Změny v Hyundai - k lepšímu, nebo ...?
Napsal: 30 zář 2014, 15:23
Ahoj, už více než měsíc řeším koupi nového vozu. Jako majitel Octavie (a celkem spokojený) jsem přirozeně ve výběru i OCT a SUP, ale cenová politika značky, kdy za takřka holý vůz s čím dál slabšími motory chtějí ne zrovna malé peníze, mě donutila kouknout se i jinam. Ostatně, koupě auta je nemalá investice a tak mi přijde rozumné zvážit všechny varianty.
Hlavním favoritem se po pár týdnech stala i40. Velmi se mi líbí její design, vybavenost a usmlouvání dobré ceny u prodejce taky hovoří pro. Absolvoval jsem zkušební jízdu, oslovil několik prodejců, hledal recenze, články, informace nejen v ČR. Recenze byly také velmi příjemné. Ovšem po dalších týdnech pročítání fór majitelů, článků o rušení servisů, problémech s prodejci (tedy ta kauza, kdy několik desítek odmítlo Eticky kodex Hyundai) a pročtení některých dokumentů vedení Hyundaie (ta jejich pro mě ne zcela OK marketingová strategie - dost útočná) ve mně hlodá červíček.
Proto se chci zeptat Vás, UŽ MAJITELŮ Hyundai. Jaké jsou Vaše ohlasy od prodejců, servisáků. Cítíte nějaké změny (větší neochota řešit problémy, čekací lhůty, ... - přeci jen čím míň autorizovaných servisů a prodejců, ...)? Máte taky zkušenosti s tím, jestli u novějších modelů i40 (rok 2014) odstranili aspoň některé problémy, které se popisují v samostatném vláknu (to čtení mi zabralo dost času).
Nepíšu to jako obhájce Š, nebo kritik
, i40 se mi prostě velmi líbí a mnoho věcí mě láká ji mít, jen nevím, jestli se namám bát:
1) Známé nedostatky i 40 se zatím neřeší ?
2) Ubývá servisních míst a prodejců ?
3) Pokud
tlačí prodejce, servisní partnery, aby se jich časem nena**lo víc a neodnesl jsem to já, ZATÍM POTENCIÁLNÍ MAJITEL krásné
i40 ?
Díky za Váš pohled, zkušenosti z praxe.
Hlavním favoritem se po pár týdnech stala i40. Velmi se mi líbí její design, vybavenost a usmlouvání dobré ceny u prodejce taky hovoří pro. Absolvoval jsem zkušební jízdu, oslovil několik prodejců, hledal recenze, články, informace nejen v ČR. Recenze byly také velmi příjemné. Ovšem po dalších týdnech pročítání fór majitelů, článků o rušení servisů, problémech s prodejci (tedy ta kauza, kdy několik desítek odmítlo Eticky kodex Hyundai) a pročtení některých dokumentů vedení Hyundaie (ta jejich pro mě ne zcela OK marketingová strategie - dost útočná) ve mně hlodá červíček.
Proto se chci zeptat Vás, UŽ MAJITELŮ Hyundai. Jaké jsou Vaše ohlasy od prodejců, servisáků. Cítíte nějaké změny (větší neochota řešit problémy, čekací lhůty, ... - přeci jen čím míň autorizovaných servisů a prodejců, ...)? Máte taky zkušenosti s tím, jestli u novějších modelů i40 (rok 2014) odstranili aspoň některé problémy, které se popisují v samostatném vláknu (to čtení mi zabralo dost času).
Nepíšu to jako obhájce Š, nebo kritik
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
1) Známé nedostatky i 40 se zatím neřeší ?
2) Ubývá servisních míst a prodejců ?
3) Pokud
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Díky za Váš pohled, zkušenosti z praxe.