Stránka 1 z 2
Scoupe - Ještě pár dotazů než si ho pořídím :-)
Napsal: 08 říj 2006, 14:26
od Yurii
Jelikož se chystám na jaře uspořádat loveckou výpravu na moje první auto které bude s největší pravděpodobností Scoupe 1992-1996, měl bych pár dotazů o Scoupe všeobecně.
1.) V případě kdybych narazil na kousek který nemá centrál, dá se tam snadno dodělat pomocí univerzálních dílů které běžně seženu na netu, nebo je potřeba něco speciálního? (myslím komplet dveře i kufr)
2.) Jak je to se zámkama? Resp jak snadno je můžou zloději otevřít? Pohrávám si s myšlenkou, že kdyby to bylo tak tragický jako u Hondy CRX tak bych zavařil kliky i zámky (spíš jen zámky) a nechal dveře otevírat dálkově.
3.) Zkoušeli jste někdo na Dynamometru o kolik se asi tak zvýší výkon po instalaci sportovních filtrů a přímého sání. Zajímlo by mne to jak pro GT Turbo, tak pro normální LS
4.) Nikde jsem to nenašel ale předpokládám že Scoupe je předokolka, pokud se pletu, opravte mne prosím
5.) Jaké rozměry kol Scoupe snese? (Nemyslim co má v techničáku
)
6.) Jak je to s bezpečností? Předpokládám že to bude minimálně na úrovni Felicie,
mají alespoň airbag řidiče všechny Scoupe?
7.) Jak je to s cenama náhradních dílů, dkyž se mi něco pose*e doplatim s vůbec?
8.) jaké bývají nejčastější problémy při STK? jestli vůbec nějáké jsou...
Chtěl bych to auto trošku potunit ale jenom motor, zvenku maximálně dozadu nějáký větší křídlo, pořádný litá kola, možná trochu snížit a chromovanou koncovku výfuku.
Předem všem děkuju za odpovědi a těším se až se k vám opravdu přidám se svým Scoupe.
Napsal: 08 říj 2006, 16:24
od Felotron
No s airbagem bych nepocital...
Napsal: 08 říj 2006, 17:55
od Yurii
Ještě další nevinnej dotaz úplně k ničemu ale přece mně to zajímá... má kotoučovky vepředu i vzadu
Napsal: 08 říj 2006, 18:16
od black_sheep
no ponekud prapodivne dotazy ale prosim:
1.) central jde domontovat do kazdyho auta za par korun - jablotron to jisti
2.) zamky bych fak neresil, starou hyundai ti nikdo neukradne a co se tyce ochcani imobilizeru, tak s tim maj problemy i servisy obcas
)
3.) neznam cloveka co by vyhodil tezky prachy za brzdu kvuli mereni efektu sportovniho filtru na starym aute, reknu ti to takhle, na zadnym aute ti to kone neprida, kdo tvrdi ze jo je blazen
ale pokud je to dobre udelany (coz ne kazdej umi a jen vymeni origo box) tak to muze zlepsit horeni ve valcich nepatrne, coz se skoro neprojevi ale
vyhozeny prachy
4.) predokolka to je, jiste jinak bych ho nemel, podvozek vychazi z mitzu colta a ladil ho pro hyundai Lotus.
5.) jake snese? neprehanel bych to, doporucuju 15-16"
6.) airbag nema, coz u auta z 1992 se da cekat a u takhle staryho auta to mas opravdu jedno jestli tam je nebo ne. crashtest provadela NHTSA a dostalo 4*, na svou dobu super vysledek!!
7.) ceny dilu origo skoda mluvit, ale sezenes vsecky spotrebky v neorigu za super ceny nizsi i nez na evropany, kdyztak kontaktuj nas a poradime ti kde hledat! nejhorsi je to z klempirinou, takze doporucuju nebourat!!
Tak teda...
Napsal: 08 říj 2006, 18:26
od romikx
Mam Scoupe 1.5 LS r. 91 pred faceliftem barva zluta, vyfuk Remus jinak vse origo. Mame ho doma uz 13 let jako jedno z aut.
1. central se tam podle me dodelat da ale vetsina Scoupe ho stejne ma co jsem teda videl...
2. zamky podle me nic moc,, ale Scoupe stejne nikdo neukradne ani nevykrade protoze je to defacto Soc. car
3. nevim, nezkousel jsem ale po instalaci potrubi a koncovy vyfuku Remus se vykon subjektivne nepatrne zvysil ale to bylo pred lety, dnes je to starecek.
