Stránka 1 z 1
Správná listová pera
Napsal: 07 bře 2015, 17:00
od petr90210@seznam.cz
Ahoj potřebuji poradit. Koupil jsem na podzim H1 r.v.2005 dlouhý třímístný. Auto neskutečně skáče a to naložené i prázdné - prázdné úplně abnormálně.
Nechal jsem teď vyměnit komplet tlumiče a kámoš co mi dělá auta miřekl že listový péra co tam mám tam vůbec nepatřej. Nevíte kolika listý pera by tam měli přijít? Nabízejí pětilist nebo 3+1 list
Nemůžete mi někdo poslat fotku listových per jak to vypadá v originále.
Díky moc za radu
Re: Správná listová pera
Napsal: 07 bře 2015, 21:25
od Franta H1
Ty původní péra jsou předražený praskající sračky. Dej tam tohle
http://listova-pera.cz/36-hyundai
Jsou nepoměrně kvalitnější a podstatně levnější.
Jinak čtení zde
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 4&start=75
Re: Správná listová pera
Napsal: 08 bře 2015, 18:27
od Maros Hupka
Nazdar Peter,
posielam ti obrázok - síce len z mobilu, ale mohol by stačiť. Ako vidíš, listové perá mám 3+1 a sú pôvodné tak ako aj tlmiče. Na aute mám najazdené cca 317.000km (v septembri bude mať 10.rokov a jazdí hlavne v Bratislave) . Je fakt, že auto poskakuje na priečnych nerovnostiach najmä ak je prázdne - ale to od začiatku. Myslím, že neskáče o nič viac ako Peugeot Boxer, Citroen Jumper (tie som jazdil pred tým, takže môžem porovnávať)... a podobné autá, ktoré majú listové perá. Samozrejme, ak to porovnám s autami, čo majú klasické pružiny (v rodine máme Peugeoty 306,307,308 , MB Vito, Citroen Picasso) , tak rozdiel v komforte je znateľný, ale ani jedno zo spomínaných áut neodvezie to, čo moja H1
Pravidelne vozím v aute papier, cca 1t a vtedy je to zvezenie úplne niečo iné a o skákaní nemôže byť ani reč
Hold, prázdne si poskočí.
A to čo píše Franta - ber s rezervou, lebo on mal H1 New a podľa toho, čo som tu čítal od neho , tak vyslovene nepodarený kus.
Re: Správná listová pera
Napsal: 08 bře 2015, 19:43
od petr90210@seznam.cz
Diky za odpovedi i za foto.
Re: Správná listová pera
Napsal: 11 bře 2015, 10:06
od Espero
A co překovávání listových per, dělá se to ještě? Pamatuju, když jsem byl kluk, měl jsem Trabanta a ten měl 2 příčná listová péra. A tenkrát se to repasovalo tak, že se péro vyndalo, rozdělaly třmeny, jednotlivé listy se ohřály ve výhni a překovaly, pak se to zase nějak zakaliĺo, a znovu složilo dohromady. I když tenkrát byly díly za hubičku. Celý ten krám se dal doma složit z náhradních dílů za cca 19 tisíc vč. karoserie. Nový stál 35 tisíc.
Re: Správná listová pera
Napsal: 12 bře 2015, 10:09
od oltcitak
prekovanie(neboli hamrovani) listovych pruzin sa stale robi,len treba najst kto to vie...
Re: Správná listová pera
Napsal: 18 kvě 2015, 21:06
od tove
Hamrovani a opravy listovych per provádí vyse inzerovana firma. Staci pera vyndat a třeba PPLkou poslat, za par dni jsou zpatky a ve vyborny kvalite[b] za zlomek [/b]ceny originalu. Uz je mam na treti H1 a spokojenost. Jednou jsem koupil z vrakace a jezdil jsem s tim jen ctyri mesice.
Re: Správná listová pera
Napsal: 27 dub 2016, 12:32
od krasohled
Zdravím která že fy. repasuje listová péra ? nenašel jsem odkaz