Opravdu si chcete pořídit i40???
Napsal: 15 úno 2015, 22:28
Dobrý večer,
níže bych rád shrnul veškeré problémy, které mě potkaly s mojí i40 za 20 měsíců provozu s nájezdem 60 000 km:
1. při předání z vozu z autosalonu jsem se musel ihned vrátit z důvodu špatně seřízených dálkových světlometů - vyřešil servis
2. cca po 14 dnech provozu jsem zjistil, že na levém předním blatníku došlu k odloupnutí barvy - servis dal od této závady ruce pryč, vyřešeno DODO (dodělej doma)
3. cca po 6 měsích klepání přístrojové desky - demontáž / montáž přístrojové desky - problém se stále opakoval
4. nepříjemné vrzání lesklých plastů na palubové desce a středovém tunelu (vyřešeno DODO - plasty na palubovce mám už vyřešené pomocí RTV silikonu a teď ještě vyřešit vrzající plasty na středovém tunelu)
5. popraskaná kůže na volantu - vyřešil servis
6. cca po 8 měsích klepání přístrojové desky - demontáž / montáž přístrojové desky - problém se stále opakoval
7. cca po 9 měsících jsem zjistil, že na zadním levém lemu došlo k odloupnutí barvy - servis dal od této závady ruce pryč, vyřešeno DOD0 (dodělej doma)
8. výměna zadních ramen - klepání zadní nápravy
9. cca po 10 měsích klepání přístrojové desky - demontáž / montáž přístrojové desky - problém konečně vyřešen!!! Požádal jsem o přítomnost při servisního zásahu a vyřešeno vlastním nápadem. Mimochodem jsem musel podepsat prohlášení, že se nejedná o standartní opravdu a podobné kecy. Zkrátka od toho dal opět ruce pryč!!!
10. ošoupaná kůže na sedáku řidiče po 18 000 km - vyřešil servis
11. ťukání vrchního vedení řidičova pásu - vyřešeno DODO
12. výměna předních parkovacích senzorů - vyřešil servis
13. výměna zadních parkovacích senzorů - vyřešil servis
14. výměna řadící páky - ošoupaná kůže
15. výměna parkovací kamery
16. chyba AFLS - výměna předních svetlometů
17. sedadlo řidiče cestující do stran - stále nevyřešeno
18. prohnuté střešní lišty - vyřešeno DODO
19. ošoupaný "pseudochrom" na tlačítku ruční brzdy - tento týden budu řešit se servisem
20. opět popraskaná kůže na volantu - tento týden budu řešit se servisem
níže bych rád shrnul veškeré problémy, které mě potkaly s mojí i40 za 20 měsíců provozu s nájezdem 60 000 km:
1. při předání z vozu z autosalonu jsem se musel ihned vrátit z důvodu špatně seřízených dálkových světlometů - vyřešil servis
2. cca po 14 dnech provozu jsem zjistil, že na levém předním blatníku došlu k odloupnutí barvy - servis dal od této závady ruce pryč, vyřešeno DODO (dodělej doma)
3. cca po 6 měsích klepání přístrojové desky - demontáž / montáž přístrojové desky - problém se stále opakoval
4. nepříjemné vrzání lesklých plastů na palubové desce a středovém tunelu (vyřešeno DODO - plasty na palubovce mám už vyřešené pomocí RTV silikonu a teď ještě vyřešit vrzající plasty na středovém tunelu)
5. popraskaná kůže na volantu - vyřešil servis
6. cca po 8 měsích klepání přístrojové desky - demontáž / montáž přístrojové desky - problém se stále opakoval
7. cca po 9 měsících jsem zjistil, že na zadním levém lemu došlo k odloupnutí barvy - servis dal od této závady ruce pryč, vyřešeno DOD0 (dodělej doma)
8. výměna zadních ramen - klepání zadní nápravy
9. cca po 10 měsích klepání přístrojové desky - demontáž / montáž přístrojové desky - problém konečně vyřešen!!! Požádal jsem o přítomnost při servisního zásahu a vyřešeno vlastním nápadem. Mimochodem jsem musel podepsat prohlášení, že se nejedná o standartní opravdu a podobné kecy. Zkrátka od toho dal opět ruce pryč!!!
10. ošoupaná kůže na sedáku řidiče po 18 000 km - vyřešil servis
11. ťukání vrchního vedení řidičova pásu - vyřešeno DODO
12. výměna předních parkovacích senzorů - vyřešil servis
13. výměna zadních parkovacích senzorů - vyřešil servis
14. výměna řadící páky - ošoupaná kůže
15. výměna parkovací kamery
16. chyba AFLS - výměna předních svetlometů
17. sedadlo řidiče cestující do stran - stále nevyřešeno
18. prohnuté střešní lišty - vyřešeno DODO
19. ošoupaný "pseudochrom" na tlačítku ruční brzdy - tento týden budu řešit se servisem
20. opět popraskaná kůže na volantu - tento týden budu řešit se servisem