ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Moderátor: Moderátoři
ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
ZDRAVÍM VŠECHNY S NAFTOVÝM MILÁČKEM. PŘEŠEL JSEM OD BENZÍNU K NAFTĚ
A SPOUSTA LIDÍ MI RADÍ POUŽÍVAT ADITIVA JAK V ZIMĚ, TAK V LÉTĚ. NENÍ PAK POTŘEBA
UTRÁCET ZA NĚJAKÉ DIESEL PREMIUM, NEBO VERVA DIESEL OD BENZINY PROTOŽE ADITIVY
DOSÁHNU STEJNÉ KVALITY ZA PODSTATNĚ NIŽŠÍ CENU.
DĚKUJI ZA NÁZORY, POSTŘEHY A ZKUŠENOSTI.
A SPOUSTA LIDÍ MI RADÍ POUŽÍVAT ADITIVA JAK V ZIMĚ, TAK V LÉTĚ. NENÍ PAK POTŘEBA
UTRÁCET ZA NĚJAKÉ DIESEL PREMIUM, NEBO VERVA DIESEL OD BENZINY PROTOŽE ADITIVY
DOSÁHNU STEJNÉ KVALITY ZA PODSTATNĚ NIŽŠÍ CENU.
DĚKUJI ZA NÁZORY, POSTŘEHY A ZKUŠENOSTI.
HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI STYLE 100KW AWD WHITE SAND 3/2016
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
- Reklama
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Jelikož biosložky degradují kvalitu nafty, jsou aditiva pro bezproblémový provoz motoru potřebný. Používal jsem vždy VIF jak zimní, tak i letní. Rozdíl v kultivovanosti chodu je znatelný. Pokud budeš celoročně používat pouze zimní, nic nezkazíš. Je tam jen navíc složka, která snižuje tuhnutí nafty za mrazu. Já zase přešel na benzín a VIFu jsem zůstal věrný, jen jsem přesedlal na benzínovou variantu.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Ja raz za čas použijem aditivum delphi a nemal som zatiaľ žiadny problém. Toto aditivum používajú firmy, ktoré sa zaoberajú repasom a opravami vstrekov atď.
http://www.dieselserviskezmarok.sk/delp ... m-do-nafty
http://www.dieselserviskezmarok.sk/delp ... m-do-nafty
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Hothead: Proč řveš?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Otec je toho večera poněkud neklidnýAxel.Foley píše:Hothead: Proč řveš?
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 26 srp 2016, 22:49
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Tohle mě taky zajíma, tedy kromě toho co taky i kde to koupit. Děkuji
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Nevím kdo odhlasoval, že psaní velkými písmeny znamená řev, ale já byl proti.
Prostě se mi to lépe čte. Nejsem už nejmladší ( 41 )
A tady něco o aditivech, já používám od koupě vozu aditiva VIF. Vítěze testu
http://www.auto.cz/test-zimnich-aditiv- ... adly-78278
Prostě se mi to lépe čte. Nejsem už nejmladší ( 41 )
A tady něco o aditivech, já používám od koupě vozu aditiva VIF. Vítěze testu
http://www.auto.cz/test-zimnich-aditiv- ... adly-78278
HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI STYLE 100KW AWD WHITE SAND 3/2016
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Čtyřicátnice už nemívají na mateřství tolik sil a energie. Výhodou oproti mladším matkám je však jejich vyzrálost, sebedůvěra, nadhled i větší psychická pohoda. Mateřství tak probíhá zpravidla v poklidu, vyrovnaně a bez většího stresu.Nejsem už nejmladší ( 41 )
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Nemám nic proti osobním názorům kohokoli. Nicméně, čím dál tím častěji si názory na různých fórech ověřuji u odborníků a musím konstatovat, že se dost často od laických názorů liší. Tedy, dnes jsem byl na první garanční prohlídce a zeptal se i na aditiva. Servisní technik mi aditiva důrazně rozmlouval s tím, že v nových Tucsonech je použití adativ nejen zbytečné, ale může být i v neprospěch motoru. Proč? Nevím. Detailům jsem nerozuměl, nejsem odborník, ale v tomto případě se budu držet rady odborníka.
