Aditivum do oleje
Napsal: 21 srp 2016, 23:38
Ahoj,
jelikož jsem řešil klepání ventilů u škody, jednalo se také o motor 1.4 16V, kde jsou však hydroštely, dostal jsem se až na rozhovor s některými mechaniky, kteří doporučují používat přípravky podporující mazání. Má s tím někdo zkušenosti? Já kdysi dávno nalil teflonové aditivum (metabond) do 1.8 16V sporťáku a ten motor odešel po 500km jízdy, ale u té škodofky je motor o hodně tišší než pouze na olej 5W-40 Total Quarz. Bylo to poznat po ujetí cca 100km a ranním startu. Úplně jiný zvuk, který bych přirovnal k novému autu. Žádné pazvuky. Používá tedy někdo aditiva do oleje? U tohoto případu se jednalo o doporučení od fy Wynns. Nebo je to jen rada mechanika, který potřebuje opravit zadřený motor?
Netvrdím, že bych to použil u nového nezajetého motoru, ale když už mám např. po 30 tis, tak tam už nějaké opotřebení bude. Zatím dolívám pouze VIF do benzínu.
Díky a přeji fajn ježdění s i30!
jelikož jsem řešil klepání ventilů u škody, jednalo se také o motor 1.4 16V, kde jsou však hydroštely, dostal jsem se až na rozhovor s některými mechaniky, kteří doporučují používat přípravky podporující mazání. Má s tím někdo zkušenosti? Já kdysi dávno nalil teflonové aditivum (metabond) do 1.8 16V sporťáku a ten motor odešel po 500km jízdy, ale u té škodofky je motor o hodně tišší než pouze na olej 5W-40 Total Quarz. Bylo to poznat po ujetí cca 100km a ranním startu. Úplně jiný zvuk, který bych přirovnal k novému autu. Žádné pazvuky. Používá tedy někdo aditiva do oleje? U tohoto případu se jednalo o doporučení od fy Wynns. Nebo je to jen rada mechanika, který potřebuje opravit zadřený motor?
Netvrdím, že bych to použil u nového nezajetého motoru, ale když už mám např. po 30 tis, tak tam už nějaké opotřebení bude. Zatím dolívám pouze VIF do benzínu.
Díky a přeji fajn ježdění s i30!