Stránka 1 z 1
Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 07 pro 2014, 20:18
od frenkiecz
Ahoj,mám v SF tenhle motor, tady je běžnější a tak se tu ptám zkušených: první startování až na druhý,třetí i čtvrtý pokus.Otáčky vylítnou, pak se pomalu ustálí na normálu. To je běžný ale to startování mě štve. Nemá někdo radu jak se toho zbavit?
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 08 pro 2014, 13:09
od Leendrix
Ahoj, palivové čerpadlo? Diagnostika nic neukázala? Svíčky?
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 08 pro 2014, 21:22
od frenkiecz
Diagnostika ok, svíčky to nejsou to spíš jako by padal benzín. Motor točí bez náznaku zážehu a na podruhý to chytne. Ale dýl to točí.Snad čerpadlo?
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 09 pro 2014, 11:51
od Leendrix
to co popisuješ u mě dělalo palivové čerpadlo. Déle to točilo a třeba hned chciplo nebo nenaskočilo a bylo třeba opakovat.
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 09 pro 2014, 15:46
od Borek
Vypadá to,že ti čerpadlo těžko tlačí palivo.Palivový filtr(většinou je přímo v čerpadle/u starších aut je na paliv.trubce//u
i u Kii ho mám v čerpadle,tak předpokládám,že u Santy bude také součástí čerpadla)jsi měnil?Kolik máš najeto-má se měnit po 60000km.
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 09 pro 2014, 17:39
od frenkiecz
Auto mám měsíc a půl. Z pracovních se mu můžu věnovat o víkendech a to jen několik hodin(člověk má též odpočívat). Na ten filtr se kouknu o víkendu.No,musím ho ale nejdřív koupit.Jsem řidič a tak se pohybuju víc po dálnicích a servisy moc nevidím.Snad se to tím vyřeší, nebo aspoň zlepší.
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 10 pro 2014, 02:42
od Borek
Jestli máš filtr v čerpadle v nádrži,tak máš nejlepší,když počkáš s výměnou,až bude v nádrži málo benzínu(až se rozsvítí kontrolka rezervy).Přeci jen se lépe vytahuje a manipuluje s čerpadlem,když z něho neteče tolik benzínu při vytahování z nádrže
.Snad ti napíše někdo se Santou,kde palivový filtr máš a třeba i podrobnosti výměny.Do roku 2002(u 1.gen.Coupe s 2,0l),byl palivový filtr-plechový váleček-umístěný na paliv.vedení,tuším někde u přepážky za motorem.
U
jsem si ho měnil sám.Čerpadlo s filtrem je pod víkem nádrže(pod zadním sedadlem).Musel jsem vyndat a opatrně rozebrat čerpadlo,což je práce alespoň pro trochu zručnějšího člověka.Hlavně nezapomenout při zpětném skládání čerpadla,dát všechny gumičky,těsnění.
Nejlepší radu,co ti můžu dát-napiš SZ(soukr.zpráva)uživateli jménem Hujer.Je to
automechanik-Santy zná do šroubečku(sám i jednoho má)
.Je to machr a šikula
.
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 10 pro 2014, 10:48
od Leendrix
u mojí Sonaty je čerpadlo/filtr pod zadní sedačkou.. absolutně by mě nenapadlo ho hledat tam
A jak říká Borek, měj v nádrži co nejméně benzínu
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 11 pro 2014, 19:38
od frenkiecz
O vikendu kouknu kde by asi mohl být. Pokud nebude na vedení, tak...hledej,šmudlo. Snad se zadaří.
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 12 pro 2014, 22:43
od Adrim5
Jednoznačně čerpadlo a filtr. Svíčky bych taky vyměnil.
Mirek
Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování
Napsal: 29 bře 2015, 19:03
od Martin555
Ahoj Mám Sonátu 2.0 IV a také jsem měl problém se startováním ( padal benzín). Přišlo se na to, že palivové čerpadlo i filtr jsou v pořádku,
ale propojovací plastová hadička přímo k čerpadlu byla prasklá a přisávala vzduch, tím pádem se ztrácel tlak při čerpání paliva a startování.Banalita,že? Přišel jsem na to po 1 hodině trápení.Zkus mrknout na tu plastovou hadičku.