Zdravím Itřicitkáře, tak jsem zase trošku postoupil s odhlučněním dále. Tentokrát jsem se pustil do prostoru podlahy u řidiče a spolujezdce, dále celý kufr a podlahu pod zadními sedadly, bohužel nemám moc fotek, protože vše šlo krásně bez problémů a já zapomínal fotit, ale za to sem dám plánek a popíšu jak jsem postupoval.
Nejprve popíšu prostor podlahy řidič, spolujezdec. Rozebral jsem tapec u obou dveří, to je brnkačka jelikož vše je jen nacvakané, takže stačí některý roh vždy podebrat a pak už jen postupně vycvakávat.
- prahy dveří.jpg (31.42 KiB) Zobrazeno 9347 x
1. nejprve jsem oddělal díl číslo 1, to je práh u předních dveří, stačí jej prsty podebrat zespodu a trochu zabrat, drží na třech bodech
2. potom práh zadních dveří, tady pozor vzadu drží na šroubu pod sedákem, takže vyšroubovat a zase trochu zespodu zabrat a pryč s ním
3. potom jsem si oddělal těsnící gumu z obou dveří u středovýho sloupku
4. oddělat tapec středovýho sloupku, já dělal jen po bezp. pás, opět vycvaknout drží na 4 místech, je potřeba použít trochu větší síly, aspoň u mě to tak bylo
5. aby jsme oddělali díl číslo 4 je potřeba zase odstranit těsnící gumu, potom vycvaknout z přední části a táhnout směrem k sobě, (k zadní části vozu)
U řidiče je to stejné jen je ještě potřeba odšroubovat klička na otvírání kapoty a plynový pedál.
Dále je potřeba vymontovat středový panel
- středový panel.jpg (38.19 KiB) Zobrazeno 9347 x
1. tady začneme vydechama na klimatizaci, ty se demontují tak, že začneme odspodu, stačí si něčím pomoct odehnout spodní roh, aby se tam člověk dostal prsty a pak už jen tahat k zadní části vozu, až povolí všechny klipsny.
2. pak odděláme díl číslo 2, drží na jednom šroubu ve vrchní části, pak jen vycvaknout
3. díl od řadící páky pro mě byl nejtěžší, jsou tam vidět z boku na každé straně 2 zobáčky, které to drží, ovšem odehnout je není tak jednoduché, ale s trochou opatrnosti, lze udělat i toto
4. odšroubovat šrouby, které drží samotný středový panel, dva jsou v loketní opěrce, 2 pod krytem řadící páky a potom už jen z každé strany ve předu u noh.
Pokud jste toto zvládli už stačí jen od zadku začít zvedat až ke stropu a vytáhnout pryč.
A konečně jsme se dostali ke krytině podlahy, kterou stačí jen nadzvednout a máte volno až po uchycení předních sedadel.
A hurá do toho
Tlumící materiál GLADEN AERO MULTI 4x
Tlumící materiál STP ANTICOR G (2,4 mm) 4x
Tlumící materiál GLADEN AERO FOAM 3x
cena cca 3740kč
- 01.JPG (149.73 KiB) Zobrazeno 9347 x
- 02.JPG (165.92 KiB) Zobrazeno 9347 x
- 03.JPG (145.21 KiB) Zobrazeno 9347 x
Tlumící materiál GLADEN AERO FOAM jsem použil na vylepení středovýho tunelu a všech dílu tapecu.
Samozřejmě jak jsem dodělal podlahu u řidiče a spolujezdce hned jsem se musel vydat na projížďku a rozdíl jsem na nerovnostech poznal hned opravdu hluk od pneumatik se snížil.
Během týdne napíšu jak jsem postupoval s odhlučněním kufru, mějte se pánové.