Stránka 1 z 1
Vysoké otáčky na volnoběh při jízdě
Napsal: 01 říj 2006, 21:29
od Jirka
Stále přemášlím, proč mi přijde, že mi to auto trochu víc papá a pořád mi nejde do hlavy jedna věc. Když při jízdě vyřadím, volnoběžné otáčky spadnou na cca 1200ot a tam se drží stále. Až když přibrzdím třeba na 30 spadnou na cca 800-900. Při stání na volnoběh drží taky správné otáčky. Nedávno jsem se projel v Accentu o rok novějším (hranatej model), měl stejnej motor a tam padaly otáčky do 5 sekund od vyřázení. Je to normální nebo je někde problém? Je to motor G4EK, můžou poradit i lidi co maj Scoupe, je to stejnej motor. Díky Jirka
Napsal: 03 říj 2006, 10:55
od kotek
prej je to normální a je to kvůli posilovači brzd. to mi pravil mechanik.mě taky ty ot. spadnou až když skoro zastavím.
Napsal: 03 říj 2006, 11:04
od yenda
mám to úplně stejně - když za jízdy vyřadím drží se otáčky kolem cca 1200 a asi na 800 spadnou až při zastavení (nebo těsně před zastavením při malinké rychlosti). Jinak při stání otáčky drží ... asi to bude OK!
žere mi to málo, tak to otáčkama asi nebude.
nemáš vysokou spotřebu kvůli širokým pneu???
Napsal: 03 říj 2006, 11:22
od ryba
taky mi to dela a zere normal 6-7
Napsal: 03 říj 2006, 11:50
od Jirka
yenda píše:mám to úplně stejně - když za jízdy vyřadím drží se otáčky kolem cca 1200 a asi na 800 spadnou až při zastavení (nebo těsně před zastavením při malinké rychlosti). Jinak při stání otáčky drží ... asi to bude OK!
žere mi to málo, tak to otáčkama asi nebude.
nemáš vysokou spotřebu kvůli širokým pneu???
No určitě na tom mají podíl trochu kola, cca 0,5-1L/100km, dále cesta do práce (8km jedu cca 25minut -děs
) no a taky mladá těžká noha na plynu. Ale to asi vliv moc nemá, někdy jezdím svižněji a dostanu se níž spotřebou, než když se snažím jezdit úsporně. Jinak všem díky za odpověď, aspoň vím, že je to v pořádku.
Napsal: 07 říj 2006, 22:32
od Hanz
Jirko, čéče, občas uber, dyk si z Budějic (pokud sem to zase nezmotal) a ne z Mimoně...
Napsal: 08 říj 2006, 11:28
od Georg
U mně se nic s otáčkama neděje. Volnoběžné otáčky jsou mezi 800 až900/min a je jedno, jestli stojím, nebo jedu. Posilovač řízení, nebo brzd by podle mně měl bez problémů pracovat i při volnoběhu.
Accent 1.3 GLS r.v.1999
Napsal: 08 říj 2006, 11:37
od Vita
Jirko me se to chova uplne stejne jak pises .... Stojim - 800-900 a rozjedu se a zvysi se asi na 1100... Ovsem pozoruju to jen kdyz odjizdim od baraku a couvam z najezdu na silnic ... jinak v jizde normalne ne ...
Napsal: 10 říj 2006, 22:13
od Hanz
4Viťa:
To se asi Lantřička těší na vycházku a vrní radostí, že ji pustíš na špacír
Napsal: 11 říj 2006, 13:11
od Kámen_Dave
U mého Accentíka jsou také otáčky stále mezi 800 - 900. A je jedno jestli stojím nebo jestli vyřadím při jakékoliv rychlosti. A něco málo se zvednou pouze při zapnuté klímě (cca 900 - 1000).
Napsal: 11 říj 2006, 15:57
od Jirka
No tak to je záhada, někomu to dělá někomu ne. že by řídící jednotka nebo krokoměr byl seřízen pokaždé jinak. No ne, hlavně že to jede
Napsal: 15 říj 2006, 13:04
od zhrado
no mne to tak isto robi. ked idem z vyradenou rychlostou tak sa drzia otacky okolo 1100 a akonahle zastanem tak sa ustalia na tych 800..sam som nad tym rozmyslal preco je to tak a napadla ma jedina vec a tou je olej v prevodovke..Ked idem dlhsiu cestu cca 300 km tak mi drzi volnobeh 800 aj ked idem 120km/h asi preto, ze sa poriadne zohreje olej v prevodovke a tym padom netoci tolko motor ta prevodovka. podla mna to nema nic s posilovacom brzd alebo s niecim inym...
Napsal: 15 říj 2006, 13:24
od Bruno
U mé lantry je to totéž. Podle mechanika je čidlo někde v tachometru a dokud je auto v pohybu, tak jsou zvýšené otáčky, po zastavení se sníží na oněch 900 ot/min. Je to prý kvůli lepšímu řazení kdy otáčky tak prudce neklesají a jde lépe řadit. Tolik podle mechanika.Určitě se dá to čidlo v tachecu vyřadit ale jestli je to dobré, to si musíš zjistit sám.
Napsal: 15 říj 2006, 18:37
od Vláďa
Jirko, mám asi v Lantře stejný motor jako ty 1,5l a při vyřazení za jízdy mám taky zvýšené otáčky. Bruno to popsal dobře.
Napsal: 15 říj 2006, 19:15
od Vita