Stránka 1 z 3

Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 09:23
od Mikifrosty
Zdravím vás!
Moje současná (původní-originální) baterie (H i40CW, r.v. 2012) odchází do věčných lovišť, tak jsem se rozhodl předtím, než opravdu udeří zima pořídit novou... Ale zjistil jsem, že to není jednoduché sehnat správnou, protože kontakty akumulátoru musí být "vystrčené" nad úroveň vrchního dílu (krytu) - jinak totiž nelze připojit plusový konektor!!!

Má někdo zkušenost???

Osobně jsem si chtěl do vozidla dát něco silnějšího, protože originál není žádná sláva (kapacita 68 Ah a startovací proud 600 A nejsou nijak oslnivé parametry pro takhle "žroucí diesel"), takže jsem si chtěl do vozu nacpat EXIDE Premium 77 Ah, 770A... Baterie je sice o centimetr delší, ale bez problému se do stojánku vejde.
Jenže problém je v "utopených kontaktech"...

Řešil již někdo????
Díky za info!

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 11:49
od Mikifrosty
To ještě nikdo na i40 neměnil baterii? Nebo všichni dávají tu "originální" od Hyundaie???

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 12:23
od vena222
Nemám sice i40,ale baterku jsem měnil.Myslim že je potřeba koupit nejeky speciální typ pro asijské auta.Prodejce mě prodal nějakou od EXIDU.Už nevim přesně typ,ale pasovala presne.Myslim ze byla taková vyšší.Mrkni na net.

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 12:39
od Mexican
pisal som tu tu uz asi 100x... najdi si na internete online konfigurator baterii ( http://www.autobaterie-pema.cz/cs/konfi ... terii.html) . Ci si kupisch Bosch, Vartu alebo Exide je asi jedno. Kup si to co predpisuje vyrobca, on nie je blby a ak tam dava 68Ah, tak tam daj to iste. Autobateria pre i40 sa technicky nijak nelisi od ostatnych baterii u azijskych aut, takze treba hladat na fore aj mimo skatule menom i40.

inak 4 roky vydrz orogo baterie - podla mna dost bieda. Mne vydrzala origo baterka v hyundai 8 rokov a vymenil som ju preventivne. Pocitaj s tym, ze origo baterie su kvalitou niekde uplne inde a odteraz bude baterku menit co 3-4 roky. Ak jazdis casto kratke trasy, sem-tam to musis napichnut na nabijacku (pokojne aj v aute, na par hodin)

EDIT - Vyhladanie Varty mi pre tvoje auto trvalo presne 45 sekund - Silver Dynamic AGM 570 901 076 . To si nasledne hod na heureku a vyber si dodavatela akeho preferujes. Staru odvez do Zbernych surovin, dostanes by voko 200-250kc na ruku

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 13:26
od XMira
Mikifrosty: Ano, problém může být s tím, že kolem zapuštěných kontaktů už nebude dost místa na tu ochrannou krabičku. Na jinou velikost zas nemusí pasovat ten termo-návlek. Já potřeboval baterku hned, tak nebyl čas řešit parametry. Mám Bären profi a sedí přesně.

Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 18:02
od triktrak
VARTA alebo BOSCH... obe schadzaju z rovnakej linky... Kdesi som o tom cital


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 18:03
od triktrak
Uz som to nasiel...
http://www.olej.8u.cz/autobaterie-bosch ... bo-kamosi/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Napsal: 06 pro 2016, 18:09
od bony
Taky nechapu co muzes mit s baterkou min vydrz 8 ale i 9 let je normalni. Na VW jsem mel 10 let.

Odeslano z Androidu.

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 18:23
od Felotron
kup si baqterku tam, kde ti daji nejdelsi zaruku. v hyundai maji 3 roky, tak jsdem ji tam vzal taky...

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 20:35
od XMira
K té výdrži. Ano, v Getzánkovi vydržela 9 let a výměna byla spíš preventivní. U i30 dala něco přes 5let. A všichni, kterým jsem si stěžoval, kroutili hlavou, že se divím. Že prý 5 let je požehnaný věk, že prý moderní auta, že prý samá elektronika... nevím, kde je pravda, ale zdá se, že automobilový průmysl udělal po turbech, DPF nebo EGR zas další krok vpřed :mrgreen:

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 20:58
od Beri
Při třetí garančce mi měřeli stav baterie, výsledek byl sice OK, ale prý žádný zázrak.Řekli mi, že jí dávají životnost okolo dvou let (spíš méně), což mě taky dost překvapilo, ale na druhou stranu se o baterku nijak nestarám, žádné dobíjení apod., jen co stačí alternátor během provzu dobít.

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 06 pro 2016, 21:35
od Mexican
dost zalezi ake trasy clovek jazdi - manzelka ma momentalne nohu po operacii. Takze ju kazdy den vozim do prace Fabiou (2km tam a vecer 2 km nazpat - po tyzdni teda 20km a 10startov. V piatok som to pichol na nabijacku LIDL, 500kc. Pred dobijanim mala baterka vo fabii 12.05V, takze uz dost bieda. Ak by som to nedobil, tak teraz v pondelok uz nenastartujem (v Brne bolo -7). Aten mraz jej mohol zlomit vaz.

Zivot baterky rozumna starostlivost predlzi a znacne

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 09 pro 2016, 15:00
od skuči
no jestli vím, tak I40 má obrácený strany či co mi to řikal, jinak mě ji měnili na záruku, měla slabý startovací proud...

jinak teda nechci nějak házet špatný info, ale tuším, že já ta měl baterku, která měla startovací proud 480A

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 09 pro 2016, 19:18
od koudyc
Přesně tak měla 68Ah a startovací proud 480A (i40CW r.v. 2012). Měnil jsem ji před 3 týdny za original Hyundai 70Ah a startovací proud 540A. Taky vydržela jen 4 roky.

Re: Nová baterie pro i40 - jakou??? Problém s "+" kontaktem

Napsal: 10 pro 2016, 08:27
od karelmrak
Pokud nehodláte auto za pár let vyhodit, co takhle Optima Red Top? Má 50Ah, startovací proud 815 (!) A, minimálně 2-4x delší životnost oproti moderním bezúdržbovým aku. Je to vlastně nejspolehlivější baterka.