Stránka 1 z 2
Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 21 kvě 2015, 09:02
od Meggie007
Tak mam za sebou zatezovy test korejky
V utery jsme jeli kolegovi pro auto do Nemecka. Sice si ho nakonec nekoupil, takze zbytecna cesta, ale aspon jsem zkusil co i 30-ka vydrzi
Na jeden zatah ujeto presne 2003km (v utery 6 rano vyjezd a ve stredu v 6 rano zpet doma).
Cela cesta prakticky jen po dalnici, jen 150km po okreskach a 100km po mestech. Nemecko +/-160km/hod, u nas +/-140 dle tacho (krome omezeni a okresek samozrejme). Pro upresneni - nemam tempomat
Dohromady cca 2,5 hodiny v zacpach, kdy se hopsalo akorat tak na 1-ku
- 2 lidi (250kg), zimni gumy cca 3mm a realna spotreba 5.7L (PP ukazoval 5.6)
Auto nesezralo ani kapku oleje a musim rict, ze nemecka nafta ji chutna - nejela jako by ji nekdo pridal 50 koni to fakt ne, ale bylo znat, ze lepe tahne a je tissi. Myslim, ze nejenom DPF-ko se muselo krasne vycistit
K sedackam musim konstatovat, ze me pozadi zacalo bolet az po cca 1500km (cas v sedaci pozici hold udelal sve) a celkove jsem po 24 hodinach stravenych za volantem vylezl prakticky nerozlamany (sice totalne KO a se zatuhlyma rukama), ale urcite palec nahoru do
Pro porovnani mam 198cm a 125kg, takze naroky na prostor nejsou male
. Docela me i30-ka prekvapila, cekal jsem, ze budu po takove ceste mit zada jak paragaf a ono prakticky nic, takze urcite spokojenost. Jen je znat, ze je to 1,6-ka, na takove streky by to chtelo 6-ti valec a vice. Nicmene se s tim korejka popasovala se cti, o tom zadna
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 21 kvě 2015, 11:25
od abdulzabak
Jojo, sedačky jsou vážně super, tady je i30 výrazně před konkurencí z její třídy...
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 22 kvě 2015, 08:40
od Dalin
Musím potvrdit, sedačky jsou když pominu příplatkové v Astře a Golfu ty nejlepší ve třídě.
Teď ještě zapracovat na zbytku auta!
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 22 kvě 2015, 09:02
od kitrab
počkej počkej ..... to mi nějak nesedí.
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 22 kvě 2015, 11:24
od Andy182
astra má príplatkové? škoda že sme ich nekúpili, sériové sú otras a po 300km mi to dá chrbát pekne vyžrať ... inak by tá astra bola celkom dobré auto (keby má lepšie sedačky, nemá milión tlačítok na stredovom paneli a o 150kg viac oproti konkurencii)...
sedačky v i30 zatiaľ top z nižšej strednej pre mňa tiež
Meggie - ja som absolvoval len niečo okolo 1000 ale pocity rovnaké
...
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 22 kvě 2015, 11:33
od Dalin
Má ergonomické AGR, příplatek 13200 za obě přední i v elektrice nebo 10000 a elektriku má jen řidič.
Jinak souhlasím po cestě 1100km do Chorvatska s i30 řekla moje paní, že by jela klidně i dál. Kdyby to šlo dal by jsem si je do Leonu, tam jsou na mne úzké.
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 23 kvě 2015, 11:52
od abdulzabak
Dalin píše:
Teď ještě zapracovat na zbytku auta!
tak u motoru se jiz taky
zadarilo, ve srovnani poruchovosti motoru britske pojistovny se zohlednenim najezdu km
Hyundai - 5. misto
Seat - 17. misto
Skoda - 21.
Volkswagen - 26.
hmmm hmmm hmmm
http://www.autoforum.cz/technika/spoleh ... -chvostu/?
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 23 kvě 2015, 14:13
od kitrab
Dalin, to zapracování jim neříkej 2x
žlutí jsou značně schopní.
Doufám, že nemáš telefon Samsung nebo LG, tam nějak už zapracovali
.
Až obecně žlutí zapracujou a že jich na zemi je, tak si my, ze starého kontinetu už nekoupíme nic a budeme jen vyrábět pro jejich trh za 1 juan / hod.
.
