Zhasnutí zahřátého motoru
Napsal: 12 úno 2015, 21:53
Zdravim,
mám dotaz. Vlastním Hyundai i30 1,6 CDRI 85kW a rok výroby 2009. Samozřejmě vyrobeno ještě v Korei. Můj problém spočívá v tom, že auto začalo z ničeho nic zlobit. Nejdříve se stalo, že spadlo víčko od aditiv do šachty od nádrže. Nejdříve při tankování překáželo někde na půl cesty v šachtě, ale pak se drátem povedlo ho zašťourat někam do nádrže. A tankovat se daří zase normálně. Ale tím nastaly úplně jiné problémy. Buď to má na svědomí to víčko a nebo shoda náhod. Žačal z ničeho nic zhasínat motor. Způsobem, že byl zahřátý, jelo se a najednou prostě bez jakéhokoliv zaškubání nebo jiného problému zhasne. Rozsvítěj se všechny kontrolky a nic. Musí se otočit klíčem, vypnout motor a znovu nastartovat. Pak je vše v pořádku. Nejhorší je, že problém není pravidelný. Autem se jezdí každý den. A jednou to udělá 2x za den, a pak se stane, že je tři dny klid. Do nádrže jsem se díval přes zadní sedačky, dole pod nima, kde je vstup do nádrže, ale nikde v nádrži jsem víčko nenašel. Myslel jsem, že třeba ťuká do plováku a tím motor zhasne, protože se plovák zblázní a ukazuje nedostatek paliva. Ale víčko nikde. Tak že teď nevím co to je. Palivový filtr byl měněný a vzduchový taky. Auto mělo při koupi 146000 km a teď máme 153500 km. Před tím žádné problémy nebyly a teď to začíná pěkně zlobit. Prosím o radu co s tím
mám dotaz. Vlastním Hyundai i30 1,6 CDRI 85kW a rok výroby 2009. Samozřejmě vyrobeno ještě v Korei. Můj problém spočívá v tom, že auto začalo z ničeho nic zlobit. Nejdříve se stalo, že spadlo víčko od aditiv do šachty od nádrže. Nejdříve při tankování překáželo někde na půl cesty v šachtě, ale pak se drátem povedlo ho zašťourat někam do nádrže. A tankovat se daří zase normálně. Ale tím nastaly úplně jiné problémy. Buď to má na svědomí to víčko a nebo shoda náhod. Žačal z ničeho nic zhasínat motor. Způsobem, že byl zahřátý, jelo se a najednou prostě bez jakéhokoliv zaškubání nebo jiného problému zhasne. Rozsvítěj se všechny kontrolky a nic. Musí se otočit klíčem, vypnout motor a znovu nastartovat. Pak je vše v pořádku. Nejhorší je, že problém není pravidelný. Autem se jezdí každý den. A jednou to udělá 2x za den, a pak se stane, že je tři dny klid. Do nádrže jsem se díval přes zadní sedačky, dole pod nima, kde je vstup do nádrže, ale nikde v nádrži jsem víčko nenašel. Myslel jsem, že třeba ťuká do plováku a tím motor zhasne, protože se plovák zblázní a ukazuje nedostatek paliva. Ale víčko nikde. Tak že teď nevím co to je. Palivový filtr byl měněný a vzduchový taky. Auto mělo při koupi 146000 km a teď máme 153500 km. Před tím žádné problémy nebyly a teď to začíná pěkně zlobit. Prosím o radu co s tím