Stránka 1 z 1

rychlé padaní otáček

Napsal: 12 říj 2006, 21:26
od arny
Chlapi mam probém...na mém druhém autě se začalo dít něco co by asi nemělo...jedujedu a najednou padnou otáčky uplně na nulu a nejedu...pak je problém nastartovat a tak to chvilku nechám nastartuju a situace seopakuje....stalo se vám něco podobného?????? je to 15 GT dík za radu jo a něco sem pro vás nafotil tak abych nebyl za škrta.....

Napsal: 12 říj 2006, 22:14
od ivan
No pravděpodobně Ti odešel volnoběžný ventil ,ten udržuje volnoběh motoru,jestli máš jiný zkus je přehodit!! :wink: Obrázek

Napsal: 12 říj 2006, 22:20
od Hujer
Ahoj!
Na scupech dos casto odchazeji palivovy cerpadla v nadrzi.Kdyz je studeny tak tlaci, ale jak se zahreje tak prestane. Mohl by to byt i tvuj pripad. Je to jen rada, po netu se tezko opravuje! :lol:
Hujer

Napsal: 12 říj 2006, 22:21
od arny
na volnoběh to běží vpohodě....prosím tě máš nějakou dokumentaci o s coupe jako je : jak na to ...atp?????

Napsal: 12 říj 2006, 22:23
od arny
je na vás nějakej telefon?????

Napsal: 12 říj 2006, 22:27
od Hujer
Hujer 604860997 a jsem na primu! :D

Napsal: 12 říj 2006, 22:58
od arny
chcipnul mi bobil a nabiječku mam na dílně tak se ozvu zejtra.....dík zatim za radu a zira uvidíme......jedu na diagnostiku a projedu to všechno.....

Napsal: 12 říj 2006, 23:02
od ivan
arny píše:na volnoběh to běží vpohodě....prosím tě máš nějakou dokumentaci o s coupe jako je : jak na to ...atp?????
No ,s tebe to leze jak s chlupaté deky,ale jak říká Hujer může to být klidně i palivové čerpadlo,že prostě vysadí !! Začne kolísat tlak v palivovém systému!! Bych též dopručil dát i nové relé na palivové čerpadlo!! :wink:
P.s Jinak zdravím Hujera a pozdravuj Mirku :wink:

Napsal: 12 říj 2006, 23:11
od arny
Máte někdo schéma zapojení paliv.systému?????

Napsal: 12 říj 2006, 23:17
od ivan
arny píše:chcipnul mi bobil a nabiječku mam na dílně tak se ozvu zejtra.....dík zatim za radu a zira uvidíme......jedu na diagnostiku a projedu to všechno.....
Zjisti mi prosím tě podčím Scoupé běhá Verzi programu a v jakém protokolu a oplátkou Ti klidně pošlu schéma palivového sytému já ho mám heč!! 8) :wink:
P.s Slovo držím kluci vědí!! 8) :wink:

Napsal: 12 říj 2006, 23:34
od arny
pokusím se to zítra crack.u hyndaje ale nevím jak snad to pujde mam tam kamaráda......

Napsal: 12 říj 2006, 23:46
od Hujer
Tak dej vedet, jak si dopadl. Ale podle me ta diagnostika nic neukaze.
Tak zatim tuningu zdar :!:

Napsal: 18 říj 2006, 14:10
od Bowie
Hujer píše:Ahoj!
Na scupech dos casto odchazeji palivovy cerpadla v nadrzi.Kdyz je studeny tak tlaci, ale jak se zahreje tak prestane. Mohl by to byt i tvuj pripad. Je to jen rada, po netu se tezko opravuje! :lol:
Hujer
S tím čerpadlem nevím,mě osobně už jednou odešlo...A projevovalo se mi to tak,že když jsem nastartoval tak v pohodě ,ale když jsem přidal víc plynu tak na 40% tak se motor začal dusit...Jednou jsem měl problém taky z volnoběhem a příčinou bylo,že mi to sálo falešný vzduch(byla i vyšší spotřeba).Podívej se jestli ti to někde neuniká.Nastartuj a dobře naslouchej!Já jsem to měl přímo mezi hlavou a sáním...

Napsal: 24 říj 2006, 09:43
od arny
tak operace je za náma...nový čerpadlo,filtr,rozdělovač,kabely,svíšky,váha vzduchu,klapka,volnob.ventil,cívka, a jsme tam kde předtím je to tu pořát jo vlastně i řídící jednotka.na diagn.řekly že nemáme žádnej problém a ono je to tu pořád tak teď dejte prosím hlavky dohromady nebo pujde auto ze skály..... :) :P fakt už nevím čím to je.....

Napsal: 24 říj 2006, 09:51
od Bowie
arny píše:tak operace je za náma...nový čerpadlo,filtr,rozdělovač,kabely,svíšky,váha vzduchu,klapka,volnob.ventil,cívka, a jsme tam kde předtím je to tu pořát jo vlastně i řídící jednotka.na diagn.řekly že nemáme žádnej problém a ono je to tu pořád tak teď dejte prosím hlavky dohromady nebo pujde auto ze skály..... :) :P fakt už nevím čím to je.....
Může to dělat čidlo na teplotu,nebo čidlo otáček....a nebo to bude ta samá blbost jak to mě dělalo a to že mi to sálo někde vzduch kde nemělo.