Zdravím klubáci,
Mám hyundai 1,3 LS 63 kW, II Generácia a mám zopár prolémov s ktorým si neviem rady.
1. V poslednom čase sa mi vypalujú svetlá presnejšie predné stretávacie iba "Ľavé" 98%, naposledy sa mi vypálilo svetlo znova Ľavé + osvetlenie ŠPZ + osvetlenie ovládania ventilátora v interiéry.
Predpokladám, že toto by mohol robiť regulátor napätia na alternátore, ale to si overím počas vikednu podľa napätia ktoré tu bolo spomínané na fóre.
2. Auto cca nepravidelne pri štarte vyženie otáčky motora do 3 000 ot/min a drží, robí to iba pri štarte " 2x-3x, zošlapnem pedál plynu a prestane to.
3. Všimol som si, ale toto mi už pretrváva dlhšie a to, že pri rýchlosti 50-60 km/h je zaradená "4" preraďujem na "5" ako keby sa motor dusil, ale toto som si teraz všimol aj pri celom spektre rychlostí, od druhej rýchlosti hore. Mám taký pociť, že auto aj pri predbiehaní je lenivé.
Na tomto fóre som našiel že by to mohla robiť škrtiaca klapa alebo aj regulátor knok-senzor.
Vopred ďakujem za odpovede a pomoc, ktoré ma posunú ďalej, Na diagnostike som ešte nebol zatial by som chcel pozbierať nejaké info od vás skúsenejších.
Ďakujem.
Dusenie a auta, max otáčky, žiarovky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Re: Dusenie a auta, max otáčky, žiarovky
Nerozumím té II generaci? Je lepší napsat co to je za acoše, buďto X3, LC, MC. Ale dle motoru to bude X3 či LC.
Ty otáčky je možné že by pomohlo vyčistit klapku tech. benzínem a vyfoukat vzduchem, to samé bych udělal i s obtokovým - volnoběžným ventilem. Pak nastavit snímač polohy škrtící klapky.
Nevím jak 1,3, ale na 1,5 na 4 dát 50-60 je trápení, to spadnou otáčky pod 2000 a auto to pak těžko tahá nahoru. Pokud se řadí tak aby to bylo furt nad 2000 tak je to živé autíčko, ale pod 2000 se tomu moc tahat nechce a to jsem vyzkoušel těch acošů víc.
Ty otáčky je možné že by pomohlo vyčistit klapku tech. benzínem a vyfoukat vzduchem, to samé bych udělal i s obtokovým - volnoběžným ventilem. Pak nastavit snímač polohy škrtící klapky.
Nevím jak 1,3, ale na 1,5 na 4 dát 50-60 je trápení, to spadnou otáčky pod 2000 a auto to pak těžko tahá nahoru. Pokud se řadí tak aby to bylo furt nad 2000 tak je to živé autíčko, ale pod 2000 se tomu moc tahat nechce a to jsem vyzkoušel těch acošů víc.
.........
Re: Dusenie a auta, max otáčky, žiarovky
LC-čko 1,3 nemá problem isť 50-60 na 5- ke, žiadne dusenie...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Dusenie a auta, max otáčky, žiarovky
Jedná sa o verziu LC,
To so škrtiacou klapkou skúsim poriadne to prečistením, ešte si matne pamätám, že keď mi otáčky išli pri štarte do 3 000 ot/min tak som pohýbal s tým konektorom od váhy škrtiacej klapky a prestali tie otáčky.
regulátor napätia pri alternátore je po premeraní zlý ten budem musieť vymeniť určite napätie bolo pri voľnobehu skoro 15V takže toto určite vymením.
To so škrtiacou klapkou skúsim poriadne to prečistením, ešte si matne pamätám, že keď mi otáčky išli pri štarte do 3 000 ot/min tak som pohýbal s tým konektorom od váhy škrtiacej klapky a prestali tie otáčky.
regulátor napätia pri alternátore je po premeraní zlý ten budem musieť vymeniť určite napätie bolo pri voľnobehu skoro 15V takže toto určite vymením.
Re: Dusenie a auta, max otáčky, žiarovky
nj. ale do 2000 je to mrtvé železoalarm píše:LC-čko 1,3 nemá problem isť 50-60 na 5- ke, žiadne dusenie...
Accent LC CF1 1.3 2006