Stránka 1 z 4

Svíčky

Napsal: 26 říj 2006, 09:38
od Morpheus11
Nazdar, tak jsem si říkal, že zkontroluju svíčky (případně je rovnou i vyměním), po koupi auta nevím v jakém stavu jsou a jak dlouho tam jsou. Dal jsem se do toho a opatrně povoluju a nic, přidám trochu na síle a stále nic, pak už jsem bejčil jak blázen ale povolit se mi je nepovedlo. Nejsem sice žádnej kulturista, ale tohle by snad měl zvládnout vyměnit i korba Leoš Mareš, co? Měli jste s tím také problémy?
Přijde mi divný jet s tím do servisu, aby mi koukli na svíčky. Bych si připadal jak trubka.

M

Napsal: 26 říj 2006, 09:47
od Felotron
Dokud to jede, neni co resit :lol:

Musis bejcit asi vic.... Ale jestli ten motor jede jak ma, tak by mely byt OK. Kdyby sly do haje, tak by to treba v nizkych otazkach jelo hur - jakoze by to sem tam treba nezapalilo...

Napsal: 26 říj 2006, 10:03
od pindras
jednou to ale bude muset resit :) Myslim, ze by tak drsne utazeny bejt nemely.

Napsal: 26 říj 2006, 10:10
od Morpheus11
No právě, až tak utažený by asi být neměly. Nebo jestli to je nějak zanesený či jen zatuhlý. Vůbec nevím po předchozím majiteli jak jsou starý...

M

Napsal: 26 říj 2006, 10:12
od pindras
no ja bych to asi radsi resil tim servisem, kdyz to nejde povolit. Co muzou chtit za zkontrolovani popr. vymenu svicek?

Napsal: 26 říj 2006, 10:39
od ryba
teplotni roztaznost! Kdyz je to ohraty, je kov roztazenej a jde to hur...nebo naopak? :) Ale hraje to dost roli. Cim jsi to povoloval? Obycejnym svickacem? S tou masli? To musis vzit poradnou trubku na poradnej vorech a musi jit i kdyby byla zavarena :)

Napsal: 26 říj 2006, 11:31
od Felotron
No pruser by byl, kdyby ta svicka prdla... To uz se mi taky stalo :roll:
Ale skutecne to chce poradnou paku, at se to hejba ;)

Napsal: 26 říj 2006, 11:58
od Morpheus11
Neměl jsem nic extra, obyč klíč na svíčky.
Zkusím si půjčit něco jiného, pořádného.
M

Napsal: 26 říj 2006, 13:54
od Lukino
nejlepší je standardní gola se spec. vořechem na svíčky a taky bych to povoloval za studena ... pak se děj vůle boží, jinak v servisu neudělají nic jiného než ty.

Napsal: 26 říj 2006, 14:49
od Dastin
kup si pořádný svíčák od tony, stojí kolem 160kč třeba ve feroně. Dá se zehnat i levnější kolem 100kč, záleží pouze na tobě, pak to chce pouze dobře zabrat a musí to jít.Nevím kolikátku tam máš, protože nepíšeš co máš za hajtřiště, ale jsou pouze dvě možnosti a to lantry J1 mají většinou 21mm a J2
16mm. Ale nemusí to být pravidlem.Taky bych to povoloval za studena. :D
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG

Napsal: 26 říj 2006, 15:08
od Pajk
Jj..svíčky se mění za studena.... 8) 8) 8)

Napsal: 17 led 2007, 13:36
od pindras
nemuzu najit ten obrazek, co se tady nekde vyskytoval, kterej znazornuje jakou vzdalenot maji mit u svicky ty casti mezi kterymi lita jiskra. (opravdu technicky na vysi jsem to popsal:))

svíčky

Napsal: 17 led 2007, 14:03
od Bruno
Máš to v manuálu, záleží na benzinu, který je pro motor stanoven

při bezolovnantém benzinu je mezera mezi elektrodami 1,0 - 1,1 mm

při olovnatém benzinu 0,7 - 0,8 mm


ty máš určitě bezolovnatý !!!

Výrobce svíček ale může mít u různých druhů svíček drobné odchylky záleží na značce svíčky a výrobci.

Napsal: 17 led 2007, 14:55
od pindras
no koupil jsem ty NGK co jsou v manualu, takze tam hodim ten 1mm. Dikys

Napsal: 17 led 2007, 15:40
od Bruno
Pokud jsi koupil nové svíčky tak na to nešahej, je to nastavené od výrobce!!!!!!!