Zdravím vás, mám Elantru 2002 1,6 a bolo tam montované už pekne dávno centrálne zamykanie, ale keď bolo montované tak neboli zapojené výstražné svetlá pri zamknutí / odomknutí. Auto mám po otcovi a som sa rozhodol, že si tie svetlá zapojím, ale nastal problém, že keď som vyviedol káble s centrálneho zamykania do výstražných svetiel ( do tlačítka na výstražné svetlá ) tak všetko funguje ako má akurát keď vyhodím obyčajné smerovky ( doľava alebo doprava ) tak blikajú ako varovné
Na obrázku je vidno konektor ktorý sa zapája do výstražných svetiel ( tlačítka ). Pokiaľ mám zapojené káble ako na obrázku ( samozrejme to je zapojené len na skúšku ) tak mi normálne smerovky idú ako výstražné, ale keď jeden kábel odpojím ( napr s pravej strany ) a nechám iba na ľavej tak ide všetko ako má.
Vopred ďakujem za odpovede
Centrálne zamykanie
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Centrálne zamykanie
- Přílohy
-
- kontakt.png (176.18 KiB) Zobrazeno 2631 x
- Reklama
Re: Centrálne zamykanie
Možno ti poradím...
Robil som to na Accente 2003, a elektrika aut od jedného výrobcu je zhruba rovnaká, čo sa mi už pár krát potvrdilo.
Nestačí len prepojiť príslušné kontakty.
...
...
...
Doteraz som to hladal, a už to mám.... Konektor vyzerá síce inak, ale pri stlačení trojuholníka sa mi rozpojilo 1-4, a spojilo 2-5-6.
Ak to chceš vyriešiť, tak vyber tlačitko a premeraj (prepískaj) každý bod s každým pri vypnutom tlačitku, a potom pri zatlačenom tlačítku doma na stole.
Z toho zistíš, že tlačítko nielen spína,ale aj niečo rozpína.
Ja som to riešil relátkami, ktoré som paralelne napojil na príslušné svorky, aby kopírovali tlačítko, niečo spojilo, niečo rozpojilo...(aby auto nezistilo, čo spína smerovky )
Dokonca som to vylepšil tak, že ak sa auto otvara, tak na zopnutie relátiek som použil len sekundový plus z centrálu, a keď sa auto centrálom zatvorilo,prišlo plus z druhej strany, tak som tam dal jedno pomocné relé, na ktoré som dal kondík, možno 2000 mikro, a to ho podržalo cca 2-3 sekundy, takže zabliklo 3 krát.
Robil som to na Accente 2003, a elektrika aut od jedného výrobcu je zhruba rovnaká, čo sa mi už pár krát potvrdilo.
Nestačí len prepojiť príslušné kontakty.
...
...
...
Doteraz som to hladal, a už to mám.... Konektor vyzerá síce inak, ale pri stlačení trojuholníka sa mi rozpojilo 1-4, a spojilo 2-5-6.
Ak to chceš vyriešiť, tak vyber tlačitko a premeraj (prepískaj) každý bod s každým pri vypnutom tlačitku, a potom pri zatlačenom tlačítku doma na stole.
Z toho zistíš, že tlačítko nielen spína,ale aj niečo rozpína.
Ja som to riešil relátkami, ktoré som paralelne napojil na príslušné svorky, aby kopírovali tlačítko, niečo spojilo, niečo rozpojilo...(aby auto nezistilo, čo spína smerovky )
Dokonca som to vylepšil tak, že ak sa auto otvara, tak na zopnutie relátiek som použil len sekundový plus z centrálu, a keď sa auto centrálom zatvorilo,prišlo plus z druhej strany, tak som tam dal jedno pomocné relé, na ktoré som dal kondík, možno 2000 mikro, a to ho podržalo cca 2-3 sekundy, takže zabliklo 3 krát.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com