Prasknuta hlava
Napsal: 20 pro 2016, 20:43
Ahojte,
potrebujem poradit.
Kupil som i30 CW, 1.6 CRDi 85KW, M6, rocnik 2009. Mal najazdene 179 000km.
Auto som pred kupou zobral do servisu kde ho pozreli a napojili na diagnostiku, nic vazne, auto zodpoveda najazdenym km.
Po asi 800 km som zacul divne zvuky z prednej casti auta, ako keby nieco bublinkovalo v hadickach (neviem to lepsie popisat).
Rovnako husty biely dym pri starte. Dalsi den rano (bola asi -5 zima) hned po nastartovani spotreba ukazovala 60l/100km (!!!) pozrel som pod auto, ci nieco netecie, ale nic, spotreba sa po par minutach ustalila, siel som opatrne, auto som nevytacal, s planom ze ho dam do servisu ked dorazim do ciela... Zial, vypovedal sluzbu na dialnici, kurenie neslo, vystupila mi teplota motora do cervenych, vykon siel dole, tak som to opatrne dojazdil do najblizsieho servisu.
Tam mi poradili, ze to moze byt termostat, hlava alebo tesnenie pod hlavou. Termostat to nebol
Auto som odtahovkou previezol do ineho (mne blizsieho) servisu, motor sa rozobral a zistilo sa ze hlava je prasknuta na 3 miestach. Je vidiet ze v tych prasklinkach je usadena hrdza:
https://postimg.org/image/w1pwqhe6x/
https://postimg.org/image/67g40pe6x/
https://postimg.org/image/a53dq4109/
https://postimg.org/image/z0wtdlno9/
Mechanik mi povedal, ze je to hrdzave ako 20rocna skodovka, hlavne v systeme chladenia (vidno na obrazku), ze tam moze byt aj prasknuty blok a radi mi kupit komplet druhy motor.
Fotky motora:
https://postimg.org/image/kvr0bsemx/
https://postimg.org/image/raumm7aqh/
https://postimg.org/image/i4cbyx5i1/
https://postimg.org/image/x1kszxiqh/
Riesim to aj s predchadzajucim majitelom, ten zase chce len vymenit hlavu, vraj jeho mechanik mu povedal ze blok motora prasknut nemoze
ale zatial ten motor nevidel.
Pytam sa vas, co by ste robili?
Je to moje prve auto, a nevydrzalo mi ani 2 tyzdne... takto pred sviatkami.
Dakujem za odpovede
potrebujem poradit.
Kupil som i30 CW, 1.6 CRDi 85KW, M6, rocnik 2009. Mal najazdene 179 000km.
Auto som pred kupou zobral do servisu kde ho pozreli a napojili na diagnostiku, nic vazne, auto zodpoveda najazdenym km.
Po asi 800 km som zacul divne zvuky z prednej casti auta, ako keby nieco bublinkovalo v hadickach (neviem to lepsie popisat).
Rovnako husty biely dym pri starte. Dalsi den rano (bola asi -5 zima) hned po nastartovani spotreba ukazovala 60l/100km (!!!) pozrel som pod auto, ci nieco netecie, ale nic, spotreba sa po par minutach ustalila, siel som opatrne, auto som nevytacal, s planom ze ho dam do servisu ked dorazim do ciela... Zial, vypovedal sluzbu na dialnici, kurenie neslo, vystupila mi teplota motora do cervenych, vykon siel dole, tak som to opatrne dojazdil do najblizsieho servisu.
Tam mi poradili, ze to moze byt termostat, hlava alebo tesnenie pod hlavou. Termostat to nebol
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Auto som odtahovkou previezol do ineho (mne blizsieho) servisu, motor sa rozobral a zistilo sa ze hlava je prasknuta na 3 miestach. Je vidiet ze v tych prasklinkach je usadena hrdza:
https://postimg.org/image/w1pwqhe6x/
https://postimg.org/image/67g40pe6x/
https://postimg.org/image/a53dq4109/
https://postimg.org/image/z0wtdlno9/
Mechanik mi povedal, ze je to hrdzave ako 20rocna skodovka, hlavne v systeme chladenia (vidno na obrazku), ze tam moze byt aj prasknuty blok a radi mi kupit komplet druhy motor.
Fotky motora:
https://postimg.org/image/kvr0bsemx/
https://postimg.org/image/raumm7aqh/
https://postimg.org/image/i4cbyx5i1/
https://postimg.org/image/x1kszxiqh/
Riesim to aj s predchadzajucim majitelom, ten zase chce len vymenit hlavu, vraj jeho mechanik mu povedal ze blok motora prasknut nemoze
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Pytam sa vas, co by ste robili?
Je to moje prve auto, a nevydrzalo mi ani 2 tyzdne... takto pred sviatkami.
Dakujem za odpovede