Stránka 1 z 4
Svíčky
Napsal: 26 říj 2006, 09:38
od Morpheus11
Nazdar, tak jsem si říkal, že zkontroluju svíčky (případně je rovnou i vyměním), po koupi auta nevím v jakém stavu jsou a jak dlouho tam jsou. Dal jsem se do toho a opatrně povoluju a nic, přidám trochu na síle a stále nic, pak už jsem bejčil jak blázen ale povolit se mi je nepovedlo. Nejsem sice žádnej kulturista, ale tohle by snad měl zvládnout vyměnit i korba Leoš Mareš, co? Měli jste s tím také problémy?
Přijde mi divný jet s tím do servisu, aby mi koukli na svíčky. Bych si připadal jak trubka.
M
Napsal: 26 říj 2006, 09:47
od Felotron
Dokud to jede, neni co resit
Musis bejcit asi vic.... Ale jestli ten motor jede jak ma, tak by mely byt OK. Kdyby sly do haje, tak by to treba v nizkych otazkach jelo hur - jakoze by to sem tam treba nezapalilo...
Napsal: 26 říj 2006, 10:03
od pindras
jednou to ale bude muset resit
Myslim, ze by tak drsne utazeny bejt nemely.
Napsal: 26 říj 2006, 10:10
od Morpheus11
No právě, až tak utažený by asi být neměly. Nebo jestli to je nějak zanesený či jen zatuhlý. Vůbec nevím po předchozím majiteli jak jsou starý...
M
Napsal: 26 říj 2006, 10:12
od pindras
no ja bych to asi radsi resil tim servisem, kdyz to nejde povolit. Co muzou chtit za zkontrolovani popr. vymenu svicek?
Napsal: 26 říj 2006, 10:39
od ryba
teplotni roztaznost! Kdyz je to ohraty, je kov roztazenej a jde to hur...nebo naopak?
Ale hraje to dost roli. Cim jsi to povoloval? Obycejnym svickacem? S tou masli? To musis vzit poradnou trubku na poradnej vorech a musi jit i kdyby byla zavarena
Napsal: 26 říj 2006, 11:31
od Felotron
No pruser by byl, kdyby ta svicka prdla... To uz se mi taky stalo
Ale skutecne to chce poradnou paku, at se to hejba
Napsal: 26 říj 2006, 11:58
od Morpheus11
Neměl jsem nic extra, obyč klíč na svíčky.
Zkusím si půjčit něco jiného, pořádného.
M
Napsal: 26 říj 2006, 13:54
od Lukino
nejlepší je standardní gola se spec. vořechem na svíčky a taky bych to povoloval za studena ... pak se děj vůle boží, jinak v servisu neudělají nic jiného než ty.
Napsal: 26 říj 2006, 14:49
od Dastin
kup si pořádný svíčák od tony, stojí kolem 160kč třeba ve feroně. Dá se zehnat i levnější kolem 100kč, záleží pouze na tobě, pak to chce pouze dobře zabrat a musí to jít.Nevím kolikátku tam máš, protože nepíšeš co máš za hajtřiště, ale jsou pouze dvě možnosti a to lantry J1 mají většinou 21mm a J2
16mm. Ale nemusí to být pravidlem.Taky bych to povoloval za studena.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG
Napsal: 26 říj 2006, 15:08
od Pajk
Napsal: 17 led 2007, 13:36
od pindras
nemuzu najit ten obrazek, co se tady nekde vyskytoval, kterej znazornuje jakou vzdalenot maji mit u svicky ty casti mezi kterymi lita jiskra. (opravdu technicky na vysi jsem to popsal:))
svíčky
Napsal: 17 led 2007, 14:03
od Bruno
Máš to v manuálu, záleží na benzinu, který je pro motor stanoven
při bezolovnantém benzinu je mezera mezi elektrodami 1,0 - 1,1 mm
při olovnatém benzinu 0,7 - 0,8 mm
ty máš určitě bezolovnatý !!!
Výrobce svíček ale může mít u různých druhů svíček drobné odchylky záleží na značce svíčky a výrobci.
Napsal: 17 led 2007, 14:55
od pindras
no koupil jsem ty NGK co jsou v manualu, takze tam hodim ten 1mm. Dikys
Napsal: 17 led 2007, 15:40
od Bruno
Pokud jsi koupil nové svíčky tak na to nešahej, je to nastavené od výrobce!!!!!!!