Stránka 1 z 3
Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 27 pro 2015, 18:31
od kupi20
mám objednaný tento motor jel jsem sním jen cca 5 km takže bych rád věděl nějaké zkušenosti
při zkušební jízdě jsem byl překvapen akcelerací nevím kde vzali těch 16 sekund
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 27 pro 2015, 23:40
od Hardcam
To je pouze subjektivni pocit, ktery turbomotory svymi kopanci vytvari. Realita je takova jako na papire (+-).
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 28 pro 2015, 14:19
od kupi20
ono i v recenzi psali že udělali 0-100 za 12,8 s tak uvidíme
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 07 led 2016, 15:35
od Nysmo
A jakou máte spotřebu jestli se mohu zeptat? Já mám od prosince tento motor i i20 a teprve se s ním nějak sžívám (první moje auto v naftě). Tak jsem zvědavá jestli bude živé a rychlé
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 07 led 2016, 16:56
od Kim-Hyun-Sen
živé a rychlé
,...no jak jen to říct? Tak nějak v rámci možností této kubatůry.
Mám najeto 5 tis, spotřeba od začátku stále stejná PP píše 4,7. Realita je 4,95 (píšu si a počítám všechna tankování) Jezdím 1/3 okreska, 1/3 dálnice, 1/3 město. Víceméně stále stejná trasa - do práce.
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 08 led 2016, 09:58
od Nysmo
já jsem si to myslela, že moc rychlé nebude. Ale jezdí pěkně
Já mám najeto cca 1.200km a spotřebu cca 4.9l. Tak snad mi to ještě nějak klesne
A zeptám se jaké je nejlepší rozmezí otáček při zajíždění a do kolika km se zajíždí
Děkuji moc
Monika
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 19 úno 2016, 03:02
od kupi20
Tak jak jste na tom se spotřebou já 4,7 L
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 19 úno 2016, 07:41
od Kim-Hyun-Sen
S přibývajícími kilometry leze ta spotřeba pomalu dolů. Aktuálně najeto 8 tis. - na poslední nádrž najeto 1 tis km (t.j. spotřeba 4,75 l)
Prodejce při předávání tvrdil že motoru trvá cca10 tis než si sedne, pak prý je to i dost znát na chodu motoru a spotřebě. Řekl bych že už těď pociťuju že je to auto tak nějak živější...
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 19 úno 2016, 08:55
od Radimathor
Najeto 2500km a spotřeba 5,9l ovšem fakt je ten, že do práce to mám 4,5km a o víkendu na barák jedu po dálnici 140-150 takže se s tím nemažu
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 19 úno 2016, 09:14
od Kim-Hyun-Sen
Radimathor píše:Najeto 2500km a spotřeba 5,9l ovšem fakt je ten, že do práce to mám 4,5km a o víkendu na barák jedu po dálnici 140-150 takže se s tím nemažu
To 5. kilometrový pocukávání do práce nebude dělat v dlouhodobějším horizontu tomu motoru moc dobře. Nestihne se ani ohřát, a ohledně regenerace DPF to taky není zrovna ideální režim provozu. Za těch 6 litrů spotřeby bys to odbavil kdejakým benziňákem a bylo by to bez hrozby potencionálních problémů...
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 19 úno 2016, 09:17
od caruser
Radimathor
Nie je tá spotreba privysoká na diesel. Pri krátkych trasách do 5 km som sa s benzínovou i20kou 1,25 vošiel do 6 l. Teraz jazdím s naftou asi podobné trasy, asi tak 80% diaľnica 130 a zvyšok krátke trasy po meste a s väším autom v naftovej 1,6ke sa zmestím do 5,3 l aj teraz v zime.
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 22 úno 2016, 13:33
od Radimathor
Přijde mi spotřeba vysoká, ale jak píšu, do práce to mám kousek takže se to fakt skoro neohřeje a na víkend na barák to mám 114km po D1 a pod 140km/h nejezdím, šlapu tomu na krk. Závady neřeším, je to v záruce tak ať se servis stará, po třech letech to stejně jde z domu, doufám, že bude za rozumný peníz ten motor 1,0l turbo benzínový. O vánocích jsem jel do Olomouce za 5,7l s časem 2h11min. Oproti předchozímu benzínovýmu dvoulitru to zas tolik nepapá.
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 22 úno 2016, 22:36
od honzino
Kolik točí motor při 130km/h a 6 rychlostním stupni? A z vaší zkušenosti, hodí se tato motorizace na dojíždění do práce 100km denně z 90% po dálnici ? A jak je to s topením při velké zimně?
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 23 úno 2016, 07:02
od Kim-Hyun-Sen
Ty otáčky si nepamatuju přesně, ale něco okolo 2,5 tis. Kolem 140km/h se po dálnici dá jezdit bez toho abys měl pocit že to auto nějak trápíš. Jestli chceš jezdit denně 50+50 tak je to myslím pro to auto ideální režim . Jestli ale myslíš 100+100, tak už bych přemýšlel o něčem silnějším a pohodlnějším...
S topením jsem žádný problém nezaznamenal. Popravdě ani moc nechápu co na tomhle lidi furt řeší, to je nějakej pozůstatek z dob Š120 nebo co? Všechny auta co jsem kdy vystřídal topily tak nějak stejně s tím rozdílem že dieselům holt logicky trvá o něco dýl než se motor ohřeje..
Re: Motor 1.1CRDi zkušenosti
Napsal: 23 úno 2016, 08:25
od honzino
Kim-Hyun-Sen píše:Ty otáčky si nepamatuju přesně, ale něco okolo 2,5 tis. Kolem 140km/h se po dálnici dá jezdit bez toho abys měl pocit že to auto nějak trápíš. Jestli chceš jezdit denně 50+50 tak je to myslím pro to auto ideální režim . Jestli ale myslíš 100+100, tak už bych přemýšlel o něčem silnějším a pohodlnějším...
S topením jsem žádný problém nezaznamenal. Popravdě ani moc nechápu co na tomhle lidi furt řeší, to je nějakej pozůstatek z dob Š120 nebo co? Všechny auta co jsem kdy vystřídal topily tak nějak stejně s tím rozdílem že dieselům holt logicky trvá o něco dýl než se motor ohřeje..
Myslím režim 50+50. Víš ono to není až tak jednoduché a je to na samostatné téma. Potřebujeme auto na jízdu jednoho člověka do práce téměř stále po dálnici. Nechci velké auto, je to zbytečný luxus. Mám jasnou představu, auto které mám rozumnou spotřebu a 130km/h není pro něj křeč, dále ne tříválec a ne turbo(benzín). Proto ten dotaz na tu naftu v tomto obsahu. V tuto chvíli máme Fiata Ideu s LPG, ale už se blížíme 200tkm a má to 11 let, takže už uzrál čas na výměnu. Hyundai i10 by byla ideální volba, jen ta motorizace je špatná ikdyž je tady možnost to koupit origo v LPG ale opět jen třívál , i20 je bytečně už velká, ale zase zajímavá motorizace v naftě. Kdyby šel ten motor dát do i10, už by stála doma .
Myslíte , že je reálná šance dostat tu i20 dlouhodobě na 4,5l ? A protože jsem v tom nejel, předjíždění na 6 asi nejde, předpokládám asi podřazení na min 5. Je to správný odhad ?