Stránka 1 z 1

Zimní obutí

Napsal: 05 říj 2006, 18:42
od Petr1
Ahoj všichni,
potřebuji poradit blíží se zima a chci si koupit zimní gumy na Accenta 1.3l /2005.Chci si koupit ani drahé ani levné zkrátka solidní za slušnou cenu.

Napsal: 05 říj 2006, 18:49
od XMira
Zkus kouknout na foru. Uz se to tady mockrat resilo. Zkus treba kouknout do temat u Getze. Mas asi +/- stejny rozmer a nedavno se to tam probiralo.....

Napsal: 21 říj 2006, 15:01
od Korálek
Já jsem loni koupil na Accenta r.v.2000 sadu pneumatik za 5000,-
Jsou to Finský Nokian W a jezdí se na nich super.

Napsal: 21 říj 2006, 15:43
od KarelM
Zkus se podívat na stránku http://www.pneu-servis.cz./?sect=1201 (Pneuservis Pešíček - Třeboň). Sice ve čtvrtek zdražil (já jsem kupoval ve středu 4x GoodYear UG7 po 1550 Kč a dnes je za 1695 Kč), ale pořád myslím, že je nejlevnější. Je to zásilkový obchod.

vyváženi kol

Napsal: 22 říj 2006, 21:16
od Startér
Chtěl jsem Vás poprosit o radu u přezuti a vyváženi kol.Koupil jsem auto i s disky po třech letech, nevim jestli je někdy nechával bývalý majitel vyvážit a když jsem je přezouval ze zimnich, tak jsem si označil podle rady mého tchána, kde byly a tak nevim jak je točit.Jestli pravé zadni dát na levé předni apod.Díky za odpovědi.

Re: vyváženi kol

Napsal: 22 říj 2006, 21:58
od tomexion
Startér píše:Chtěl jsem Vás poprosit o radu u přezuti a vyváženi kol.Koupil jsem auto i s disky po třech letech, nevim jestli je někdy nechával bývalý majitel vyvážit a když jsem je přezouval ze zimnich, tak jsem si označil podle rady mého tchána, kde byly a tak nevim jak je točit.Jestli pravé zadni dát na levé předni apod.Díky za odpovědi.
myslim, ze kdyz na vetsine zimnich pneu mas udan smer rotace, tak nemuzes dat leve predni za prave zadni :) - tocit z predku na zadek na stejne strane

Napsal: 23 říj 2006, 21:47
od Hanz
4starter:
Co se týká točení pneu, tak to už je dnes zastaralé - stačí označit kam které kolo patří a tam ho po čase opět namontovat. Důvod je ten, že se dezén sjíždí podle zatížení (prokluz/smyk při brzdění na prachu či vodě) nebo podle toho, jestli je na předku nebo na zadku. Podle toho se dnes předpokládá výměna 2 sad plášťů z hnané nápravy oproti páru gum ze zadní nápravy, který je při pohonu předku opotřebováván podstatně méně. Například mnou proklínaná sériová Kumha jsem si při přezouvání na liťáky neoznačil a výsledkem byla zcela nepoužitelná sada gum s nerovným obvodem ("hrbolatý" vzorek), zřetelně trpící změnou otáčení, ke kterému došlo při přhazování - vyjádření technika, který řešil moji stížnost na vibrace atd.

Napsal: 23 říj 2006, 22:03
od Pajk
Tak já před výměnou vezmu posuvné měřidlo,změřím hloubku dezénu a to lepší dám na předek.Strany se díky směrovému dezénu nemění.... 8) 8) 8)

Napsal: 24 říj 2006, 21:13
od ivan
Pajk píše:Tak já před výměnou vezmu posuvné měřidlo,změřím hloubku dezénu a to lepší dám na předek.Strany se díky směrovému dezénu nemění.... 8) 8) 8)
Lišák jeden!! :shock: :lol: :lol: :wink:

Napsal: 28 říj 2006, 21:19
od Startér
Hanzi,moc dobře jsem to nepochopil,znamená to tedy,že to nemá smysl ani s předku na zadek?A co to vyváženi,

Napsal: 01 lis 2006, 09:02
od Přemek
Jestli má Petr ještě zájem, tak prodám 4ks zimní zn.KLEBER+plech.disky na ACCENTA. Maj najeto asi 10 tis.km. Můj tel. 499621470