Stránka 1 z 1

i40 pozáruční závady

Napsal: 28 bře 2016, 19:33
od valenta-tom
Dobrý den,

chystám se koupit i40 z druhé ruky a chtěl bych se zeptat, zdali se vyplatí nebo ne. Zdejší vlákna jsem si projel, ale všude se pohybovaly auta kolem 20-50 000 najetých km. Auto, které jsem si vybral má nalítáno kolem 88 000 km.
Na co se chci zeptat je po kolik cca km je auto hotové do šrotu a nemá cenu jej financovat? Za auto chce majitel 340 000 kč.

Děkuji za věcné rady a pomoc.

Hezký den všem

Napsal: 28 bře 2016, 19:39
od hanz.1
Do šrotu na 88tis. určitě nebude :-) Já mám 80 a je ve výborném stavu, jen bych možná zvážil nástřik podvozku.
Koukni do servisky co se na tom autě dělalo.

Re:

Napsal: 28 bře 2016, 19:54
od valenta-tom
hanz.1 píše:Do šrotu na 88tis. určitě nebude :-) Já mám 80 a je ve výborném stavu, jen bych možná zvážil nástřik podvozku.
Koukni do servisky co se na tom autě dělalo.
Akorát měnil jeden senzor.

Jaká je cca životnost auta? Někde jsem četl, že "max" 150 tisíc.

Děkuji

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 28 bře 2016, 20:37
od idam.i
Blížim sa k 115.000km a stále drží. :shock:
Asi mám šťastie. [-o<
To čo sú za blbosti o životnosti cca.150.000km. ](*,)
Tento má už skoro 240.000 : http://hyundai-i40-cw.autobazar.eu/17-c ... 88041.html

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 28 bře 2016, 20:41
od Dalin
Životnost 150 tis.km? Snad u Š120. Při pravidelné údržbě, slušném zacházení a výměnách dílů, které se opotřebovávají rychleji jako je spojka, tlumiče, brzdy a pod., by mělo auto vydržet bez větších problémů 350-400 tis. km.

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 28 bře 2016, 20:47
od valenta-tom
Dalin píše:Životnost 150 tis.km? Snad u Š120. Při pravidelné údržbě, slušném zacházení a výměnách dílů, které se opotřebovávají rychleji jako je spojka, tlumiče, brzdy a pod., by mělo auto vydržet bez větších problémů 350-400 tis. km.

výborná zpráva :) moc děkuji

cenově se brzdy apod pohybují jak? Na web stránkách jsem ceníky nenašel.

Děkuji

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 28 bře 2016, 21:39
od hanz.1
Tak originální brzdy stojej za prd. Teď jsem je zrovna dělal, protože zase po 42tis. km vibrovali. Dal jsem komplet Meyle PD a zatím to vypadá dobře. U Hyundaie po mě chtěli skoro 10tis.a to mi přišlo dost. Za ty meyle jsem dal 3,5tis a tři hodiny práce. Jinak na i40 se dá v aftermarketu sehnat už dost věcí za rozumné ceny.

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 28 bře 2016, 22:04
od valenta-tom
hanz.1 píše:Tak originální brzdy stojej za prd. Teď jsem je zrovna dělal, protože zase po 42tis. km vibrovali. Dal jsem komplet Meyle PD a zatím to vypadá dobře. U Hyundaie po mě chtěli skoro 10tis.a to mi přišlo dost. Za ty meyle jsem dal 3,5tis a tři hodiny práce. Jinak na i40 se dá v aftermarketu sehnat už dost věcí za rozumné ceny.

Moc děkuji

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 29 bře 2016, 00:01
od sagen
Vibrovania brzd sa neboj, najcastejsie su zatuhnute spodne vodiace capy brzdoveho strmena, menej casto niektora platnicka, riesitelne rozobratim, vycistenim a namazanim, tak hodinka prace na prednej naprave. Ale pre ego zavodnika je lepsie povedat, ze brzdim ako f1 a ohli sa kotuce. V auguste som brzdil na dialnici pri Drazdanoch so 180 kmh stlacenim pedalu na podlahu, vibroval volant aj pedal a kotuce, ktore maju 127.000 kmh su v polovici zivotnosti a zvlnene nie su, platnicky su pred smrtou, ale to kvoli tomu, ze spodne capy sa nevracali, vycistil som a nic nekope, netrasie, overene viacnasobnym panickym brzdenim zo 140 kmh, kotuce boli po prichode domov cca 7 km od miesta skusky horuce, ale v poriadku.
V rozpise prac pri prehliadke je aj kontrola brzd, vycistenie, a ktory servis to robi ? Je lepsie tvrdit, ze ostro jazdite a tym brzdam date zabrat, psycholiecba za 10.000 CZK :D

Napsal: 29 bře 2016, 12:39
od hanz.1
127tis km a v polovině životnosti? Tak to gratuluju, protože ty moje jsou po 42tis na minimální tloušťce 26,4mm a to jako závodník už dávno nejezdím. První vydrželi 35tis, tak to svědčí o mizerné kvalitě.

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 29 bře 2016, 13:18
od skuči
já jsem přední měnil před zimou, když bylo ještě teplo, komu by se v tom chtělo hrabat v zimě :D měly najeto cca 31tis. a ještě tam něco zbylo...

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 30 bře 2016, 22:43
od ivoš
Tak nyní jsem vyndal kotouče ( oboje ) - 150 tis. je pravda, že spíš ostuda, ale přední vydržely tři sady destiček ( vždy po 50 tis - tak akorát ) a zadní dvě sady. Nasazené nové vše od Textaru ( dohromady cca 6000,-
Co je horší a stane se to prakticky vždy po výměně desek je chycený píst v těle brzdiče - ta "vystrčená" část pístku je i pod prachovkou silně znečištená a i chycená takovou tou povrchovou korozí. No a když ho zarvete nazpátek a i když ho máznete brzdovkou, v koncové poloze rozhýbáte, tak dřív nebo později jak se vysunuje se přidře, přibržďuje a ohřívá nestejnoměrně kotouč. Zažil jsem to vždy po cca 5000 km po výměně. Někdy pomůže několika násobné silné hraniční probrždění tak, že se pěkně vyhřeje a uvolní, jindy vyndat a vyčistit.
jinak 150 tis a kromě čidel ve předu NIC. A jsem hodně velký detailista. ( jj, ještě palubovka, ale jenom v zimně mezi 3 - 15 °c, ale to zcela jednoduše bez demontáže hoši u Kouta skrz boční ventilaci umí udělat - jednoduše... )
takže desingnové "H"áčko ?? - ano

Re: i40 pozáruční závady

Napsal: 31 bře 2016, 10:07
od tommas
Nedávno jsem se bavil s člověkem který má na 2012 i40 naftě najeto 195 tis km. Závady prý byly, ale jezdí a nestěžoval si.
Já bych trval na modelovém ročníku 2014 a výš.

Re:

Napsal: 31 bře 2016, 10:35
od Alf6
hanz.1 píše:Do šrotu na 88tis. určitě nebude :-) Já mám 80 a je ve výborném stavu, jen bych možná zvážil nástřik podvozku.
Koukni do servisky co se na tom autě dělalo.
Nástřik podvozku urcite ano. To má však smysl jen tehdy, pokud práci svěříš skutečným profesionálům a na pokud možno co nejnovějším voze.