Stránka 1 z 2

TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 18:18
od lomonosov
Zdravim ,

Dva dni tu citam na fore co a ako s i30 ,takze trosku uz som si obraz urobil(naozaj len trosku).

Velmi by som ocenil ak by ste mi pomohli pri vybere.

Hlavne by som chcel automat.

Tu nastava otazka ci 6st s benzinom 120k ,ktory by sa nechal prerobyt na lpg(firma mp gas hlohovec ma produkt ktory preberie zaruku za dotknute casti,ktora padne u hyundai..) tu je este otazka ci prestavba hned, alebo az po x kilometroch ked sa prejavy pripadna vyrobnrobna vada...

Alebo 7 stupnovy s crdi...

Najazd bude cca 60 az 80 tkm rocne . 70% mesto 20% dialnica do 20km a sem tam dialnica 100km

Dalej ma tiez velmi zaujima vas nazor ci kupit auto v BA s cca 20% zlavou alebo kupovat v CR ...
Co som pozeral tu na fore sa mi zda ze mate aj ine vybavy na com mi dost zalezi .
U nas je v 120k benzine a najslabsom 1.6 crdi len family ku ktoremu nejde pridat ani jeden pack( premium .smart.senzor)
Takze len metla a automat...

Potom je moznost gdi ale to neviem ako su rozumie s LPG.

Za kazdy nazor budem rad.

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 19:15
od idam.i
Moc ti neporadím,ale čo viem ,tak GDI a LPG si moc nerozumejú.Pokial LPG,tak skôr CVVT.

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 21:19
od JoKo
ak ti nevyhovuje vybava/cena na sk, tak cz. lepsie moznosti kombinacie vybavy/motorizacie a hlavne bohatsia vybava ako na svk za tie iste peniaze.
pokial viem, tak ani 1.6cvvt nie je vhodna na prestavbu na lpg. na svk sa montuje/monotovalo lpg do 1.4cvvt ale s tym, ze z vyroby uz musel byt pripraveny na prestavbu...
takze v tvojom pripade by som sa asi vykaslal na lpg, neriskoval problemy s motorom a radsej isiel do diesla...

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 21:24
od Axel.Foley
Vzhledem k předpokládanému ročnímu nájezdu bych doporučoval jít do nafty. Je nutno ale také zvážit, zda při provozu po městě nebude problém s vypalováním DPF.

Odpovědi na přestavbu na LPG zazněli výše.

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 21:41
od vorlajz
LPG se dělá snad jenom do 1.4 a s tím nájezdem bych volil CRDi s dvojspojkou... ;)

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 21:44
od Alf6
Vzhledem k 70% najezdu km po meste je nafta out.

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 21:50
od lomonosov
Hm takze diesel. No aj som tomu bol viac nakloneny vnutorne.
Ten dpf sa mi zda ze som cital ze kazdych 500km? Trochu malo ...nepimaha nejaka chemia do paliva?

A nie je tu nahodou niekde tema kde sa rozobera dovoz auta na SK?Je nejaka moznost financovania alebo iba cash?

Ako je to potom so zarukou a servisom?treba chodit do CR?

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 21:56
od Hardcam
Vem si 81kW CRDi a jedno s jakym automatem.
Jetax ma velmi mnoho tehle i30 jako Taxi a hosi jsou s tim spokojeni, tak asi dobry :)
Zaruka a servis je globalni, nezalezi na miste porizeni.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/hyund ... oFrom=list

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 22:25
od JoKo
ja som doniesol auto z cz viacej tu

reklamacie vybavis normalne na svk. pozor, pri aute kupovanom na taxikarske ucely je zaruka len 3r/100 000km. http://www.hyundai.sk/predaj-a-sluzby/zaruky alebo http://www.hyundai.cz/o-nas/5let-komplexni-zaruky

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 23:43
od lomonosov
Precital som .Presne tieto info som dufal ze tu najdem.
Dakujem.
Bohuzial s tou zarukou si ma nepotesil a mam z toho teraz zase iny pocit.
Mam nad cim rozmyslat :lol:

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 03 led 2016, 23:56
od Hardcam
To je ale standard, jinde nedopadnes lip.

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 04 led 2016, 10:11
od lomonosov
Tak som sa na to vyspal a vidim to jedine na LPG.
Mam dva problemy.

1.Motor : Naozaj neodporucate ten 1.6 cvvt? Potom jedine tu 1.4 ale tam nejde automat ...teda u nas neviem ako v CR
Ozeliet automat a ist do 1.4?

2.Zaruka: Nebali by ste sa po tom co ste tu citali ist do tohoto auta so zarukou 100t km co je v mojom pripade 1.5 roka?

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 04 led 2016, 10:26
od Mr. HYUNDAI
:hyu: motorům LPG prostě nechutná. Pokud není motor výslovně z výroby připraven na přestavbu vytvrzením sedel, tak si v kratší či delší lhůtě koleduješ o motor KO. A chtěl bych vidět frajery z přestavbové firmy, kteří Ti dají na papíře závazek, že přebírají záruku na všechny dotčené díly v rozsahu a délce záruky výrobce!

Otázka zní, zda by nebylo smysluplnější zkusit se poptat specializované leasingovky na operativní leasing, auto bys mohl měnit po roce (proběh by k tomu směřoval), vždy by jsi měl auto v záruce a měl bys klid. Alespoň tady se nabídky operativního leasingu hodně zlepšily.

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 04 led 2016, 11:41
od slabostka
Jednoznačne benzin a lpg. Mpgas je overená firma, ak je systém dobre nastavený nebude problém. 1.4 1.6 konštrukčne nieje rozdiel. Dvojspojku nedoporučujem, čo ušetríš na plyne dáš na servis automatu. Ak nutne potrebuješ auto na taxi doporučujem ti po vlastnej skúsenosti hybrida prius alebo auris, 2-3 ročné kúpiš za polovicu, automat je nezničiteľný, spotreba v meste výborná, servisné náklady smiešne,bateriek sa neboj.

Re: TAXI i 30 kombi automat

Napsal: 04 led 2016, 11:42
od Hardcam
1.6ka je prestavitelna, ale jen s privstrikem, primazem a pravidelnou kontrolou vuli (v prioade taxi rocni), nenechat to zaklepat.
Pak nevidim problem, fungovat to bude.