Zimní obutí
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Zimní obutí
Ahoj všichni,
potřebuji poradit blíží se zima a chci si koupit zimní gumy na Accenta 1.3l /2005.Chci si koupit ani drahé ani levné zkrátka solidní za slušnou cenu.
potřebuji poradit blíží se zima a chci si koupit zimní gumy na Accenta 1.3l /2005.Chci si koupit ani drahé ani levné zkrátka solidní za slušnou cenu.
Accent 1,3 63 KW 2005
- Reklama
Zkus se podívat na stránku http://www.pneu-servis.cz./?sect=1201 (Pneuservis Pešíček - Třeboň). Sice ve čtvrtek zdražil (já jsem kupoval ve středu 4x GoodYear UG7 po 1550 Kč a dnes je za 1695 Kč), ale pořád myslím, že je nejlevnější. Je to zásilkový obchod.
Exciting Blue Elantra sedan 1.6 GL, 2006
vyváženi kol
Chtěl jsem Vás poprosit o radu u přezuti a vyváženi kol.Koupil jsem auto i s disky po třech letech, nevim jestli je někdy nechával bývalý majitel vyvážit a když jsem je přezouval ze zimnich, tak jsem si označil podle rady mého tchána, kde byly a tak nevim jak je točit.Jestli pravé zadni dát na levé předni apod.Díky za odpovědi.
Máš-li vkus a chuť je tu Hyundaiclub
Re: vyváženi kol
myslim, ze kdyz na vetsine zimnich pneu mas udan smer rotace, tak nemuzes dat leve predni za prave zadni - tocit z predku na zadek na stejne straneStartér píše:Chtěl jsem Vás poprosit o radu u přezuti a vyváženi kol.Koupil jsem auto i s disky po třech letech, nevim jestli je někdy nechával bývalý majitel vyvážit a když jsem je přezouval ze zimnich, tak jsem si označil podle rady mého tchána, kde byly a tak nevim jak je točit.Jestli pravé zadni dát na levé předni apod.Díky za odpovědi.
Accent 1,5 16V 73KW rv.97
4starter:
Co se týká točení pneu, tak to už je dnes zastaralé - stačí označit kam které kolo patří a tam ho po čase opět namontovat. Důvod je ten, že se dezén sjíždí podle zatížení (prokluz/smyk při brzdění na prachu či vodě) nebo podle toho, jestli je na předku nebo na zadku. Podle toho se dnes předpokládá výměna 2 sad plášťů z hnané nápravy oproti páru gum ze zadní nápravy, který je při pohonu předku opotřebováván podstatně méně. Například mnou proklínaná sériová Kumha jsem si při přezouvání na liťáky neoznačil a výsledkem byla zcela nepoužitelná sada gum s nerovným obvodem ("hrbolatý" vzorek), zřetelně trpící změnou otáčení, ke kterému došlo při přhazování - vyjádření technika, který řešil moji stížnost na vibrace atd.
Co se týká točení pneu, tak to už je dnes zastaralé - stačí označit kam které kolo patří a tam ho po čase opět namontovat. Důvod je ten, že se dezén sjíždí podle zatížení (prokluz/smyk při brzdění na prachu či vodě) nebo podle toho, jestli je na předku nebo na zadku. Podle toho se dnes předpokládá výměna 2 sad plášťů z hnané nápravy oproti páru gum ze zadní nápravy, který je při pohonu předku opotřebováván podstatně méně. Například mnou proklínaná sériová Kumha jsem si při přezouvání na liťáky neoznačil a výsledkem byla zcela nepoužitelná sada gum s nerovným obvodem ("hrbolatý" vzorek), zřetelně trpící změnou otáčení, ke kterému došlo při přhazování - vyjádření technika, který řešil moji stížnost na vibrace atd.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........