P.S.: krom klasických činností spadajících do garanční prohlídky, výměny oleje (8 l), filtrů.... mi taky provedli opravu jištění kapoty (svolávací akce) a upgradovali software vozu i navigace (co dělají 1x ročně). Vše trvalo cca 4 hodiny a stálo 5700,-Kč. Druhá garančka bude prý podstatně dražší, bude se měnit navíc i brzdová kapalina, palivový filtr + pár dalších "nutností"....
P.S.: krom klasických činností spadajících do garanční prohlídky, výměny oleje (8 l), filtrů.... mi taky provedli opravu jištění kapoty (svolávací akce) a upgradovali software vozu i navigace (co dělají 1x ročně). Vše trvalo cca 4 hodiny a stálo 5700,-Kč. Druhá garančka bude prý podstatně dražší, bude se měnit navíc i brzdová kapalina, palivový filtr + pár dalších "nutností"....
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Nechci zpochybnovat kvality daneho servisniho technika, ale obcas ti technici napovidaji takove blaboly, ze to az pekne neni. Ale tim, ze je to "servisni technik" a pusobi sebejiste mu to pridava na verohodnosti, tak mu to spousta lidi sezere.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Minimálně polovička problému s čímkoli na motoru je označeno technikem jako "špatné palivo" U nás všeobecně stojí paliva za ho_no natankujte venku na západ od nás a pak se podělte o zkušenosti, dle mě motor je kultivovanější a spotřeba při podobném stylu jízdy je nižší. Já osobně používám VIF v létě letní v zimě zimní a naftu kupuju tam kde mají největší výtoč Rozdíl v chování motoru mezi palivy např. u českého Shell a TankOno jsem nerozeznal žádný na obě paliva jede motor na stejné trase s podobnou spotřebou a s podobným chováním. Ale jak jsem řekl výš vždy leju VIF....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Kivals:
A co ještě ti nejpovolanější "servisní" technik pověděl.
Já fakt žasnu.
To by měli napsat na palubní desku že např. brát naftu u Eurooilu může znamenat zničení motoru-je bez biosložky
A vlastně všichni prodejci prémiových naft(aditivovaných) jsou škodná pro Tucson.
Naftu tankuj po různých JZD-to motoru prospívá
A olej stačí měnit po 30tis. km/2letech-však proto je ho tam 8litrů...
Zkus jednou natankovat Vervudiesel...pokud nepoznáš rozdíl ve zvuku motoru,výkonu a spotřebě...neřeš to.
Vím...když ta Verva je tak drahá...
A co ještě ti nejpovolanější "servisní" technik pověděl.
Já fakt žasnu.
To by měli napsat na palubní desku že např. brát naftu u Eurooilu může znamenat zničení motoru-je bez biosložky
A vlastně všichni prodejci prémiových naft(aditivovaných) jsou škodná pro Tucson.
Naftu tankuj po různých JZD-to motoru prospívá
A olej stačí měnit po 30tis. km/2letech-však proto je ho tam 8litrů...
Zkus jednou natankovat Vervudiesel...pokud nepoznáš rozdíl ve zvuku motoru,výkonu a spotřebě...neřeš to.
Vím...když ta Verva je tak drahá...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Interval výměny oleje si určuje výrobce motoru, ne oleje. Po 30000 km uz neplní v motoru to, co by měl dělat. Maximálně jen snad trochu maže.
Prodloužený interval má své opodstatnění snad pouze tehdy, když někdo jezdí opravdu hodně dlouhé štreky a těch 30 000 km najede třeba za rok nebo i dříve, např. služební auta.
Pokud jezdíš často se studeným motorem krátké trasy, tak je to vražda
Prodloužený interval má své opodstatnění snad pouze tehdy, když někdo jezdí opravdu hodně dlouhé štreky a těch 30 000 km najede třeba za rok nebo i dříve, např. služební auta.
Pokud jezdíš často se studeným motorem krátké trasy, tak je to vražda
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- R2-db269.cz
- ***
- Příspěvky: 552
- Registrován: 05 úno 2016, 23:33
Re: ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
A kdo a proč tvrdí, že jsou aditiva potřeba? Tankuji buď u ÖMV Maxx Motion a nebo Vervu. Proč bych měl tankovat běžnou naftu a přidávat aditiva?
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
ADITIVA DO NAFTY V ZIMĚ I V LÉTĚ ?
Treba kvuli cenovemu rozdilu Vervy vs obycejne nafty + VIF?
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW