Nestretli ste sa náhodou niekto s tým že by Vám dlhodobo prestal fungovať ISG systém? Resp. v krátkosti ako sa to stalo: približne 5 týždňov dozadu začal ISG fungovať čím ďalej tým menej posledný týžďen pred úmrtím batérie nefungoval už nikdy a následne asi 2 týždne dozadu som ráno išiel do práce, potom z práce na poštu ca. 3km vzdialenú, auto som odparkoval pred poštou na 15 max. 20 minút a viac som už nenaštartoval, po stlačení spojky a Start/Stop tlačítka sa iba opakovane vypínala a zapínala palubovka s rádiom - privolaná asistenčná služba mi to naštartovala cez káble a po štarte zistili že preblikávalo stropné osvetlenie interiéru vozidla na voľnobehu tak ma s tým poslali priamo do servisu. V servise po pár dňoch zistili že batéria je mŕtva a nie je ju možné nabiť baterka bola vyrobená 04/2015. Servis asi po 10 dňoch dostal od výrobcu novú batériu v rámci záruky, dali ju do auta a ešte niekoľko dní testovali a robili diagnostiku - ISG nefungovalo ani v servise a to ani po dlhej jazde.
Podľa diagnostiky je všetko v poriadku, neprebieha ani regenerácia DPF, napätie počas jazdy 1000-3500rpm konštantne drží 14,2V a po vypnutí motora má batéria 12,5V.
Čo sa mne osobne nepozdáva je správanie sa ISG po zastavení vozidla pretože zastavím na semafóroch a až po cca. 2-3 sekundách zobrazí hlášku "Auto Stop conditions not met" (predtým sa hláška zobrazovala okamžite po zastavení resp. ešte som ani nemusel úplne stáť a už svietila táto hláška na displeji); nakoľko mi v servise povedali že nevedia čo s tým majú robiť pretože všetko na aute je v poriadku tak mi ho odovzdali s tým nech jazdím dlhšie trasy a teda ISG by sa malo automaticky aktivovať a štandardne fungovať, na otázku čo sú dlhé jazdy a koľko km nebola odpoveď,, každopádne 330km najazdených a žiadna zmena nenastala...
+ som dostal informáciu že keď už si to tam nechali 15 dní tak spravili aj zvolávaciu akciu v ktorej aktualizovali softvér ECU - ževraj niečo s emisiami.
Čítal som na zahraničnom fóre pomerne dlhý zoznam podmienok pre funkčnosť ISG,, samozrejme asi tretinu nedokážem zistiť či spĺňam ale všetko ostatné je OK, len nerozumiem tomu prečo nedokáže autorizovaný servis zistiť z akého dôvodu ISG nefunguje keď diagnostika potvrdila že všetko je OK.
i30 07/2015 100kW Crdi nefunkčný ISG
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
i30 07/2015 100kW Crdi nefunkčný ISG
i40sw Business 1.7Crdi 100kW
- Reklama
Re: i30 07/2015 100kW Crdi nefunkčný ISG
v servisu jsou asi odbornici, ale dle toho co jsem cerpal o ISG kdyz jsem koupil Ceeda (je tam stejnej system), jakmile se vymeni baterie, tak system ISG musi servis znovu nakonfigurovat pomoci diagnostiky, jinak nebude jiz nikdy funkcni
P.S. myslim si, ze to je dokonce napsano i primo v manualu k autu, hledat se mi to fakt ale nechce
+ z meho manualu, kterej mam v el. podobe (dobre se tak hleda):
Pokud je baterie AGN znovu připojena nebo vyměněna, funkce ISG nebude fungovat okamžitě. Pokud chcete používat funkci ISG, čidla baterie musí být kalibrována po dobu asi 4 hodin při vypnutém zapalování.
P.S.2 tech podminek tolik neni: Systém ISG funguje za následujících okolností:
- Řidič má zapnutý bezpečnostní pás.
- Kapota motoru a dveře na straně řidiče
jsou zavřené.
- Je dostatečný podtlak v brzdách.
- Baterie je dostatečně nabitá.
- Venkovní teplota je mezi -2 °C a 35 °C.
- Teplota chladicí kapaliny motoru je
dostatečně vysoká.
P.S. myslim si, ze to je dokonce napsano i primo v manualu k autu, hledat se mi to fakt ale nechce
+ z meho manualu, kterej mam v el. podobe (dobre se tak hleda):
Pokud je baterie AGN znovu připojena nebo vyměněna, funkce ISG nebude fungovat okamžitě. Pokud chcete používat funkci ISG, čidla baterie musí být kalibrována po dobu asi 4 hodin při vypnutém zapalování.
P.S.2 tech podminek tolik neni: Systém ISG funguje za následujících okolností:
- Řidič má zapnutý bezpečnostní pás.
- Kapota motoru a dveře na straně řidiče
jsou zavřené.
- Je dostatečný podtlak v brzdách.
- Baterie je dostatečně nabitá.
- Venkovní teplota je mezi -2 °C a 35 °C.
- Teplota chladicí kapaliny motoru je
dostatečně vysoká.
Re: i30 07/2015 100kW Crdi nefunkčný ISG
Tak potom je cudne ze mi servis povedal nech jazdim aspon dva tyzdne dlhsie trasy a snad to zacne fungovat. Aktualizovali SW riadiacej jednotky, diagnostikovali vsetko mozne aj nemozne ale teda zevraj neprisli na dovod nefunkcnosti ISG, tak pojazdim par dni este a spytam sa ich potom ci to teda nahodou netreba reaktivovat a kalibrovat cez pocitac
i40sw Business 1.7Crdi 100kW
Re: i30 07/2015 100kW Crdi nefunkčný ISG
znamy to resil take,udelali nasledujici- reset RJ,kompletni smazani chyb i z historie pameti zavad a cca 10-14 dnu jezdeni,potom system naskocil,jak bylo vyse zmineno motor musi byt zahrat na provozni teplotu,baterie dostatecne nabita,zapnuty pas a zavrene dvere ridice , auto musi byt v pohybu a otacky motoru nad cca 1500ot/min ,pokud je volnobeh ci auto stoji tak to nepocita data do RJ pro ten system
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40