Stránka 1 z 1
Riadenie na snehu/lade
Napsal: 31 pro 2014, 09:39
od majkom
Tak po roku s i30 kombi a po prvých jazdach na snehu a lade musim konstatovat, ze riadenie i30 je nic moc... resp. porovnavam s oktaviou 1 a 2 a tie mi na snehu prisli hodne stabilnejsie jako i30. Plus odozva od kol v podstate neexistuje, cele riadenie je nejake gumenne, clovek len caka, co to bez varovania urobi:)
Mozne je, ze to tak je u vsetkych novych aut, predsa len, tie oktavky este nemali to riadenie tak prepchane elektronikou.
Re: Riadenie na snehu/lade
Napsal: 31 pro 2014, 10:27
od OGYN
Zkoušel jsi přepnout "tuhost řízení "? Jízda na sněhu,je pokaždé jiná,záleží jak je sníh mokrý,jaké máš pneu,atd
Re: Riadenie na snehu/lade
Napsal: 31 pro 2014, 10:33
od mikodim
Na našich cestách nieje problem rozhádzat geometriu, staci jedna jama a riadenie uz nieje 100%né..
Re: Riadenie na snehu/lade
Napsal: 31 pro 2014, 11:19
od majkom
OGYN píše:Zkoušel jsi přepnout "tuhost řízení "? Jízda na sněhu,je pokaždé jiná,záleží jak je sníh mokrý,jaké máš pneu,atd
no mam nastavenu na normal, dlhodobo, to tvrde mi prislo uz moc a makke je nepouzitelne.. ale nejde o odpor volantu, proste od h30 nedostavam ziaden feedback o tom, co sa deje medzi kolama a vozovkou a mam pocit ze je nachylnejsie jako tie oktavky před tym ist relativne rychlo do smyku... o jazde na snehu mi nemusíš pisat, pochadzam zo severu a hor, na snehu som toho najzadil dost:)
Re: Riadenie na snehu/lade
Napsal: 31 pro 2014, 11:51
od mobil5o
ja striedam nastavenia COMFORT a SPORT
a ked sa auto dostane na namrznuty sneh alebo zladovaly povrch tak to na riadeni okamzite poznam
elektricky posilovac je sice uplne iny ako hydraulicky ale osobne nepocitujem ziadne negativa
Re: Riadenie na snehu/lade
Napsal: 31 pro 2014, 12:49
od Mirus30
Mam to stejne, i kdyz odezva neni buhvijaka, tak i na mokru vzdy poznam, kdy uz je to nahrane a kola zacinaji ujizdet, je to samozrejme jine nez to bylo se 120kou, ale tak jako jsem vedel co se deje s koly u ni, Accentu tak ted vim co se deje pod koly i30, nemam s tim problem.
Spis bych vsazel na to, ze Octavka je auto ktere ridi tak nejak samo, jenze zase se hur pozna kdy jde do tuheho, ona to umi dlouho maskovat ze je jista, ale pak ujede o to rychleji kdyz to clovek prezene... tot ma zkusenost.
Re: Riadenie na snehu/lade
Napsal: 31 pro 2014, 15:37
od aldai30
Možná trošku pomůže opačný názor s použitím kontroly trakce.
http://youtu.be/Zzw9e01ewJI
Mluví o tom v páté minutě.
Re: Riadenie na snehu/lade
Napsal: 31 pro 2014, 16:57
od dm29
Oktavka ma lepsi a stabilnejsi podvozok pri rychlej jazde na zlej ceste a snehu ale hyundai ho ma komfortnejsi pri pomalej jazde po rozbytych cestach v meste.Z toho treba vychadzat pri kupe.
Oktavka ma tej elektroniky v riadeni asi viac kedze poslilnovac riadenia meni ucinok od rychlosti.