Zhasina na volnobeh nez se zahreje

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
romikx
*
Příspěvky: 30
Registrován: 12 srp 2006, 11:37

Zhasina na volnobeh nez se zahreje

Příspěvek od romikx »

Projevuje se to tak ze motor bez problemu natocite ale na kazde zastaveni na kazde krizovatce nez se motor zahreje na provozni teplotu tak to neudrzi volnobeh a zhasne. Jak je motor teply nejsou problemy. Naopak kdyz je motor hodne teply v lete kdyz je venku 35 tak pri delsi jizde to zacne najednou blbnout a motor v tahu cuka, vubec netahne a mate plyn na podlaze - najednou vyleti otacky rve to chvilku jede a zase se dusi. Asi tyhle 2 zavady spolu nesouvisi ale cim to muze byt?
Reklama
 

ivan
Moderátor
Příspěvky: 2290
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Čidlo na Ecu je v háji!! :(
Je u termostatu na pravém rohu hlavy ,má dva vývody tak je to ono,udává špatné hodnoty řídící jednotce a ta není schopná udržet volnoběh a ona se snaží a jak!! :shock: :lol: :lol: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Guris
Příspěvky: 2
Registrován: 01 lis 2006, 12:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Guris »

Zdarvim.

Pred par dny me potkal uplne stejny problem!
Teda aspon s volnobeznymi otackami pri studenem motoru...Po zahradi uz to nezhasina, ale i tak mi prijdou nejake nizke (okolo 1000). Kdyz je teplo, tak nevim, jestli mi to dela to same, protoze se to deje teprve chvili a zrovna teplo ted neni :)

Ze servisu mi volali, ze udajne odesel krokovy motorek, ze ktery chcou nehorazne prachy!

Docetl jsem se tady, ze jinym pomohlo odpojit baterku a resetovat tak ridici jednotku. Rozhodne to taky prvni vyzkousim, nez (mozna) zbytecne platit.
Na jak dlouho by tak mela byt odpojena, aby doslo k resetu? Myslite (nejaky odbornik), ze to pomuze?

Diky
Lantra I (J-1) 1.6 i.e. 16V (1995)
Guris
Příspěvky: 2
Registrován: 01 lis 2006, 12:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Guris »

Hura!
Zda se to pomohlo. Den a noc jsem nechal baterku odpojenou a po nastartovani drzi otacky jako pribite na 1500 :)

Jen doufam, ze to tak vydrzi a usetrim tak cca 7,5 tisice za krokovy motorek...
Lantra I (J-1) 1.6 i.e. 16V (1995)
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“