Stránka 1 z 1
rychlé padaní otáček
Napsal: 12 říj 2006, 21:26
od arny
Chlapi mam probém...na mém druhém autě se začalo dít něco co by asi nemělo...jedujedu a najednou padnou otáčky uplně na nulu a nejedu...pak je problém nastartovat a tak to chvilku nechám nastartuju a situace seopakuje....stalo se vám něco podobného?????? je to 15 GT dík za radu jo a něco sem pro vás nafotil tak abych nebyl za škrta.....
Napsal: 12 říj 2006, 22:14
od ivan
No pravděpodobně Ti odešel volnoběžný ventil ,ten udržuje volnoběh motoru,jestli máš jiný zkus je přehodit!!
Napsal: 12 říj 2006, 22:20
od Hujer
Ahoj!
Na scupech dos casto odchazeji palivovy cerpadla v nadrzi.Kdyz je studeny tak tlaci, ale jak se zahreje tak prestane. Mohl by to byt i tvuj pripad. Je to jen rada, po netu se tezko opravuje!
Hujer
Napsal: 12 říj 2006, 22:21
od arny
na volnoběh to běží vpohodě....prosím tě máš nějakou dokumentaci o s coupe jako je : jak na to ...atp?????
Napsal: 12 říj 2006, 22:23
od arny
je na vás nějakej telefon?????
Napsal: 12 říj 2006, 22:27
od Hujer
Hujer 604860997 a jsem na primu!
Napsal: 12 říj 2006, 22:58
od arny
chcipnul mi bobil a nabiječku mam na dílně tak se ozvu zejtra.....dík zatim za radu a zira uvidíme......jedu na diagnostiku a projedu to všechno.....
Napsal: 12 říj 2006, 23:02
od ivan
arny píše:na volnoběh to běží vpohodě....prosím tě máš nějakou dokumentaci o s coupe jako je : jak na to ...atp?????
No ,s tebe to leze jak s chlupaté deky,ale jak říká Hujer může to být klidně i palivové čerpadlo,že prostě vysadí !! Začne kolísat tlak v palivovém systému!! Bych též dopručil dát i nové relé na palivové čerpadlo!!
P.s Jinak zdravím Hujera a pozdravuj Mirku
Napsal: 12 říj 2006, 23:11
od arny
Máte někdo schéma zapojení paliv.systému?????
Napsal: 12 říj 2006, 23:17
od ivan
arny píše:chcipnul mi bobil a nabiječku mam na dílně tak se ozvu zejtra.....dík zatim za radu a zira uvidíme......jedu na diagnostiku a projedu to všechno.....
Zjisti mi prosím tě podčím Scoupé běhá Verzi programu a v jakém protokolu a oplátkou Ti klidně pošlu schéma palivového sytému já ho mám heč!!
P.s Slovo držím kluci vědí!!
Napsal: 12 říj 2006, 23:34
od arny
pokusím se to zítra crack.u hyndaje ale nevím jak snad to pujde mam tam kamaráda......
Napsal: 12 říj 2006, 23:46
od Hujer
Tak dej vedet, jak si dopadl. Ale podle me ta diagnostika nic neukaze.
Tak zatim tuningu zdar
Napsal: 18 říj 2006, 14:10
od Bowie
Hujer píše:Ahoj!
Na scupech dos casto odchazeji palivovy cerpadla v nadrzi.Kdyz je studeny tak tlaci, ale jak se zahreje tak prestane. Mohl by to byt i tvuj pripad. Je to jen rada, po netu se tezko opravuje!
Hujer
S tím čerpadlem nevím,mě osobně už jednou odešlo...A projevovalo se mi to tak,že když jsem nastartoval tak v pohodě ,ale když jsem přidal víc plynu tak na 40% tak se motor začal dusit...Jednou jsem měl problém taky z volnoběhem a příčinou bylo,že mi to sálo falešný vzduch(byla i vyšší spotřeba).Podívej se jestli ti to někde neuniká.Nastartuj a dobře naslouchej!Já jsem to měl přímo mezi hlavou a sáním...
Napsal: 24 říj 2006, 09:43
od arny
tak operace je za náma...nový čerpadlo,filtr,rozdělovač,kabely,svíšky,váha vzduchu,klapka,volnob.ventil,cívka, a jsme tam kde předtím je to tu pořát jo vlastně i řídící jednotka.na diagn.řekly že nemáme žádnej problém a ono je to tu pořád tak teď dejte prosím hlavky dohromady nebo pujde auto ze skály.....
fakt už nevím čím to je.....
Napsal: 24 říj 2006, 09:51
od Bowie
arny píše:tak operace je za náma...nový čerpadlo,filtr,rozdělovač,kabely,svíšky,váha vzduchu,klapka,volnob.ventil,cívka, a jsme tam kde předtím je to tu pořát jo vlastně i řídící jednotka.na diagn.řekly že nemáme žádnej problém a ono je to tu pořád tak teď dejte prosím hlavky dohromady nebo pujde auto ze skály.....
fakt už nevím čím to je.....
Může to dělat čidlo na teplotu,nebo čidlo otáček....a nebo to bude ta samá blbost jak to mě dělalo a to že mi to sálo někde vzduch kde nemělo.