ho. Inak z ludi co sa viezli iba jeden spomenul vyssi hluk sam od seba (ma Mazdu 6), ostatni to nepovazovali za nic co sa vymyka priemeru. Som ale stale presvedceny, ze toto mohlo byt zvladnute lepsie
- Spojka bola len otazka cviku
- Radio, vlastne cely tento displej, to je pre mna minus. Najma ak s ovladacmi na volante neviem ovladat Phone book. Ovladanie si pyta vela pozornosti, co za jazdy nie je ziadne terno. Hlavne za mam volant prepchaty tlacidlami. A chcem aj cuvaciu kameru, senzory nestacia a minule ma sprdol typek na parkovisku pri chodniku, ze ci ho chcem zrazit - senzory ostali uplne neme
Po zhruba mesiaci aj cosi, co sa s autom vyvazame, sme spokojni, az na detialy, so vsetkym. Akurat ta spotreba. Mesto, klima, velke disky, prva tisicka - prve tankovanie 9.34l/100 (8.8l palubak), teraz konci druha nadrz cca 8.1l (palubak 7.6l). Toto musi ist dole, inak to bude ciste (-).