Preradovanie rychlosti pod volantom

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Lekvar
*
Příspěvky: 29
Registrován: 16 zář 2013, 13:52

Preradovanie rychlosti pod volantom

Příspěvek od Lekvar »

Chcem sa pýtať ci aj vy potrebujete vynaložiť pomerne vyšší tlak pri preraďovaní packami pod volantom. Ked som porovnával stláčanie paciek na Oktavii 3 a i40 tak ja musím vynaložiť o dosť vyššiu energiu k stlačeniu packy. Pripadá mi to veľmi amatérske, až komické... Proste nieje to také jednoduché kliknutie, ale praskanie. Packy som skúsil prestreknúť wd40 ale žiaden posun k lepsiemu... :)
i40CW CRDI/AT Premium
Reklama
 

Uživatelský avatar
robertbulko
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 10 črc 2013, 15:05
Bydliště: Trenčín

Re: Preradovanie rychlosti pod volantom

Příspěvek od robertbulko »

áno, tie páčky pôsobia neohrabane a pri prvom stlačení v nich vždy akoby praskne. Ja tento spôsob radenia nepoužívam. Nekupoval som si automat na to, aby som potom radil. :D Niekedy, keď si len tak z ľahka bafkám v nízkych otáčkach a príde mi do cesty kopec, tak si na volante podradím. V zime sa niekedy rozbieham s použitím manuálneho radenia na páke. :P Inak, to praskanie som reklamoval a nič s tým neurobili.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Uživatelský avatar
Beri
**
Příspěvky: 260
Registrován: 26 led 2014, 09:30

Re: Preradovanie rychlosti pod volantom

Příspěvek od Beri »

Souhlas, páčky jsou trochu tužší a oproti octavii se to nedá srovnávat. Právě v těchto detailech je poznat rozdíl v kvalitě zpracování ovládacích prvků jak na volantu, tak i na palubovce. Ale zatím všechno funguje jak má. Je potřeba se s tím smířit, ale jak psal robertbulku, tak moc ty páčky taky nepoužívám.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Odpovědět

Zpět na „i40“