Stránka 1 z 1

Satan Fén 2.0 2WD P1HAO

Napsal: 16 říj 2014, 12:42
od frenkiecz
Zdravím všecky na foru.Včera si žena koupila toto

r.v 2001 koupeno 25.7.2001 Ljubljana
servisní historie, šedá metalíza, trubkový nášlapy,
typ motoru G4JP
obsah 1897-TP-překlep??

Wikipedia: G4JP motor 2.0L (1997 cc) DOHC 16V (100 kW (136 koní)
do ČR oficielně nedováženo

Jsem na cestách a ještě jsem to neviděl.Zdá se mi to motorově sladé.A co to bude dělat na Ethanol.
Prosím o názory a rady zkušených.
Díky Frenkiecz

Re: Satan Fén 2.0i

Napsal: 18 říj 2014, 13:20
od Mike.M
Četl jsem to 3X, ale ani jednou nepochopil. Když dáš odkaz na již koupený vůz, tak ten se odstraní. Takže wni nevím co to je. Jinak já jezdil rok na ethanol, ale poměr 1:1 spotřeba cca 10-15% vetsi. Teď po přestavbě nw plyn se ukazují menei neduhy ethanolu, já už bych to do auta nelil.

Re: Satan Fén 2.0 2WD P1HAO

Napsal: 18 říj 2014, 13:40
od frenkiecz
Ještě včera tam byl odkaz.Tak se omlouvám. :oops:

Re: Satan Fén 2.0 2WD P1HAO

Napsal: 18 říj 2014, 15:18
od Mike.M
SlaDe myslis tim slaBe? no ja mam 107kW a do kopce mi 1,2HTP ujizdi, to mas 2kolku ci 4x4, ja 4x4. Tak si rikam tezke auto. a jak jsem psal vyse Etanol bych uz do auta asi nelil, nema to nejake extra vyhody. Jedine se sadou na prestavbu, ale mechanik co mi montoval LPG rikal ze ty samonstalacni sady nesplnuji normy jake ma mi ten motor, nebere v potaz teplotu a jine veci co by mel brat. Takze jako mala primes mozna ano, ale pro me mozna ne.

Re: Satan Fén 2.0 2WD P1HAO

Napsal: 01 lis 2014, 09:41
od Many23
Tenhle dvoulitr je sice o něco ,,slabšího" ražení, ale je z motorové řady jeden z nejspolehlivějších. Ethanol je sice dobrá věc, nicméně je třeba řádně investovat do komplexní přestavby a žádné rádoby rychlé přestavby za málo peněz doma na koleni, nebo tzv. levnou krabičkou rozhodně nedoporučuji. V rodině máme dvě auta s přestavbou na ethanol, která byla provedena profíky a žádný problém. Za mě osobně LPG :)
Ano tenhle typ se v Čr neprodával jedná se o 4x2