Zavady na i20 a ich mozne riesenia
Napsal: 17 bře 2015, 18:54
Ahojte, uz dlhsie som rozmyslal nad temou, kde by boli zosumarizovane vsetky nedostatky nasich i20, ktore sme my ako majitelia tychto vozidiel museli riesit ci uz v zarucnom alebo pozarucnom servise. Myslim si, ze by nam to mnohym mohlo pomoct pri identifikovani urcitych zavad, ktore sa na i20 vyskytli. Takze zacnem:
-- i20 1,2 benzin kupena v roku 2011(momentalny najazd cca 43 000 km)
- trvalo svietila kontrolka ESP (riesenim bola vymena snimaca natocenia volantu - v servise na zaruku)
- po urcitom case sa znovu rozsvietila kontrola ESP (riesenim bolo nahustit pneumatiky na spravny tlak - zavada sa uz nikdy neobjavila)
- hluk od kolesa/kolies (vymenene loziska - v servise na zaruku)
- hluk od zadnych kolies (vymena nastavovacieho mechanizmu pakni a kotuca - v servise na zaruku)
- zisteny unik benzinu pri lavom zadnom kolese (riesenim bola vymena popraskanej hadice prepadu/hadice od hrdla nadrze - v servise na zaruku)
- smrad od praveho zadneho kolesa a prehrievanie (vymeneny brzdic - v servise na zaruku)
- zle radenie 2. rychlosti ako cez zuby (kontrola v servise/nic nezistili - zvykol som si)
- "hluche" miesto pri rozbehu/pokles vykonu motora pri zaradeni 2. prevodoveho stupna (kontrola v servise/nic nezistili - pomohlo mi postat chvilku na mieste po nastartovani, pripadne trosku viac pridat plyn na mieste na neutrale)
V podstate som s autom spokojny az na:
- privital by som "maksi" podvozok
- presnejsie radenie rychlosti
- lepsie odhlucnenie interieru
- "maksie" plasty v interieri
So znackovym servisom v Bratislave som v podstate spokojny, az na podla mna velmi vysoke ceny zarucnych prehliadok - asi dan za hlavne mesto (za posledne roky az okolo 300 €).
Ak mate vlastne skusenosti, napiste to prosim do tohto vlakna aby som/sme vedeli, co nas este moze cakat.
-- i20 1,2 benzin kupena v roku 2011(momentalny najazd cca 43 000 km)
- trvalo svietila kontrolka ESP (riesenim bola vymena snimaca natocenia volantu - v servise na zaruku)
- po urcitom case sa znovu rozsvietila kontrola ESP (riesenim bolo nahustit pneumatiky na spravny tlak - zavada sa uz nikdy neobjavila)
- hluk od kolesa/kolies (vymenene loziska - v servise na zaruku)
- hluk od zadnych kolies (vymena nastavovacieho mechanizmu pakni a kotuca - v servise na zaruku)
- zisteny unik benzinu pri lavom zadnom kolese (riesenim bola vymena popraskanej hadice prepadu/hadice od hrdla nadrze - v servise na zaruku)
- smrad od praveho zadneho kolesa a prehrievanie (vymeneny brzdic - v servise na zaruku)
- zle radenie 2. rychlosti ako cez zuby (kontrola v servise/nic nezistili - zvykol som si)
- "hluche" miesto pri rozbehu/pokles vykonu motora pri zaradeni 2. prevodoveho stupna (kontrola v servise/nic nezistili - pomohlo mi postat chvilku na mieste po nastartovani, pripadne trosku viac pridat plyn na mieste na neutrale)
V podstate som s autom spokojny az na:
- privital by som "maksi" podvozok
- presnejsie radenie rychlosti
- lepsie odhlucnenie interieru
- "maksie" plasty v interieri
So znackovym servisom v Bratislave som v podstate spokojny, az na podla mna velmi vysoke ceny zarucnych prehliadok - asi dan za hlavne mesto (za posledne roky az okolo 300 €).
Ak mate vlastne skusenosti, napiste to prosim do tohto vlakna aby som/sme vedeli, co nas este moze cakat.