EPS Hyundai i30cw 2008

Tlumiče, nápravý, brzdy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
tvesely
Příspěvky: 6
Registrován: 30 čer 2014, 16:19

EPS Hyundai i30cw 2008

Příspěvek od tvesely »

Mám i30cw r.v. 2008 najeto 160 000km občas se mi rozsvítí EPS a přestane jít servořízení. Po vymazání chyby na diagnostice opět funguje. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti čím to přesně může být??
Reklama
 

Uživatelský avatar
zubmachine
*
Příspěvky: 60
Registrován: 09 led 2006, 19:02
Bydliště: slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: EPS Hyundai i30cw 2008

Příspěvek od zubmachine »

mne robilo nieco podobne, ale nevyskocila mi kontrolka eps, ale abs a vtedy vyplo posilovac cca na sekudnu, dve, ale zapol sa hned spat... stalo sa mi to v zime, asi 5-6 krat a potom to z nicoho nic prestalo... Mam i30cw 1.6 benzin, 2008, 80000km a poskonceni 3-rocnej zaruky si to auto co sa tyka elektriky zije vlastnym zivotom...
i40cw 1.7crdi 7dct.. 75000km
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
Azo
Příspěvky: 2
Registrován: 19 zář 2014, 08:51
Bydliště: Chodsko

Re: EPS Hyundai i30cw 2008

Příspěvek od Azo »

Zkontroloval bych baterku, dobíjení a vedení. Elektrické a elektrohydraulické posilovače jsou na to hodně citlivé. A barevná hudba kontrolek popřípadě "odpojování" méně důležitých podpor jízdy, je u některých aut pro pokles napětí typická. :roll:
Uživatelský avatar
Andy182
**
Příspěvky: 452
Registrován: 30 kvě 2011, 10:29
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Kontaktovat uživatele:

Re: EPS Hyundai i30cw 2008

Příspěvek od Andy182 »

spravilo mi to tiež, vyplo posilovač až do ďalšieho naštartovania motora, natrvalo nefungoval otáčkomer, zblbol palubný počítač, diagnostika nič neukázala, v rámci záruky mi vymenili celú elektroniku palubnej dosky ... dosť nepríjemné
i20 BC3, 1.0T-Gdi, 7DCT, Nline+, intense blue, 10/2022 -
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
Homer77
Příspěvky: 1
Registrován: 04 říj 2014, 09:32

Re: EPS Hyundai i30cw 2008

Příspěvek od Homer77 »

...přidám moji zkušenost, i30 rok2009, koupeno 2010, záruka tedy do 2015, bez zjevné příčiny se čas od času zapla kontrolka EPS, v tu chvíli vypnul el. posilovač řízení, poprvé zmizelo samo, podruhé už ne... výmazem chyby z diagnostiky, začalo opět fungovat.... delší dobu se nic nedělo... pak znovu EPS, výmaz již nepomohl... v autorizovaném servise a následně v komunikaci s dovozcem je více zajímala razítka v mé servisní knížce, že garanční prohlídky nebyly dělány v autorizovaných servisech a ústně mi záruční opravu odmítli... když jsem chtěl po nich písemné zdůvodnění zamítnutí /a odvolával jsem se u toho na blokovou vyjímku EU, která mi servisy v neautorizovaných servisech umožňuje bez ztráty záruky/ začali po mě ctít všechny zakázkové listy a faktury z těchto oprav.. které samozřejmě nearchivuji.. a ani jsem se nikde v podmínkách hyundai nedočetl, že mám nějakou takovouto povinnost... následovala emailová přestřelka, která vyústila mým zanevřením na značku hyundai a její autorizované servisy... a jejich 5letou záruku. Začal jsem si řešit opravu na neautorizované úrovni s vědomím že poslední rok /ne/záruky ztrácím.... tato vada se řeší výměnou celého sloupku řízení , která vás bude stát 38.000-40.000 kč... nebo seženete na vrakovišti sloupek řízení za cca 6.000-10.000 kč + vám to musí někdo za nějaku kačku vyměnit... pořád jsem se nemohl smířit s tou cenou /vždyť tam musí být vadný jen nějaký kousek elektroniky, čidlo, senzor, drátek nebo tak/ Našel jsem přes známého servis, kde mi řekli, že spolupracují s nějakým polským servisem, kde mají nějakého machra přes elektroniku... předal jsem auto v české servisu, postarali se o odvoz auta do polska /bydlím ve slezsku, nedaleko polských hranic/... je pravda, že to trvalo skoro měsíc /prázdniny, dovolená, moc aut na opravu,.../ naštěstí máme ještě jedno auto /naštěstí ne hyundai/... ale výsledek byl ten, že mi vyměnili vadné čidlo přímo ve sloupku řízení /které hyundai samostatně nedodává/ ... a celá tato akce mě stála do 3000kč ....auto jezdí /zatím/ jako dřív... hořkost ke společnosti hyundai však zůstala... závěr: auto plánuji po doplacení úvěru prodat a v tomto životě si již vůz "korejsko-české" produkce nekoupit...
Odpovědět

Zpět na „i30 Podvozek a řízení“