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 23 kvě 2015, 14:27
od idam.i
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 23 kvě 2015, 16:30
od mmv
hmm
KIA - 26
ještě že nám v tý žilině dávaj do
ty lepší kousky a ty kvalitativně béčkový si nechávaj pro sebe
a nebo je to jinak ??
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 23 kvě 2015, 17:58
od Dalin
Za
jsou i Lexus a Honda! To je objektivnost sama!
Ta Kia se stejnými motory se dá vysvětlit tím, že poruchy na motoru u
víc řeší servisy např. v záruce a u Kie je pošlou k šípku a musí to řešit přes pojišťovnu.
Pro pořádek musím uvést, že neznám nikoho, kdo měl u
problém s motorem a u VW znám 3lidi, jeden z nich je můj syn.
Jinak jsem zvědav jak se popasuje
s turbomotory, měli jistě dost času aby se poučili z chyb konceru VW.
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 24 kvě 2015, 00:32
od abdulzabak
Nestačilo by, kdybys přestal tvrdit, že koncern je úplně o úroveň výš, když není? Měl jsem koncern dlouho, v práci jich máme opravdu hodně, o úroveň výš to není.
V něčem lepší v něčem horší, ale tak nějak nastejno, jen u
za méně peněz více legrace.
Jezdím oktávkou iii služebně ještě stále dost nato, abych si to porovnal a má to jinou filozofii, ale celek je nastejno.
Jsi s tím otravný.
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 24 kvě 2015, 08:00
od pthvCZ
Mě spiše přijde, že do kie se zavádí novější technologie dříve k hromadnému otestování než do
. To by odpovídalo i tomu, že je o něco více poruchovější. Potvrzuje to i ten tgdi. V kii se už používa a v
se teprve na to chystají, až na jeden model.
Re: Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 24 kvě 2015, 08:58
od Haczek
Ja nejak nechapu ze pomalu v kazde druhe diskuzi zde pisete ze Hyundai je za mene penez vic muziky???? (za méně peněz více legrace...) Napada mne ze tak mozna myslite prumer reproduktoru....
Chtel jsem puvodne i30 kombik v nafte vybava style - za posledni rok mam zde na foru prectene snad vse. V breznu letosniho roku jsem obesel 5 dealeru a hodne usmlouvana cena byla nakonec jenom o 15000 nizsi nez Leona v nafte taktez vybava style
) Seataci dokazi jit vyrazne niz (opravdu velmi vyrazne s cenou oproti ceniku niz nez hyundai). Ok Hyundai mne da za mene (usetreno 15000kc) vic muziky, ale nebudu mit 1,9 naftovy motor 110kw, led svetlomety (pokud bych chtel xenony u hyundae byl by o dost drazsi nez seat) a podobne. Ano da se polemizovat na interierem - v necem je i30 lepsi(sedadla) ale obrazovka autoradia ci klimy je jeko z nokie 3110 oproti 5,7palcove dotykove super jemne barevne a podobne:-b
Jedine v cem i30 vede je multilink, ale zaroven vede v servisnich poplatcich ktere jsou cca dvounasobne. Leon sice nema multilink ale ma pro zmenu elektricky samosfor (takze v zatackach drzi jak prilepeny) a podvozek je az na jine tlumice a multilink stejny jako treba pasata (mqb platforma)
Ok ok, i30 ma vyhrivane sedacky v zakladu, leon ma koleni airbag a multikolizni brzdu v zakladu (tohle vse vyjde cca na stejno - kazdy ma tosicku jinou preferenci)
Tak muzete mne vysvetlit v cem je teda I30 vic muziky za mene penez? V tom z 1,6 100kw ma akcelaraci nad 10sekund a 1,9 110kw papirove 8,6 ale realne 8,3? Leda tak v tom ze povine ruceni je levnejsi...
Zatezovy test na 24 hodin
Napsal: 24 kvě 2015, 09:39
od kitrab
Ze zatezoveho testu tady mame opet vlakno kde se resi kdo dal docura
). Jako z 95% vlaken. Presun .......
Predpokladam ze vlaknem autor chtel pouze konstatovat, ze auto vydrzelo (podle nekterych je to zazrak) 24 hod nekoho vozit a dotycny nebyl vyslovene zlomeny z posedu. Pripadne cekal podobne zkusenosti cimjine na toto tema.
To Haczek: mqb, kam na tohle chodis :0) me z toho plyne, kdo ma mqb ten ma komfort Passatu tak to ti drzim palec !