Vibrace při 2400-2800 ot/min

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
PetrS1
Příspěvky: 3
Registrován: 08 led 2016, 15:40

Vibrace při 2400-2800 ot/min

Příspěvek od PetrS1 »

Mám od 4./2015 i30 combi,1.4 CVVT, nyní cca 12 tis.km. Zpočátku jsem pociťoval mírný brum a chvění uvnitř při uvedených otáčkách 2400-2800 , a to i při volnoběhu.
Po menší havárii v 9./2015 byl v servisu vyměněn přední nárazník + výztuž a pak jsem začal pozorovat zvětšení vibrací při uvedených otáčkách, dokonce při 2500 ot. to rezonuje. Všeobecně jsou vibrace na volantu, spodek přední podlahy, chvění dost cítím na plynového pedálu a přes střední sloupek se při rezonanci rozbzučí i kryt odkládací skříňky - jen chvilkově ale vždy pří uvedených otáčkách téměř nezávisle na zařazeném převodovém stupni, i když při 2. a 3.stupni a zejména když brzdím motorem, je to nejmarkantnější. Reklamoval jsem to v daném servisu, udělali prý aby se to usadilo na silentblocích, ale dělá to opět a i častěji. Výfukovým potrubím to není.
(kolegové sdělovali, že snad nevyvážená klikovka, nebo spíše přenos vibrací a daná rezonance přes chladič a "trubky" klimatizace).
Rozepisuji to moc zeširoka a asi jsem příliš upjatý ale opravdu mě štve, když cítím vibrace v ruce a přes podrážky bot - přičemž do 2000 ot a nad 3000 je to po dobrém povrchu opravdu tichá a velice pohodová jízda.
Zkuste prosím poradit. Děkuji moc, Petr
Reklama
 

Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Vibrace při 2400-2800 ot/min

Příspěvek od t0x!n »

poradim, 3. z prava nahore (Hledat), vibrace se resily jiz x krat a je to porad stejne tema, takze misto zakladani by bylo lepsi pouzit toto magicke tlacitko, ostatne vibrace jsou neduh jak Hyundaie tak Kie (muzu posoudit oboje), nekdo je ma min nekdo vic, kazdopadne kdyz to ma spojeni s havarii, je na tobe aby si tlacil na servis, ze pred ni to nic nedelalo a po ni ta zavada stale je
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“