4. je to predohrabka
5. nevim, ja mam standartni 185/60 14 ale urco se tam daji dat 195/50 15 mozna 205 sirsi nemaji vyznam
6. Asi na urovni Felicie, avsak na Airbagy zapomen to nema zadne Scoupe
7. Nejlepsi je shanet dily z druhovyroby to je v pohode cenovka
8. STK je v pohode pokud se trochu staras Scoupe se nesere moje je r. 91 pred liftem tj. motor Mitshibishi defcto. Jinak odchazeji cepy tj. vule v zaveseni a svetlomety stav i tak sviti mizerne. Koroze karoserie zvl. bolej zadni lemy jinak ok me klekla i 2x vodni pumpa a muzou se porouchat ruzny cidlsa neudrzi volnobech za studena zhasina, kolisaj otacky, cuka to..atd.
9. Ve predu kotouce a vzadu bubnym GT nevim...? LS brzdi mizerne a brzdy hodne vadnou se standartnim oblozenim a vybavenim
Napsal: 08 říj 2006, 18:27
od Yurii
Jj, jablotron
Chodim na elektrotechnckou skolu takze instalace by nemel bejt problem, asi si na to vyhradim den na praxich
Mno to je docela dobry ze podvozek vychazi z Colta, to bylo jedno z prvnich aut o ktery sem se vazne zajimal
(stydim se
to s podvozkem z colta sem slysel ale nejak mi to nedocvaklo)
Taky mi prijde zbytecny vyhazovat prachy za dyno ale chtel jsem vedet jestli je to s tim "zvysenim vykonu" s novejma filtrama a primym sanim pravda, lidi delaj ruzny vecy jako treba jistej typek tady na foru co do tyhle kary nastrkal podle vlastnich slov neco pres 450k
Pokud ma v NHTSA 4* tak to klobok dolu to ten airbag i ozelim
Ono ta "jednoduchost" dotazu vychazi z toho ze jsem se na zadnej bazarovej kousek zatim nedival, to bych cely auto prolez odspoda nahoru a odpadly by tak debilni dotazy jako s tema kotoucovkama
Kazdopadne diky
Re: Tak teda...
Napsal: 08 říj 2006, 18:35
od Yurii
romikx píše:Mam Scoupe 1.5 LS r. 91 ....a brzdy hodne vadnou se standartnim oblozenim a vybavenim
Nedaval jsi nahodou na TipCars.cz recenzi? Ten vycet zavad mi prijde podezrele podobnej
)
EDIT: Ted koukam jak suva z nudli
nasel jsem si tu recenzi a v komentarich pod ni mel moc zajimavej doplnek
black_sheep, svet kolem techhle auticek je koukam u nas docela malej.
Napsal: 08 říj 2006, 22:14
od black_sheep
samozrejme ze tehdejsi 4* nejsou dnesni ctyri hvezdicky, ale na svou dobu je to spica
daleko lepsi nez honda civic z tech let a to vc. dvou pytlu!! nevim jak se to povedlo udelat i bez pytlu ale je to na strankach nhtsa popsany, proto rikam ze je to jedno u tak staryho auta, lepsi v tom nebourat - to vis ze proti modernim autum tyhle deset let stary auta nemaj sanci ale neni to zase facko nebo filda, ty nepomohli ani pytle!
co se tyce recenze tipcars, jeste je brzo ji psat, mam ho sice pres dva roky a mam nabeh na 5. desitku tisic kilometru s nim, ale chci ho mit jeste dlouho a napsat recenzi az potom
nedavno jsme s kamaradem vybirali scoupe pro nej a koupili jsme za 40tis jedno fak moc krasny, za ty prachy proste nema konkurenci a kdybych mel zase tolik penez tak si nic jinyho nekoupim
Napsal: 08 říj 2006, 22:23
od Yurii
Jo ja pockam do jara a se svejma 60 klackama (momentalne mam 40 ale bude to splhat nahoru, holt musim chodit castejc do prace) pujdu do GTcka ty ohlasy na nej sou suprovy a urcite mi jeste neco zbyte na vymenu provoznich kapalin , novy gumy a par kapek benzinu
IMHO: s tou recenzi, hmm ne ze bych chtel neco privolavat ale nemuzu se dockat az se o nem dozvim co nejvic, evidentne ho mas zmaknuty "do posledne skrutky", jen mne trochu mrzi ze nemas GTcko protoze k tem se sice daj sehnat bezva recenze ale treba nejaky poznamky jak clovek pozna ze odeslo Turbo, jak to spravit nebo kdy je potreba zacit se shanet po novym skoro nikde nejsou...
