Cashmere brown, 1.6 GDi Style
Napsal: 06 úno 2015, 13:49
Zdravím členy klubu Hjondařů (y),
jsem členem teprve chvíli, avšak pochlubím se svým vozem, koupeným 10.11.2014
i30, 1.6 GDi Style, najeto aktuálně 2.300km.
Bohužel od začatku 2 problémy, které už zaplaťpánbůh vyřešeny
1. praskla hodinová pružina ve volantu - opraveno
2. pískal, resonoval nebo jak to popsat brzdový pedál (uvnitř vozidla, při pouštění brzd.pedálu) - vyřešeno, ale byla to anabáze. Auto bylo v servisu s touhle závadou 3x, nikdo nevěděl, jak to řešit, psali dokonce na Hyundai a nakonec to napíchli na nějaké sondy a odposlouchali ,,vadný posilovač brzd,,!!!! auto mělo najeto POUHÝCH 1.200km , divné, že?
Doufám, že teď bude auto sloužit pěknou řádku let ez problémů, proto si také kupujeme nové auta, že?
Jinak spokojenost, až na hodněkrát omílané:
- odhlučnění, které stojí za prd.
- režimy nastavení volantu mi přijdou tak trochu bez odezvy.
- PP - chybí mi tam funkce hodin, radia, eko řežim ukazuje jen přeřazení nahoru, nikoliv podřazení, digitální rychlost tempomatu a také pouze jeden směr výběru, když přejedete chtěnou nabídku, musíte se tím proklikat znovu, sice maličkost ,ale v aute za 400 bych to chtěl.
- řazení zpátečky a 2.rychl.stupně ještě nejde úplně optimálně, jakoby přez zuby, ale to si sedne.
- rádio svítí jinak, než display klimatizace (ano, je tam světelné čidlo, ale tohle není vychytaný.
- horší zpřevodování, 6ku to chce okolo 80 a při 130km/hod točí přes 3.000ot.
- čekal jsem trochu lepší zpracování interiéru, je tam pár věcí, které úplně nelícujou, na rádiu jsem našel ďůlek, což u nového auta nechápu (z výroby, to nešlo udělat promáčknutím), a asi 4 místa, kde plast vypadá ošoupaný nebo používaný.
Samozřejmě, toho si člověk všimne běhěm užívání běhěm prvního měsíce, při koupi NOVÉHO auta je člověk nadšen a emočně konsternovaný, navíc autp přebírá ve spěchu.
jsem členem teprve chvíli, avšak pochlubím se svým vozem, koupeným 10.11.2014
i30, 1.6 GDi Style, najeto aktuálně 2.300km.
Bohužel od začatku 2 problémy, které už zaplaťpánbůh vyřešeny
1. praskla hodinová pružina ve volantu - opraveno
2. pískal, resonoval nebo jak to popsat brzdový pedál (uvnitř vozidla, při pouštění brzd.pedálu) - vyřešeno, ale byla to anabáze. Auto bylo v servisu s touhle závadou 3x, nikdo nevěděl, jak to řešit, psali dokonce na Hyundai a nakonec to napíchli na nějaké sondy a odposlouchali ,,vadný posilovač brzd,,!!!! auto mělo najeto POUHÝCH 1.200km , divné, že?
Doufám, že teď bude auto sloužit pěknou řádku let ez problémů, proto si také kupujeme nové auta, že?
Jinak spokojenost, až na hodněkrát omílané:
- odhlučnění, které stojí za prd.
- režimy nastavení volantu mi přijdou tak trochu bez odezvy.
- PP - chybí mi tam funkce hodin, radia, eko řežim ukazuje jen přeřazení nahoru, nikoliv podřazení, digitální rychlost tempomatu a také pouze jeden směr výběru, když přejedete chtěnou nabídku, musíte se tím proklikat znovu, sice maličkost ,ale v aute za 400 bych to chtěl.
- řazení zpátečky a 2.rychl.stupně ještě nejde úplně optimálně, jakoby přez zuby, ale to si sedne.
- rádio svítí jinak, než display klimatizace (ano, je tam světelné čidlo, ale tohle není vychytaný.
- horší zpřevodování, 6ku to chce okolo 80 a při 130km/hod točí přes 3.000ot.
- čekal jsem trochu lepší zpracování interiéru, je tam pár věcí, které úplně nelícujou, na rádiu jsem našel ďůlek, což u nového auta nechápu (z výroby, to nešlo udělat promáčknutím), a asi 4 místa, kde plast vypadá ošoupaný nebo používaný.
Samozřejmě, toho si člověk všimne běhěm užívání běhěm prvního měsíce, při koupi NOVÉHO auta je člověk nadšen a emočně konsternovaný, navíc autp přebírá ve spěchu.