Stránka 1 z 2
"Hlodavci" a kabely kolem motoru
Napsal: 28 říj 2006, 15:21
od Hanz
Někde jsem to tady už viděl, ale nedaří se mě to najít, jsem prostě joudy fotřík, a tak prosím o radu (pokud někdo ví, kde je již odpověď, dejte jen odkaz a já to při další návštěvě přesunu - díky). Nějakej ten hlodavej prevít mě
přehlodal
kabel vedoucí od čidla u hlavy motoru (tři kablíky) na straně u baterie a mě pak svítila kontrolka Check engine. Dal jsem to do kupy, ale mě by teď spíš zajímalo, jestli nevíte, zda a kde se dají koupit káble, který by těm mrchám nechutnaly a hlavně jejich výrobce. Předem vám, pánové, děkuji.
Napsal: 28 říj 2006, 15:28
od Pajk
Napsal: 28 říj 2006, 15:40
od Felotron
A pak ze jsou /-/ nechutny auta
Napsal: 28 říj 2006, 15:42
od Hanz
Díky Pajku, snad to seženu a pomůže mi to. I Felikovi děkuji za pomoc (psychickou
)
Napsal: 29 říj 2006, 16:55
od Borek
Napsal: 29 říj 2006, 18:13
od Tomikp
Nebo do motoru nasypat trochu jedu, oni tam sice budou chodit baštit, ale kabely nechaj bejt a nebudou mít čas si zvyknout chodit tam pravidelně. Mě tam choděj pravidelně kočky, hlavně v zimě. Jednou sem takhle nastartoval a ozvalo se nějaký bouchání do kapoty od motoru a najednou sem slyšel řev kočky, a sprint zespodu auta někam do parku. Jinak sem tam už našel i slepičí vajíčko, že by tam chodily snášet?
)
Napsal: 29 říj 2006, 19:52
od Borek
Vajíčko
Tak to můj motor neumí.
Napsal: 29 říj 2006, 21:46
od Felotron
Borek píše:Vajíčko
Tak to můj motor neumí.
nemuzes mit vsecko
Napsal: 29 říj 2006, 22:15
od zz
Už jsem to psal kamarádům od Tusconů: Když jsem prodával starého Santu, tak jsem nechtěl, aby si nový majitel řekl, že jsem prase a proto jsem kromě interieru chtěl zkontrolovat i pylový a vzduchový filtr. No a když jsem otevřel ten airbox tak jsem tam objevil asi 3 deci žaludů a plno myších hoven . Nevím jak dlouho jsem tam tu mrchu vozil, a vůbec nevím kdy to tam stihla nastěhovat, protože nikde v okolí duby nejsou. Musela se ale mrška myška naběhat, když si uvědomíte,jak dlouhá je ta vzduchová hadice před filtrem.
Přitom auto bylo vždy řádně servisováno a jezdím prakticky denně!
Napsal: 30 říj 2006, 08:36
od Tomikp
To je docela záhada proč zrovna v airboxu, nějaký extra teplo tam neni a navíc tam docela fest fouká
To Borek: stačí aby si v zimě nějaký zvíře vyhlídlo tvoje auto, zjistilo že s nim jezdíš pravidelně a že je v motoru přes noc teplo a je to. Pak tam začnou přenocovat kočky a různá havěť a natahaj tam všechno možný. Rozhodně ale zas lepší tohle než aby tam chodil nocovat nějakej houmles třeba, jak se to stalo bejvalýmu kamarádovi u jeho MBčka
.
Napsal: 30 říj 2006, 10:11
od black_sheep
zz píše:Už jsem to psal kamarádům od Tusconů: Když jsem prodával starého Santu, tak jsem nechtěl, aby si nový majitel řekl, že jsem prase a proto jsem kromě interieru chtěl zkontrolovat i pylový a vzduchový filtr. No a když jsem otevřel ten airbox tak jsem tam objevil asi 3 deci žaludů a plno myších hoven . Nevím jak dlouho jsem tam tu mrchu vozil, a vůbec nevím kdy to tam stihla nastěhovat, protože nikde v okolí duby nejsou. Musela se ale mrška myška naběhat, když si uvědomíte,jak dlouhá je ta vzduchová hadice před filtrem.
Přitom auto bylo vždy řádně servisováno a jezdím prakticky denně!
hihi buhvi jestli ty mysi nemeli v tom servisu
Napsal: 30 říj 2006, 20:01
od Pajk
knedlík
Napsal: 30 říj 2006, 20:46
od Ozawa
sice sem kluci v jakoby nepatřím, ale mně si do Santíka pod kryt V6 natáhla nějaká "beruška" půlku knedlíku -
.Jak to tam dostala ví bůh, ale já to musel nejdřív rozdrtit na kousky a až pak to vypadlo. O tom jak dopadla izolace kapoty nad motorem - teď už je tam jen plech.
Doufám, že jim chutnalo mrchám...
Napsal: 31 říj 2006, 11:56
od RadekCB
taky mi ten kabel jednou přehlodaly, našel jsem tam dokonce nakousanýho brapčáka
. Kabel mě stál org. 350,- a bylo mi doporučeno ty kabely navlhčit a posypat pepřem. Od tý doby nic. Takže mám opepřenej celej motor
Napsal: 31 říj 2006, 23:58
od Borek
Pánové,vy máte chuťovky-jeden si dělá na motoru vajíčka na tvrdo,druhý vaří knedlíky
,třetí zahřívá houmlesáky
a RadekCB to má všechno ještě opepřené.