Stránka 1 z 5
Lantra škube
Napsal: 29 říj 2006, 20:47
od KamonCZ
Ahoj mam takovy problem lantra mi zacala škubat pri jakychkoliv otackach ale v nejnizsich je to poznat nejvic motor na volnobech ma nepravidelny chod nevite cim to muze byt zeby svicky nebo zapalovaci kabely?
Napsal: 29 říj 2006, 21:39
od Felotron
Tak jak rikas.. nastartuj, otevri kapotu, a postupne odpoj a pripoj svicky vsech valcu. Tam, kde nebude zmena, je problem
- teda pokud to nebude jeste v necem
Napsal: 29 říj 2006, 22:32
od ivan
Projdi si hezky forum,je zde spousta odpovědí na tvůj problém,už mě nebaví psát pořád něco dokola!!
Napsal: 15 lis 2006, 12:14
od KamonCZ
Jasny vsechno sem si prosel no jinak jsem koupil svicky ale stejne skube a koukal jsem ze tam byly snad este od vyrobce made in korea tak jsem si objednal zapalovaci kabely od tesly tak se uvidi a kdyz sem menil svicky tak mi zustal kabel v ruce normalne se utrhla koncovka ke svicce tak sem to zatim nak spravil ale cekam na kabely jezdit s tim nechci ono to ani moc nejde tet by me predjel i trabant
Napsal: 15 lis 2006, 14:51
od have
jsou v podstatě dvě základní věci, které to způsobují
1. vadné zapalování
2. vadná dodávka pal. směsi.
Já např. měl takové broblémy a byl zanešený pal. filtr.
Napsal: 15 lis 2006, 14:55
od ryba
pokud ti zustal kabel v ruce pak neni co resit. To je fakt neprijemny kdyz to skube, to znam.
Napsal: 16 lis 2006, 10:02
od KamonCZ
muzu se vas zeptat kde najdu ten palivovy filtr pod autem nebo nekde v motorovem prostoru ?
Napsal: 16 lis 2006, 14:05
od have
Napsal: 16 lis 2006, 14:07
od have
je tam na něm napsáno PL. šipky si nevšímej, tam je kontakt volnoběhu.
Napsal: 16 lis 2006, 17:08
od KamonCZ
mockrat diky
Napsal: 16 lis 2006, 18:29
od Renda2
Mozna remen preskocil,muj pripad...
Napsal: 17 lis 2006, 18:25
od kopir
Môj prípad : zanesený palivový filter !
Napsal: 17 lis 2006, 22:26
od KamonCZ
no v pondeli budu mit kabeli jestli to bude stejny tak vymenim i filtr palivovy a koukal jsem na vzduchovej to taky neni zadna slava
Napsal: 20 lis 2006, 16:21
od KamonCZ
tak kabelama to nebylo ale novy sem stejne potreboval a koukal jsem na svicky a vypadato ze 1a2 valec nespalujou a 3a4 jo protoze jsou ocouzeny, 1a2 nejsou svicky sou ciste ale jiskru hazi tak to bude tim palivovym filtrem protoze sem koukal ze privod paliva je z leve strany tedy k 4a3 valci takze na 1a2 uz neni takovy tlak co si o tom myslize
Napsal: 20 lis 2006, 16:32
od Felotron
A nemaji ty 1+2 a 3+4 zvlast civky? Pripadne je zkus promerit, jestli davaji stejne...