Stránka 1 z 1

pár drobných rad

Napsal: 30 říj 2006, 17:11
od melisa
vzhledem k tomu, že se blíží zima si uvědomuji že asi nějaké kapaliny by měli být nemrznoucí, asi jako třeba v ostřikovačích že? Auto jsem koupila nedávno starší a zajímalo by mne jak poznám jestli ta kapalina co tam je nemrznoucí je či ne.....
no a také ještě jedna věc, mám letní gumy 175/65/14 a chtěla bych si k ním koupit disky abych to nemusela přezouvat. Stačí když znám rozměr pneumatiky a k tomu budu chtít ty disky nebo je ještě nějaký jiný rozměr?
moc děkuji za trpělivost a odpověď! Melisa

Napsal: 30 říj 2006, 18:22
od Felotron
Kapalinou v ostrikovacich se zas tak trapit nemusis - v Tescu a podobnych kseftech koupis 5 litrove baleni cca kolem 50 Kc - takze az budes priste dolivat, tak vem tohle. Chladici kapalinu ti zkontroluji v kazdym servisu, nebo si muzes koupit takovou hracku, ktera si do sebe nasaje trochu te kapaliny a na na hustomeru se ukaze bod tuhnuti tve kapaliny.

Ten rozmer disku najdes ve velkem technicaku.

PS: Mel by to zvladnout kdejaky chlap ve tvem okoli ;)

Napsal: 30 říj 2006, 18:29
od Hardcam
Ten dotaz ohledne kapaliny ostrikovacu mi prijde trosku komickej:) proste dolej nemrznouci a ono se to smisi, ne?
S disky je to snad taky jednoduchy, objednej si zimaky 175/65/14 a k nim 14ky disky s rozteci 4x100, stredovou diru Ti snad nekdo napise.

Napsal: 31 říj 2006, 21:36
od vipe
Hardcam píše:Ten dotaz ohledne kapaliny ostrikovacu mi prijde trosku komickej:)
Hardcam úcta k ženám, když neví tak se alespoň zeptá, některá neví a přec radí viz.Jarmilka :lol:

Napsal: 31 říj 2006, 21:41
od Tomikp
To Vlkobass: Letní do ostřikovačů je žlutá, zelená je v případě, že máš zbytek zimní a doleješ to letní a na podzim zas naopak. Pak je z toho taková celoroční :-).

Napsal: 31 říj 2006, 23:00
od Hardcam
Vipe: promin, ale na silnici jsme si vsichni rovni:)

Napsal: 31 říj 2006, 23:31
od zz
Chlapi neblbněte holce hlavu barvama. Já teď mám v ostřikovači letní růžuvou. Jednoduše: na piksle je napsáno LETNÍ SMĚS DO OSTŘIKOVAČÚ nebo -20´C, -30´C a t.d. u zimní. A pokud nechceš kvůli tomu chladiči do servisu, tak mi se osvědčilo toto: odeber trochu( stačí tu velkou injekční stříkačku) kapaliny z expanzní nádobky a v plastové!!!!! nádobě ji dej na 24 hodin do mrazáku. Pokud je druhý den zmrzlá nebo se změnila v tříšť, tak je třeba jí raději vyměnit nebo minimálně odpustit alespoň litr z chladiče a doplnit koncentrátem s co nejvyšším bodem tuhnutí(teda nejnižším) (takže jako s tím největším číslem mínus) :P Těm udělátkům na měření, hlavně těm levným, moc nevěřím, protože na trhu je tolik různých směsí od různých výrobců že je někdy těžké říct na jaké bázi je zrovna ta moje kapalina. Ale mráz je jen jeden, ať je venku, nebo v mrazničce.

Napsal: 01 lis 2006, 08:11
od Tomikp
To ZZ:

No ja bych k tomu ještě doporučil že pokud neni jasný co je v chladiči za kapalinu, tak vzhledem k tomu, že se to nesmí míchat bych to všechno vypustil a dal novou už naředěnou v danym poměru jak to má bejt, pač nejde jenom o mráz, že jako v létě by stačila destilka, prostě ta kapalina je tam v tom poměru celej rok, s tim že na zimu by se to mělo zkontrolovat a případně dolejt trochu koncentrátu z toho co už tam je.

Napsal: 01 lis 2006, 19:40
od Hardcam
A ja mel do patku letni cebrenou, ted mam modlou...zimni, viteeee? :)

Napsal: 02 lis 2006, 20:39
od vipe
Hardcam píše:Vipe: promin, ale na silnici jsme si vsichni rovni:)
Jasně to já jen tak. :wink: