Stránka 1 z 1

motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Napsal: 25 črc 2016, 20:30
od jawor
Zdravím, koupil jsem si Santa Fe 2,0 CRDi (83 kW) 4WD, které má najeto pouze 45tkm. Najeté kilometry jsou opravdu skutečné a potvrzené servisem. Vůz jsem koupil v SRN u dealera Hyundai, který jej prodal a servisoval. Vůz bohužel stál ca. 1 rok. Majitel s ním kvůli nemoci téměř nejezdil. Když jsem jej kupoval tak šel studený motor na volnoběh jakoby na tři válce. Po zahřátí šel lépe. Hned po koupi jsem vyměnil palivový filtr a vyčistil jsem palivový systém přípravkem TEC2000. Chod motoru se výrazně zlepšil, ale stále to není ono. Studený už jde sice na všechny čtyři válce, ale jsou tam cítit větší vibrace. Po zahřátí vibrace zmizí. Teplý motor jde tiše (bez výrazného klapotu), nekouří. Startuje studený i teplý bez problémů. Po vyjetí dvou nádrží mám spotřebu ca. 7,2 l/100 km. Najel jsem s ním ca. 2000 km a nikdy se nestalo, že by spadnul do nouzáku. Při prudké akceleraci nekouří. Motor táhne až do rychlosti 160 km/hod. Problém ale je, že při pomalém přidávání plynu v rozmezí 1000 - 2000 ot/min motor jakoby kulhá (cítím, že nejde tak jak má). Jde jakoby na tři válce. Po záběru turba motor zrychluje bez problémů a jede parádně. Může to dělat špatný vstřík? Je ještě nějaký jiný palivový filtr, o kterém nevím (v nádrži, u čerpadla?)?

Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Napsal: 05 srp 2016, 17:44
od jawor
Tak po kontrole všech vstřiků je opravdu jeden v háji...takže půjde na repas

Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Napsal: 05 srp 2016, 21:18
od miro13
no hej, tie vstreky sú strašne citlivé...nech ti santa dlho slúži.

Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Napsal: 07 srp 2016, 14:38
od Richard555
To dlouhodobé stání nedělá palivové soustavě vůbec dobře, z nafty se vysráží voda a ty minikrystalky , když zmrznou , mohou poškodit čerpadlo ev. i vstřiky. S autem by se mělo jezdit aspoň jednou za 14 dní to je naprosté minimum.....

Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Napsal: 07 srp 2016, 18:41
od 69pavel
kazdopadne doporucuji abys pouzival aditiva do nafty(napr VIF,celorocne) ne proto abys vylepsil naftu ale pro pripad ze tam natankujes nasi pofiderni kvalitu s vysokym obsahem biosracky,tim predejdes aby pal system sel nasucho,aditivum zajisti promazani pal soustavy.