Mimoň
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
-
- **
Mimoň
LIdi takovej trapnej dotaz??? Jsem nováček achtěl bych se zeptat kde je mimon je to ta u český lípi??? Hned jak bude tak chci vyrazit a taky na nějakej hyundai sraz, to hlavně. Dík za vysvětlení.
accent 1.3,Zatmavený,alu borbet,bosi výfuk,musika
- Reklama
Re: Mimoň
Aby sis udělal lepší představu, taktomas.holoube píše:LIdi takovej trapnej dotaz??? Jsem nováček achtěl bych se zeptat kde je mimon je to ta u český lípi??? Hned jak bude tak chci vyrazit a taky na nějakej hyundai sraz, to hlavně. Dík za vysvětlení.
Naposledy upravil(a) Josef dne 19 říj 2006, 12:08, celkem upraveno 1 x.
- Melkor
- **
- Kontaktovat uživatele:
Jak je to vůbec s povolením? potřebuje pořadatel nějaké povolení? a co jednotlivci? kdyby mě třeba napadlo jet si zařádit na letiště, je tam volnej přístup, nebo si na mě policajti smlsnou...???
Jo a ještě jeden dotázek. Nevíte někdo o jiné podobné ploše blíž k Praze, kde se dá řádit legálně?
Tuším že nejsem sám koho to zajímá
Jo a ještě jeden dotázek. Nevíte někdo o jiné podobné ploše blíž k Praze, kde se dá řádit legálně?
Tuším že nejsem sám koho to zajímá
- M.a.d.y
- Kontaktovat uživatele:
Já bych řekl že je to správně označeno, já tam bloudil, to si pamatujublack_sheep píše:kemp mame sice na druhy strane ale to je fuk pred srazem sem hodim vcas popis jak se tam dostat!
Vozy:Renault 5 -zlikvidováno přes střechu, Ford Fiesta -Likvidace kůli neschodě s TP, Renault Clio 1,6 16V RSi 79kW(107koní) -nyní ještě mám(k prodeji), Hyundai Accent -s ním jezdím
Řidič:Služebáky - Ford Tranzit -valník, Ford Focus, Ford Focus C-Max
- zaludnikrs
- **
- Kontaktovat uživatele:
ty jo jako ja uz sem byl v mimoni mockrat (aspon 10x) ale nikdy poradne nevim kde je ta zatracena odbocka kudma se tam vjizdi zda se mi ze pokazdy sem prijel jinudma,tak kdyby nekdo mel presny souradnice toho mista kde se odbocuje budu jedine rad nechcu kecat ale mam dojem ze je nekde mel Vita
16v
16v
Jiřa
- M.a.d.y
- Kontaktovat uživatele: