Koupě Galloper 1999 - motor Pajero 3.0V6
Napsal: 05 pro 2016, 14:51
Ahoj všem majitelům a bývalým majitelům . Jsem laik v oboru 4x4. Dostal jsem nabídku na koupi tohoto:
Galloper r.v. 99 - provoz 2000.
Motor: 3.0V6 přendaný z Mistubishi pajero 1 - původní motory asi nic moc, co jsem tak pochopil
Podvozek po GO
Nová STK
Tažné 3t
Cena 45 000,-
Moje idea je taková - dát tam plyn a běžný provoz v zimě, když je hodně sněhu, 2x za rok tahat hlavně karavan, sem tam cesta terénem cca 12km ke kamarádovi, kam není jiná možnost se dostat. Osobák tam neprojede, ale jakýkoliv 4x4 už ano, čili náročnost... no v zimě nevím... ještě jsem nezkoušel
Co si o tom myslíte? Vy kdo už máte galoše. Zajímá mě poruchovost všeho ostatního kromě motoru, to by bylo vyřešené - Pajero asi drží. Dále pak náhradní díly, které jsou kritické a jestli je třeba něco co se nedá vůbec sehnat? Potřebuji udělat tento týden rozhodnutí - jít/nejít do toho. Přiznám se, že názory lidí jsou spíš negativní, ale zase kvůli motoru, tak nevím. Něco jsem četl o odcházejících kardanech - 1 příspěvek. Jak jste na tom Vy s podvozkem prosím? Moc prosím o rady kdo můžete. Jestli byste do toho vůbec šli. Já vím třeba že si můžu sehnat Pajo 2, ale tam se zase bojím viskospojky mezinápravového difu, která občas odchází, dále pak, že když to člověk kupuje od někoho koho nezná, tak může naletět fest s podvozkem - typicky jsou sežraný... no tak nevím no...
Co jsem koukal u Galoše, tak nevím jestli se nechá sehnat třeba výfuk na to? V autokelly ho nemají, ale zase je pravda, že na Pážo 1 ho mají, pokud by to je téměř identický, tak by to mohlo pasovat? No prostě prosím o rady, vaše zkušenosti .
Moc děkuju všem.
Z.
Galloper r.v. 99 - provoz 2000.
Motor: 3.0V6 přendaný z Mistubishi pajero 1 - původní motory asi nic moc, co jsem tak pochopil
Podvozek po GO
Nová STK
Tažné 3t
Cena 45 000,-
Moje idea je taková - dát tam plyn a běžný provoz v zimě, když je hodně sněhu, 2x za rok tahat hlavně karavan, sem tam cesta terénem cca 12km ke kamarádovi, kam není jiná možnost se dostat. Osobák tam neprojede, ale jakýkoliv 4x4 už ano, čili náročnost... no v zimě nevím... ještě jsem nezkoušel
Co si o tom myslíte? Vy kdo už máte galoše. Zajímá mě poruchovost všeho ostatního kromě motoru, to by bylo vyřešené - Pajero asi drží. Dále pak náhradní díly, které jsou kritické a jestli je třeba něco co se nedá vůbec sehnat? Potřebuji udělat tento týden rozhodnutí - jít/nejít do toho. Přiznám se, že názory lidí jsou spíš negativní, ale zase kvůli motoru, tak nevím. Něco jsem četl o odcházejících kardanech - 1 příspěvek. Jak jste na tom Vy s podvozkem prosím? Moc prosím o rady kdo můžete. Jestli byste do toho vůbec šli. Já vím třeba že si můžu sehnat Pajo 2, ale tam se zase bojím viskospojky mezinápravového difu, která občas odchází, dále pak, že když to člověk kupuje od někoho koho nezná, tak může naletět fest s podvozkem - typicky jsou sežraný... no tak nevím no...
Co jsem koukal u Galoše, tak nevím jestli se nechá sehnat třeba výfuk na to? V autokelly ho nemají, ale zase je pravda, že na Pážo 1 ho mají, pokud by to je téměř identický, tak by to mohlo pasovat? No prostě prosím o rady, vaše zkušenosti .
Moc děkuju všem.
Z.