Stránka 1 z 1
Topení CRDI v zime
Napsal: 22 srp 2016, 16:43
od laser
Po jaké době začne topit když je tak 0 stupňů ? Proč se ptám, pro srovnání u Fordu focus s naftou je přídavné topeni a začne to topit ne ihned, ale relativne brzy, i kdyz to neni tak horke, ale neco to je. Taky je poznat, ze v tu dobu to vic žere , treba kdyz stojíte na křižovatce a mate to puštěné na maximum, tak je okažitá 1,3 l/h místo 0,9 (studený motor).
Re: Topení CRDI v zime
Napsal: 22 srp 2016, 17:00
od Mexican
daj si do vybavy vyhrievane sedadla a mas to. Pocitove teplo nezalezi len na tom ci je vonku 0 stupnov ale akoa je vlhkost vzduchu
Re: Topení CRDI v zime
Napsal: 22 srp 2016, 21:45
od robil
A nezapomen na vyhřívaný volant! To je ta nejlepší věc na autě.
Re: Topení CRDI v zime
Napsal: 23 srp 2016, 12:48
od marthe
Topí to hned. Pro mě dřív než u Fordu Focus II. 1.8 TDCi, rv.2006. Ale jak píšou ostatní - na vyhřívané sedačky a hlavně volant nedám dopustit.
Re: Topení CRDI v zime
Napsal: 23 srp 2016, 15:01
od only_one
tak v zimním režimu to upřednostňuje vytopení kabiny a nastup vlažného vzduchu je poměrně rychlý, ale rozhodně to není jako u čehokoliv co má elektro patrony Passat BMW a pod. Bohužel hodně dlouho trvá než se dostane na provozní teplotu. Jak bylo psáno výše, volant a sedačky s výhřevem,, hlavně volant je naprostá nezbytnost
)
Napsal: 15 zář 2016, 11:20
od laser
Tak jsem to koupil s vybavou fleet 2, tam to je, tak uvidime v zime
Odesláno z mého H30-U10 pomocí Tapatalk
Re: Topení CRDI v zime
Napsal: 17 zář 2016, 22:45
od Coldwind
Nemám pocit že by 1.6 na ktorej teraz jazdím topila menej ako iné značky
Napsal: 29 zář 2016, 19:45
od laser
No některé naftaky s tim myvaly problém tedy alespon drik, ze zkusenosti opel. Naftak je obecne stroj s vyssi ucinnosti a jee mene odpadniho tepla nez u benzinu,
Odesláno z mého H30-U10 pomocí Tapatalk
Re: Topení CRDI v zime
Napsal: 09 lis 2016, 10:38
od Voči
Ahoj, zdá se mi, že mi přestalo auto topit (CRDi). Ne úplně, ale nějaký úbytek výkonu tam bude. Mám manuální klimu. Mohl by mi někdo změřit jak teplý vzduch mu fouká z výdechů při nastaveném topení na max.
Například: Bylo venku 0°C a po 20 km fouká vzduch o teplotě 45°C (uvádím pouze jako příklad jak bych si to představoval)
Teď když je venku kolem -2°C tak když jedu do práce cca 40 km tak topím na max. Neubírám teplotu, ventilátor většinou na 2. A auto není zrovna přetopené.
Tak pokud by měl někdo do toho chuť, tak bych byl vděčný.