Stránka 1 z 2

Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 21 bře 2016, 22:02
od R2-db269.cz
Jsem čerstvý uživatel i30 z roku 2009 s motorem 1.4 80kW. Byl jsem překvapen chováním motoru v rychlosti přes 130 km/h a počet otáček který je potřeba k tomu aby se dalo jet 160 km/h. Točí 5000 otáček a to se mi moc nelíbí. Fakt můžu letět po dálnici s otáčkami na hodnotě 5000?

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 21 bře 2016, 22:26
od Dalin
Na lítání 160 po dálnici jsi si měl připlatit za silnější motor! ](*,)

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 21 bře 2016, 22:56
od JirkaN
160km na český dálnici? Myslím si že NE. A dokonce to není ani povolený, jestli se nepletu. :lol: 5000 otáček na dálnici ANO. To vyhláška neřeší ...

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 22 bře 2016, 08:00
od R2-db269.cz
Dobře, když pominu české dálnice a jejich rychlostní limit. 5000 ot. není problém? Jezdím ještě v Octavii v dieselu. Dlouho jsem už benzinovy motor nemel.

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 22 bře 2016, 12:39
od Milan.K
Co si čekal všechny 1.4 tak točí. Presedlal jsem 1.9 jtd na 1.4 a taky jsem ze začátku ze to moc točí ale i jiné značky co jsem zkoušel jsou na tom stejně jediná výhoda o proti ostatním co jsem si všimnul tak je to méně hlučné. Jed 150 s fabii II tam drncej i plasty který tam snad nejsou. :mrgreen:

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 22 bře 2016, 12:43
od R2-db269.cz
Nečekal jsem nic. Jen se ptám protože jsem dlouho benzín neměl. Fabii 50kW jsem nemel ani odvahu testovat.

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 22 bře 2016, 12:50
od zdeminem
je to v klidu, ale žrát to bude možná 2x tolik, než při 110/130, odpor vzduchu bude hodně velký. Točit 5000 je pro ten motor normální, ale pokud chceš jezdit dlouhodobě nad 130, tak nechápu tu volbu 1,4motoru...

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 22 bře 2016, 12:50
od Axel.Foley
Ano, motor 1,4 80 kW tak opravdu točí, při 130 točí těsně přes 4000. A při 180 to žere i trávu u silnice a malé děti :mrgreen:

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 22 bře 2016, 12:58
od R2-db269.cz
Zdeminem - je to druhý auto a jezdim s nim jen do práce. V pondělí 40 km a ve ctvrtek zpatky. Potom o vikendu 30 km do krajskeho mesta po dalnici kdyz je potreba a 15 km do dalšího města na nakup. A potom po meste kratky trasy a couracky. Na delsi trasy mam Octavii. Takze volba 1.4 byla adekvatni pro auto na couracky. Nechtel jsem dalsi diesel. Hlavni duvod koupe byla rezerva v pripade poruchy jednoho auta abych mohl odjet do prace. A v zime snad bude benzin startovat lepe.

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 23 bře 2016, 12:06
od Axel.Foley
Ano, v zimě startuje skvěle :D/

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 25 bře 2016, 07:28
od severtom
A po skvělém nastartování další 2 minuty skvěle cuká :) když se chceš rozjet - stačí hledat tady na fóru.

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 25 bře 2016, 08:02
od Axel.Foley
Nastartuji, zapnu si pásy - a necuká. Kdysi to dělal, nějakým záhadným způsobem přestal :mrgreen: (snažím se tankovat Drive95+VIF nebo Ultra95+VIF, benzínem to ale asi nebude, spíš malou změnou jízdního stylu :lol: )

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 25 bře 2016, 08:07
od R2-db269.cz
Měl by cukat v zimě nebo pořád.

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 25 bře 2016, 09:50
od Martinsp
Nejlépe přeci vůbec, ale jestli nastartuješ a dáš mu hned za uši, tak cukání můžeš čekat. Stačí používat rozum a se studeným motorem jet alespoň první km volně.

Re: Hluk a otáčky motoru při rychlosti nad 130 km/h

Napsal: 25 bře 2016, 12:12
od R2-db269.cz
To je jasný že vůbec. Ptal jsem se jestli se ta zmíněná chyba vyskytuje jen v zimě nebo pořád když jsme se bavili o lepším startování v zimě.