Stránka 1 z 1
Stěrače jdou jen když se jim chce :-(
Napsal: 25 říj 2006, 07:28
od Jirka_P
Zdravím všechny majitele Hyuu, nedávno jsem se stal taky jedním z vás. Koupil jsem si Accenta z roku 97, najeto má 39 tisíc km. Za to dam ruku do ohně, znám toho chlapíka, co to měl, jezdil fakt málo, skoro pořád to bylo v garáži, takže pohoda
ALE!! Hlavní důvod, proč sem píšu, je ten, že stěrače opravdu fungují jen když se jim chce. Ráno, když jedu do práce, mohl bych urvat páčku, ale stěrače se ani nehnou. A to nemrzne! Přimrzlý nejsou, ostřikovače jdou, v relátku pod palubovkou to cvakne a nic. Ovšem odpoledne přijdu k autu a to už vše funguje bez sebemenšího zaváhání. Fakt, ráno prostě nejdou, odpoledne jo. Včera jsem rozhodil půl palubovky, abych kouk, jestli tam někde nevisí uvolněnej konektor, to samý s pojistkovou skříňkou, i pod kapotou u motorku. A NIC!!! Fakt nevim, co s tim. Za každou radu nebo názor předem děkuju!
JP
Napsal: 26 říj 2006, 19:34
od reginald
Hoj, a zkoušel si když si kontroloval ty konektory je i rozebrat a prostříkat Kontaktolem? Mě to pomohlo když mi dost podobně šel/nešel zadní stěrač a ostřikovač. Od tý doby je pokoj.
Napsal: 26 říj 2006, 19:41
od vipe
No jo zaoxidovanej kontakt je pěkná sv.ně.
Napsal: 26 říj 2006, 19:44
od reginald
Tojo taková neviditelná.
Napsal: 27 říj 2006, 06:59
od Jirka_P
Teda to je na mrtvici.. nechal jsem si to prohlídnout v /-/ servisu v Plzni v Černicích, kde mi řekli, že motůrek je nějakej hlučnej a když začne klepat, že už bude na odpis. Pak promazali stěrače a sdělili mi, že za vlhka a zimy motůrek asi chodit nebude. Na podzim a v zimě je ale "nepodstatná" závada, že? Takže jsem jim tam za tuhle úžesnou informaci nechal 430 Káčé a jel jsem domů. Dneska ráno jsem o5 zapnul stěrače a ... NIC.
Nevíte někdo o motůrku na stěrače pro Accenta ´97 ?? Nový stojí dle informací servisu 5000, což se mi dávat nechce, ale když nebude zbytí.. A nebo něco z vrakárny, dá se tomu věřit?? Dík, JP
Napsal: 27 říj 2006, 07:52
od ryba
motorek (pokud je to zpusobeny jim) rozhodne nemusi byt takova palka, urcite se tam hodi motorek z jinych aut. Muzou byt v haji uhliky (nepravdepodobne k najezdu), nebo loziska (koroze, vic to stalo, nez jezdilo). Ja bych ty plasty pod sklem rozebral a protahl vazelinou vsechny klouby a nahony mechanismu steracu. Pokud to nepomuze, vytahnout motorek a projet kontakty a loziska. Ale nejdriv se mrkni pod volant k ty pacce steracu. A merit mulitmetrem. Nebo aspon zarovkou.
Napsal: 29 říj 2006, 20:27
od Jirka_P
Tak už to snad nějak maká, ale nerad bych to zakřik. Díky všem za rady a názory!
JP
Napsal: 29 říj 2006, 20:59
od zz
Něco podobného jsem zažil se zadním stěračem na Santíkovi. Taky se mu občas chtělo a občas ne. Tak jsem použil osvědčený způsob a osičku stěrače jsem prostříkl WéDéčkem. A bylo to. Už se ani nepohl!
To se mi ještě nikdy nestalo, aby WD zklamalo. Nezbylo, než osu demontovat a s použitím menšího násilí to rozebrat, důkladně vyčistit, namazat a složit. Od té doby to běhalo, jak hodinky. Takže, jak už bylo řečeno výše,vzhledem k počtu kilometrů bych doporučoval motorek nechat až jako poslední a začít od toho, co se může kousnout i v garáži (hliníkové pouzdro a ocelová osa). Pokud se do toho dáš, tak velice opatrně, protože starší a prosolený hliník je křehký jako prase.
Napsal: 29 říj 2006, 21:11
od Pajk
Tak nějak by to bylo.U Fáčka jsem zažil to samé.Zadní stěrač nechodil,takže jsem ho rozdělal,nebo spíš tu převodovku.Díky tomu,že to je z hliníku,nebo čeho,tak to bylo zoxidovaný.
Vrzani
Napsal: 30 říj 2006, 22:29
od Pecuch
To ja mam zase jinej problem, sterace me jdou, ale zase me vrzaji na skle, hlavne ten pred ridicem. Da se to nejak nastavit nebo neco s tim, je to hruza, vzdycky se leknu. Sterace mam uz asi treti, takze tim to nebude.
Napsal: 31 říj 2006, 15:05
od MartasZ
To mě taky zajímá
Napsal: 31 říj 2006, 19:40
od Pajk