Stránka 1 z 8

Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 29 říj 2014, 10:45
od Netron
Ahoj, tak mám od soboty doma konečně nové autíčko.
Je to i30 kombi, 1,6 CVVT 88kW, trikolor komfort v barvě... jak oni to nazívají? No prostě bílá. Předáváno s najetými deseti kilometry. Zatím mám najeto pouze 220km, ale rozdíl oproti mému předchozímu Toledu z roku 2000 neskutečnej. Jediné co mi tam chybí z předchozího auta je turbo :D dešťovej senzor, samostmívací zrcátko a uvítal bych vzadu parkovací senzory.
Jinak jsem z auta za tyhle peníze neskutečně překvapenej, podovzek super, sedačky bomba, ukladící prostory jsou všude. Světla, i kyž nemaj xenony, svítěj naprosto úžasně. Motor zatím línej, ale musím si odvyknou z turbený nafty a pořádně zajet ten novej motůrek :) . Zatím mi vadí jen jedna věc, mám spárovaný telefon, když mi kdokoliv zavolá, tak se mi na rádiu objeví jméno ze seznamu a číslo, ale když mi volá žena, tak se mi ubjeví pouze číslo. Teď se hrabu v telefonu, možná že by to bylo špatným formátem čísla v telefonu (místo +420111222333 číslo 111 222 333)? Upravím a odzkouším. Parkovací asistent mi připadá že se spouští v náklonu kolem 10°, někde jsem četl asi 8°. A asi dvakrát jsem měl malinkatý problém se zařazením 1. rychl. stupně a spátečky, ale přisuzuji to tomu, že jsem zvyklej na trochu hrubější řazení a na i30 se musí jemně.
jinak zatím maximální spokojenost se vším :hyu:

Řekně te mi z Vašich škušeností, jak nejlépe zajet tento motor? Při prodeji mi řekly, že tyhle motory se v podstatě zajíždět nemusej, že se mám držet kolem 2-2500 otáček a že nevadí když občas při předjíždění motor vytočím víc. Já ale jezdím každej den do práce po dálnici. Mám se teda zatím držet v nižších rychlostech, nebo je to těch 40 kilometrů po dálnici jedno?
Díky za rady.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 29 říj 2014, 11:12
od Karamusa
podívej se jestli problem nebude v tom že některé čislo maš na SIMce a něco v paměti tel.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 29 říj 2014, 11:27
od forman
Mám novou i20tku a zajížděl jsem ji do 1000km maxim. 2500ot. Potom už jsem ji dával občas za uši, teď mám 6500km a jede pěkně a můžu říct,že každých dalších 1000km se stále zlepšuje.
Hlavně těch prvních 1000km ji nepřekládej a netahej naloženej přívěs nebo caravan. [-X

Hlavně mně udivuje,že první garančka je až po 20000km nebo jeden rok. Včera jsem byl na servisní opravě zátěžového čidla sedadla řidiče v Hyundai, zrovna tam předávali zákazníkovi novou i30tku a zaslechl jsem že první garančka u tohoto vozu je 30000km nebo jeden rok.
Připadají mi ty limity ujetých kilometrů hrozně moc.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 29 říj 2014, 12:27
od Netron
Tahat určitě nic nebudu, nemám tažný. Jde mi jen o to, jestli tomu při každodení jízdě po dálnici neublížím, potažmo jestli mám radší jezdit těch 100 - 110 km/h s ohledem na otáčky motoru.

S tím telefonem - kontakty mám určitě všechny v telefonu, jen to mám synchronizované s facebookem a s phonecopy.com, tak kdo ví, co se tam děje... Budu muset jít po krůčkách, dokud nedocílím svého. Zatím jsem převedl všechny čísla do stejnýho formátu a odpoledne uvidím.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 29 říj 2014, 20:11
od idam.i
Gratulujem k autu a prajem veĺa spokojných kilometrov. =D>

P.S. Dorob si ešte podpis,aby si v budúcnosti nemusel vysvetlovať aké máš konkrétné auto. :mrgreen:

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 29 říj 2014, 22:01
od PatryCzech
Gratulace k autíčku. Jinak ty zadní parkovací senzory bych si nechal udělat. Mě to dělali přímo v Hyundai před předáním auta zdarma, ale normálně to stojí kolem 5tis. Myslím, že u kombíku je to fakt užitečná věc.

Jinak motor jsem nijak nezajížděl, pracují v zahraničí a musel jsem jezdit dálnice každý týden á la 140 km/h a pohoda. Dnes (30 tis km) mi žere pěkných 6,5l / 100 a to se nijak nesnažím. Podle mě chytne motor "100%" výkon kolem 20tis km. Tam jsem to fakt poznal, že to už je jiné kafíčko než na začátku.

Tak ať slouží.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 30 říj 2014, 08:23
od Netron
To jsem potřeboval slyšet, teda přečíst :D
Díky za gratulace.

Volání už je vyřešené, pomohlo dát si čísla, který tak nebyly, do formátu +420111222333 a všechno funguje suprově.
V hlavě mi neustále šrotuje ten parkovací asistent, jenže 5000,- mi přijde dost. Za tu cenu se dá sehnat park. kamera s displayem... takže přemýšlím, jestli neudělat spíš kameru... nicméně zatím stejně nejsou peníze. Koupě auta + dárky na vánoce a na účtě bude asi brzy 0,- :-k , takže třeba příští rok a snad to do té doby nějak vymyslím. Vždycky mi trvá trochu dýl, než něco vymyslím a realizuju.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 30 říj 2014, 10:32
od idam.i
=D> =D>

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 30 říj 2014, 12:18
od Axel.Foley
Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů. Ať vše fachá, jak má. A jak výše psal kolega, motor se opravdu probere až někde kolem 20.000 km.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 30 říj 2014, 12:32
od serak
Doporučení Hyndai zní, prvních tisíc kilometrů nepodtáčet a nepřetáčet (držet to mezi 2000-4000 ot.)
pokud možno častěji řadit a hlavně snažit se nedržet moc dlouho stejné otáčky, což se ti na dálnici bude možná trochu hůř dodržovat, ale jde to taky. Útěchou ti budiž fakt, že pokud nebudeš jezdit hned od začátku jako prase, tak u těchto motorů už to zajíždění není tak klíčové jako dřív a na celkové chování motoru to má menší vliv, než bys čekal. Takže snaž se držet doporučení Hyundai a nic tím nepokazíš. Pouze získáš.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 30 říj 2014, 13:36
od Netron
Na dálnici jsem vždy cca 15 minut (cca 30km), jinak město. Držet se mezi 2000 - 4000 otáčkama si myslím že pro mně nebude problém.

Rozhodně děkuji všem za rady a za uvítání zde na fóru.

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 03 lis 2014, 08:27
od Quicker
Zaprvé : Gratulace k novému autu :-)
Za druhé : Co se týče toho zajetí auta, mělo by to tak být vždycky. Ono i tech prvních 1000km je na zajetí málo. Auto by se nemělo určitě podtáčet a minimálně by ses měl zezačátku vyvarovat jít výš jak ty 4000ot/min. Ikdyž u benzinu bych to dal do 5000 - víc raději ne.
Nicméně když auto vyjede z linky na test track ( testovací okruh na který jede každé vyrobené auto ) tak se tam v jednom kousku jede rychlosti 150km/hod.

Za třetí : ty čidla. Naprosto výborná věc. Já to měl sice v paketu ale doporučuji to 100% dodělat. Sice to stojí 5000,- ale spočítej si kolik potom stojí pomačkaný nárazník ( lakováni, nebo když je praskly tak i vaření + ještě způsobená škoda ). Když to zaplatíš z pojistky potom tak se ti zase navýší později, takže si myslím že těch 5000,- stojí za to. Mě s autem jezdí i žena takže já jsem za senzory maximálně spokojeny. Mám je na druhém autě a vím že jinak bych už něchtěl. Fakt se hodí zainvestovat.

Jinak přeji hodně spokojených najetých kilometru =D>

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 03 lis 2014, 08:33
od Dalin
Netron píše:To jsem potřeboval slyšet, teda přečíst :D
Díky za gratulace.

Volání už je vyřešené, pomohlo dát si čísla, který tak nebyly, do formátu +420111222333 a všechno funguje suprově.
V hlavě mi neustále šrotuje ten parkovací asistent, jenže 5000,- mi přijde dost. Za tu cenu se dá sehnat park. kamera s displayem... takže přemýšlím, jestli neudělat spíš kameru... nicméně zatím stejně nejsou peníze. Koupě auta + dárky na vánoce a na účtě bude asi brzy 0,- :-k , takže třeba příští rok a snad to do té doby nějak vymyslím. Vždycky mi trvá trochu dýl, než něco vymyslím a realizuju.
Také blahopřeji!
Jdi do té kamery, měl jsem ji v i30 a pořád na ní vzpomínám, byla totiž super!

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 03 lis 2014, 09:28
od Netron
Díky,
Zatím najeto lehce přes 700 km. Zajíždět hodlám do cca 1500 km a pak začnu přidávat na otáčkách. Motor se začíná lehce probouzet, už to není tak moc děsně líný, už je to jen docela líný :D
Auto mně pořád baví. Problém s řazením jak jsem psal, byl ve mně, už jsem si na něj zvykl a jednička i zpátečka tam padá hned na poprvé.
Dozadu přijde kamera, proč toho nevyužít, když je tam na to prostor (v pátých dveřích), jen na to našetřit. Display přijde nejspíš do odkládacího prostoru na brýle. Bude tedy hezky schovaný :)

Re: Netronův Frenky dlouhán

Napsal: 03 lis 2014, 09:44
od Quicker
Na to se vykašli na displej do odkladacího prostoru na brýle ale rovnou si vyměň jen zrcátko.
S kamerou se totíž dělají dva typy. Jeden je na radiu s velkým monitorem, to ale stojí ranec. Druhá levnější varianta je právě displej ve zpětném zrcátku ;-).
Jakmile hodíš zpátečku tak se ti na 1/3 zrcatka objeví obraz co máš za autem