Stránka 1 z 1
Vysoké otáčky
Napsal: 06 led 2016, 17:07
od ThaDho
Zdravím, chcel by som sa spítať či sa niečo niečo nemohlo stať z motorom alebo z triskami ide o auto hyundai santa fe 2.0 crdi 4wd 2003. Keď bolo vytočené po obmedzovač 4,5 tisíc otáčok dvakrát bolo počuť obmdzovač motor bol zohriaty, ako sa to stalo sa ma radšej nepítajte
... ďakujem.
Re: Vysoké otáčky
Napsal: 07 led 2016, 07:06
od Mike.M
3x jsem si precetl prispevek, ale nepochopil. co se ti vlastne stalo. To zes jej jen vytocil do omezovace nic neudela, ono by to vydrzelo i pres 5tis, ale neni to dobre proto tam je omezovac. ja treba s Fobii HTP jel z prahy do ostravy vecer a asi 4h jsem ji tocil temer na cervene pole do 6,5tis kdy auto jelo vkuse 140-150 tachometrovych
Re: Vysoké otáčky
Napsal: 07 led 2016, 07:57
od ThaDho
Ja sa moc do detailov nevyznám v motoroch preto som sem písal, stalo sa mi že som sa rozbiehal na zasneženej a zľadovatelej ceste a začali mi prešmikovať všetky kolesá zľakol som sa pretože som bol v kopci a začalo ma posúvať dolu a keďže zamnou trúbilo auto a ja v panike že doňho narazím som ešte viac šlapol na plyn až po obmedzovač, za tú dobu kolesá z cesty sneh zoškriabali a začali mi normálne zaberať na asfalt ... Viem že crdi pracuje z palivom a tak pod tlakom a bál som sa že keď som to tak vytočil či sa niečo nemohlo poškodiť, alebo či taký prúd paliva nepoškodil trisky.
Re: Vysoké otáčky
Napsal: 07 led 2016, 12:05
od Mike.M
Proc by nekdo delal motor co vydrzi 3000ot a omezovac na 4500ot. vzdy je omezovac delan pod destrukcnimi otackami motora. To neni o motorech a clovek se menusi vyznat, jen trosku rozmyslet. Sorry, ale je to tak. Pokud motor nebyl nikal nacly samo, ale pises ze to bylo pri provozni teplote. a pokud tto jede tak se netrapit a neresit.