Mimochodem nevite nekdo v motorech kterejch aut se jeste tohle Turbo pouziva? Tyhle motory se prej delaj doted (nevim jestli s Turbem ale mohly by)
Re:
Napsal: 08 říj 2006, 22:32
od romikx
Jo jo tu recenzi jsem tam daval ja
najel sem s nim 112 tis. teda vetsinu ja ale za tu dlouhou dobu to tolik neni, vetsinou pouzivam jine vozy/ koncernove TDI/ tohle je uz jen na pojizdky po meste a nakupy, driv to byla celkem libovka pred 13 lety, ted uz se to neoplati prodat, dojedu ho asi do sracek ale Scoupe ma tuhy korinek takze bude jezdit jeste dlouho, ostatni H Coupe si mi take libi ale presto me to dnes uz tahne jinam... muj sen slysi na jmeno TT
Napsal: 08 říj 2006, 22:52
od Hardcam
Kez bych Ti to TT rozmluvil...ja z neho ani nevidel na semafory...k tomu autu me tahne akorat tech 200 koni...
Napsal: 08 říj 2006, 22:54
od Yurii
Hardcam píše:Kez bych Ti to TT rozmluvil...ja z neho ani nevidel na semafory...k tomu autu me tahne akorat tech 200 koni...
On urcite myslel
Tiburon
Turbo
TT
Napsal: 08 říj 2006, 23:00
od romikx
No jiste ale ty myslis 200PS asi u TSFI na to ale ja nemam
Me by plne postacovala i starsi 1.8T klidne i 132kw predokolka...ikdyz ceny pravi TT r.99 = kvalitni H Coupe tak r.03 to je pak dilema
Napsal: 09 říj 2006, 10:09
od black_sheep
romikxu necu ti to vymlouvat, ale pokud mas tak dobry zkusenosti s uplne prvnim korejskym sportackem, tak bych se toho coupatka zase tak nebal - jsou to kvalitni auta a nekde v topgearu psali ze je to jediny dobry korejsky auto smejdi
kdyz si koupi z usa turbokit tak to i pojede pokud chces vykon
Yurii, omlouvam se jestli tipuju spatne, ale prijde mi ze s autama zacinas, takze jsi v podobny situaci jako ja pred par rokama kdy jsem mel mokry papiry a nasetreno na scoupe.
Doporucuju se vykaslat na turbinu, ne ze by byla spatna, ale sance ze sezenes opravdu dobry turbo je v cesku hodne miziva, radeji bys musel koukat po nemecku! lidi se k tomu neumej chovat a po patnacti letech je turbo vetsinou v haji a kdyz ma pred smrti tak casto konci v bazarech protoze oprava pak vyjde na moc penez a jeste navic se na to turbina blbe shani.. vic by ti o tom popovidal lubin co ma zkusenosti s turbacem ale ja se rozhodnul pro LS, alespon jezdim to trosku pomaleji a neriskuju tolik, zere mi to min a mensi sance ze budu platit za opravy..
ale vsecko ma svy vyhody a nevyhody, ze?
doporucuju si projet LSko a uvidis sam no, kdyztak turbo kazdopadne vybirat velice opatrne, ale kdyz zase dobre koupis tak nebudes litovat pac je to fak raketa!
Re: Tak teda...
Napsal: 09 říj 2006, 11:31
od black_sheep
8. STK je v pohode pokud se trochu staras Scoupe se nesere moje je r. 91 pred liftem tj. motor Mitshibishi defcto. Jinak odchazeji cepy tj. vule v zaveseni a svetlomety stav i tak sviti mizerne. Koroze karoserie zvl. bolej zadni lemy jinak ok me klekla i 2x vodni pumpa a muzou se porouchat ruzny cidlsa neudrzi volnobech za studena zhasina, kolisaj otacky, cuka to..atd.
9. Ve predu kotouce a vzadu bubnym GT nevim...? LS brzdi mizerne a brzdy hodne vadnou se standartnim oblozenim a vybavenim[/quote]
STK zatim bez zavad a o typicky bolistce zadny nevim!
tuk tuk tuk
co se tyce motoru, podvozku i svetlometu, vsecko je na tom novem scoupe jiny a vylepseny takze me takovy veci co tebe netrapi..
co se tyce brzd, scoupe brzdi vyborne a to i s bubnama vzadu, na svou vahu to bohate staci, ostatne bubny brzdi i o mnoho tezsi octavie napr.
co se tyce ucinnosti tak buben neni nijak spatny, ale hur se chladi a vadne pote ucinnek, ale na druhou stranu jsou bubny prakticky nesmrtelny
ja se snazim jezdit na spotrebu takze to jestli brzdy vadnou ci ne jsem jeste nestacil zjistit, vzdycky kdyz jsem je potreboval tak jsem se mohl spolehnout.
ostatne co se tyce mych drobnych kolizi, tak uz me dvakrat v liberci nekdo otukal zezadu a predek je zatim celej (tuk tuk tuk), takze brzdi opravdu velmi dobre!
mam ale vymenene kotouce a desticky, coz urcite dela svy..!