Zdravím lidičky,
mám takový problém Sonatou 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000.
Z ničeho nic mi přestala jezdit, popis závady: studená nastartovala, chovala se normálně, ale teplá ztratila výkon a motor se dusil až chcípnul. Nyní studená nastartuje ale nejde do otáček a chcípne, po dalším startu motor nenaskočí. Koukal jsem na svíčky jestli pálí, vše v pořádku, chytne na tři, a drží otáčky, ale zkusil jsem ucpat otvor na svíčku a motor chcípá, když ho uvolnim, tak se zas probere.
Vyměnil jsem už všechny čidla, benzín tam jde až do vstřikovačů, jsou nové cívky ,kabely,svíčky a stejně nic, prohodil jsem i krok. motorek, váhu vzduchu, ale nic. Už si nevím rady. Zajímalo by mě co je za čidlo pod sáním (foto), klíč 27, je to jen závit do bloku, žádný magnet nebo dírka v tom není, je to dohromady s kablíkem a konektorem, je to kousek od čidla na olej
Moc díky za jakékoliv rady, nápady, cokoliv !!!
Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
- Přílohy
-
- 20160416_134146 – kopie.jpg (211.82 KiB) Zobrazeno 2428 x
- Reklama
Re: Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
TO na obrázku je seznor klepání.
Getz 1.4, 06/2006
i30N (standard 250k), 06/2019
i30N (standard 250k), 06/2019
Re: Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
díky, a k čemu je to tam dobrý?
Re: Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
Aby ŘJ mohla snížit předstih, když by se v některém z válců projevilo detonační spalování, dá se uměle vyvolat třeba poklepek kladívka na hlavu válců nebo blok.
Jestli je tam jen 1 takový senzor, tak to neumí rozlišit konkrétní válec a dočasně sníží předstih všem.
Na tvoji závadu by neměl ten senzor mít vliv.
Jestli je tam jen 1 takový senzor, tak to neumí rozlišit konkrétní válec a dočasně sníží předstih všem.
Na tvoji závadu by neměl ten senzor mít vliv.
Getz 1.4, 06/2006
i30N (standard 250k), 06/2019
i30N (standard 250k), 06/2019
Re: Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
a čo tak skúsiť povoliť výfukové potrubie. Pripomína mi to našu anabázu so Sonátou.
Re: Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
drakas: tak díky za vysvětlení, ani po výměně tohoto čidla žádná změna
roxy 845: prosím Tě, můžeš mi popsat Tvou závadu, píšeš, že jsi měl něco podobného?
Ještě mě napadlo, nemůže být v háji řidicí jednotka? povyměňoval jsem všechny čidla, a závada stále stejná, diagnostika bez chyb!!! Díky všem
roxy 845: prosím Tě, můžeš mi popsat Tvou závadu, píšeš, že jsi měl něco podobného?
Ještě mě napadlo, nemůže být v háji řidicí jednotka? povyměňoval jsem všechny čidla, a závada stále stejná, diagnostika bez chyb!!! Díky všem
Re: Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=11&t=30088
v skratke: v katalyzátore je na spodku jemné sitko. Ak sa katalyzátor rozsype, tak sa sito upchá a výfukove plyny sa vracajú nazad do motora. Motor pracuje na volnobeh ako tak, ale pri zvýšení otáčok ho výfukové plyny zadusia. Ak povolíš výfukove potrubie a motor pôjde do otáčok, máš vyhrané. Stačí kat. zhodiť, niekoľko krát prevŕtať 12 vrtákom a jazdíš...
v skratke: v katalyzátore je na spodku jemné sitko. Ak sa katalyzátor rozsype, tak sa sito upchá a výfukove plyny sa vracajú nazad do motora. Motor pracuje na volnobeh ako tak, ale pri zvýšení otáčok ho výfukové plyny zadusia. Ak povolíš výfukove potrubie a motor pôjde do otáčok, máš vyhrané. Stačí kat. zhodiť, niekoľko krát prevŕtať 12 vrtákom a jazdíš...
Re: Sonata 2.0 16V 100kW G4JP r.v: 2000
roxy845: tak přesně jak jsi popsal, byla to ta samá závada, vysypal jsem z katalyzátoru půl kyblíku takových kousíčků, teď motor běží a jde i do otáček......Takže moc děkuji, že jsi mě navedl správným směrem
drakas: i Tobě děkuji za odpovědi ohledně toho čidla
Přeji ať nám to jezdí bez poruch!!!
drakas: i Tobě děkuji za odpovědi ohledně toho čidla
Přeji ať nám to jezdí bez poruch!!!