rozdil mezi 1.4 a 1.6 CVVT
Napsal: 01 srp 2014, 10:05
Cau, chci se zeptat jestli tu ma nekdo zkusenost, ze by ridil obe motorizace v blizkym terminu po sobe. Nemuzu uverit, ze sam mam 1.4 a dnes jsem dostal nahradni i30 v podobe 1.6, ze ten motor o tolik vic tahne a je zivejsi, vzdycky bych rekl, ze ten rozdil nebude nic moc, ale tam kde normalne jezdim napr. za 6 do mirnejsiho kopce a musim podrazovat na 5 aby to jeste tahlo, tak v 1.6ce pri 6ce auto jeste zrychluje.
Stejne jsem dosud teda nevedel, mel jsem tu moznost projet 2 predvadecky i30, obe 1.4ky, bohuzel, tehdy nemeli 1.6, kterou jsem chtel zkusit a mam s ni co docineni ted.
Na obou predvadeckach byla tuzsi jak spojka tak plyn, no abych to shrnul do nejakyho slovniho spojeni, proste na obou pedalech byl citit odpor pri seslapnuti, nic hroznyho, ale clovek citi, ze slape na pedaly. To stejne mam u sve 1.4 (6000km). Dnes na 1.6ce, ktera ma nalitano 12000 coz neni moc, jsem usednul a proste cumel, plyn i spojka jsou uplne "lehoucky", kdyz to reknu nadnesene, seslapnu plyn a proste mi prijde jako by v nem byl motorek, kterej mi ho pomahal slapat a ja mu jen ukazaval smer, spojka je taky strasne lehka. Osobne bych to, tak na svem kousku bral taky, ale nevim co teda mam potom rict v servisu, ze to chci mit stejne
Jediny co me teda mrzi, ze jsem nemel tu moznost kdyz jsem kupoval, vyzkouset 1.6 nebo 1.6GDI, budto mam nejakej problem v motoru (momentalne mi servis, resi opakovany problemy s prevodovkou, proto i nahradni auto) nebo je opravdu az takovej rozdil mezi blbejma 200 cm3, nerekl bych, ze to auto bude az takhle zivejsi...
a pro odlehceni, sice to neni H, ale dost me to dnes pobavilo pred jednim nakupnim centrem, takovou zenskou bych chtel doma
Stejne jsem dosud teda nevedel, mel jsem tu moznost projet 2 predvadecky i30, obe 1.4ky, bohuzel, tehdy nemeli 1.6, kterou jsem chtel zkusit a mam s ni co docineni ted.
Na obou predvadeckach byla tuzsi jak spojka tak plyn, no abych to shrnul do nejakyho slovniho spojeni, proste na obou pedalech byl citit odpor pri seslapnuti, nic hroznyho, ale clovek citi, ze slape na pedaly. To stejne mam u sve 1.4 (6000km). Dnes na 1.6ce, ktera ma nalitano 12000 coz neni moc, jsem usednul a proste cumel, plyn i spojka jsou uplne "lehoucky", kdyz to reknu nadnesene, seslapnu plyn a proste mi prijde jako by v nem byl motorek, kterej mi ho pomahal slapat a ja mu jen ukazaval smer, spojka je taky strasne lehka. Osobne bych to, tak na svem kousku bral taky, ale nevim co teda mam potom rict v servisu, ze to chci mit stejne
Jediny co me teda mrzi, ze jsem nemel tu moznost kdyz jsem kupoval, vyzkouset 1.6 nebo 1.6GDI, budto mam nejakej problem v motoru (momentalne mi servis, resi opakovany problemy s prevodovkou, proto i nahradni auto) nebo je opravdu az takovej rozdil mezi blbejma 200 cm3, nerekl bych, ze to auto bude az takhle zivejsi...
a pro odlehceni, sice to neni H, ale dost me to dnes pobavilo pred jednim nakupnim centrem, takovou zenskou bych chtel doma