Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene
Ahoj,chtěl bych se Vás zeptat, jestli by mi zde někdo doporučil dobrý servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regenerací filtru pevných částic. Výrobce Hyundai dal odemne ruce pryč a podle něj jsou regenerace každých 150-300 km v pořádku a podle nich motorový olej nepřibývá i když jsem jim posílal foto s důkazem vysoké hladiny oleje nad ryskou maximum. Jeden ze zaměstnanců autorizovaného servisu se mi dokonce vyjádřil tak, že prý nevadí, že olej se ředí naftou a dokud se nerozsvítí kontrolka mazání, je vše v pořádku! Dále když zjišťovali přes diagnostiku stav zaplnění filtru pevných částic, tak když jsem se jich ptal , jestli vyhodnocené gramy jsou saze nebo popel, tak na mě v servisu hleděli co by dělal ve filtru pevných částic popel? Je vidět,že vůbec neví jak filtr pevných částic a regenerace fungují a že po vypálení sazí,zůstane ve filtru popel.Takže aspoň vidíte jací lidi dělají v autorizovaném servisu a pak zpochybňují tvrzení zákazníka a dělají z něj blbce že oni přece tomu nejlépe rozumí a ne zákazník. S autem samozřejmě jsem jezdil po celou dobu záruky na servisní prohlídky do autorizovaného servisu a měsíc před skončením záruky dal odemne výrobce ruce pryč!
Jestli bych mohl poprosit o servis nejlépe ve Zlínském,Jihomoravském nebo Olomouckém kraji?
Děkuji
Jestli bych mohl poprosit o servis nejlépe ve Zlínském,Jihomoravském nebo Olomouckém kraji?
Děkuji
- Reklama
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Asi jezdíš krátké trasy to je zabiják filtru, prostě projeď to někde pořádně......
Jinak asi bych se vykašlal na autorizovaný servis obzvláště jak nemáš už záruku....
Vyměnil bych olej v motoru za normální a né ty lehkoběžné co tam rvou v a měnil po 15 000 km.
Jinak asi bych se vykašlal na autorizovaný servis obzvláště jak nemáš už záruku....
Vyměnil bych olej v motoru za normální a né ty lehkoběžné co tam rvou v a měnil po 15 000 km.
Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene
Nemusi mu to delat kratke trasy, proto se pta na servis. Par lidi zde s filtrem maji problemy. Pokud mu olej nevydrzi 15 000 tak je neco spatne. Nevim jak teda jezdi. Ja jezdim z 80% jen dalnice a filtr se mi regeneruje kazdych cca 1500 - 2000km. Ted v zime co ted jsou takove mrazy, mi delka regenerace trva 50 - 60 km.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Soban neboj já vím že se s naftakem co má filtr pevných částic mají jezdit dlouhé trasy a to taky jezdím z 80% jen po dálnicích 70km do práce... V tomto problém není a město jezdím minimálně
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
já s tím bojuju posledních 15tisíc km. Mě to regeneruje dálnice nedálnice co 300km někdy méně a bohužel krom té časté regenerace a spotřeby o litr nad tím co bych si představoval to funguje. Nechával sem dělat rozvbor oleje v polovině intervalu a byly taky známky zvýšeného obsahu nafty. V podstatě v horní hranici tolerance. Takže je hodně bláhové najíždět na to těch povolených 30tis km.. Ale nějaké prudké navýšení náplně v oleji se mi neprojevuje.
Takto se k tomu i vyjádřil výrobce že to je prostě OK a netuší, co by měl na voze řešit. Filtr detekuje zaplnění a spouští regenraci, která úspěšně filtr vyčistí a tím je systém funkční bez vad.
Podle mě, je problém
č1 v tom, kdy začíná filtr regenerovat. Ta hodnota bude někde kolem 50% zaplnění a možná míň.. Pak to regeneruje velmi často a zbytečně. Kdyby to bylo o něco více bylo by to lepší. Další je, že tyto krátké intervaly vedou naprosto nezvratně k tomu, že se spousta regenerací nedokončí v pohodě. To prostě není technicky možné a pak to regeneruje o to častěji.
Č2 - A další šílenost je EGR ventil, který s čím vyšším eko Euro recirkuluje více bordelu a to je pro to auto pekelný, především pro ten filtr, kdy se spaluje jiště velmi výživná směs, mající daleko do dokonalého spalování. (když by se mohl zaslepit vyřešilo by to 80% potíží....
č3 - nevhodný systém regenerace. V těhle podmínkách měly vznětové motory pro E6 i E5 už dávno mít močovinu, která se poměrně osvědčila a funguje daleko lépe jak tyhle systéme bez.
Mě osobně Crdi 2016 Hyu/Kia velmi zklamal a byl jednoznačně poslední vznětový motor, co jsem si pořídil. Samotný motor je v pohodě a byl perfektní.. v roce 2006 s prvním Ceedem 81kw co jel líp a podstatně úrpodněji ve všech ohledech než ceed 2016 100kw...
Osobně jsem provozoval varitanty aut:
Nejede, ale nežere OK (thalia LPG)
Žere, ale adekvátně k tomu jede OK Jaguar XJR.
Ale nejhorší varianta že to žere a nic moc nejede.. .to mě teda fakt točí ... A když vidím, že na spritmonitoru má moje Gdi o 0,7 litru vyšší spotřebu než Crdi.. to by i svatej František kopal do dětiček....
Takto se k tomu i vyjádřil výrobce že to je prostě OK a netuší, co by měl na voze řešit. Filtr detekuje zaplnění a spouští regenraci, která úspěšně filtr vyčistí a tím je systém funkční bez vad.
Podle mě, je problém
č1 v tom, kdy začíná filtr regenerovat. Ta hodnota bude někde kolem 50% zaplnění a možná míň.. Pak to regeneruje velmi často a zbytečně. Kdyby to bylo o něco více bylo by to lepší. Další je, že tyto krátké intervaly vedou naprosto nezvratně k tomu, že se spousta regenerací nedokončí v pohodě. To prostě není technicky možné a pak to regeneruje o to častěji.
Č2 - A další šílenost je EGR ventil, který s čím vyšším eko Euro recirkuluje více bordelu a to je pro to auto pekelný, především pro ten filtr, kdy se spaluje jiště velmi výživná směs, mající daleko do dokonalého spalování. (když by se mohl zaslepit vyřešilo by to 80% potíží....
č3 - nevhodný systém regenerace. V těhle podmínkách měly vznětové motory pro E6 i E5 už dávno mít močovinu, která se poměrně osvědčila a funguje daleko lépe jak tyhle systéme bez.
Mě osobně Crdi 2016 Hyu/Kia velmi zklamal a byl jednoznačně poslední vznětový motor, co jsem si pořídil. Samotný motor je v pohodě a byl perfektní.. v roce 2006 s prvním Ceedem 81kw co jel líp a podstatně úrpodněji ve všech ohledech než ceed 2016 100kw...
Osobně jsem provozoval varitanty aut:
Nejede, ale nežere OK (thalia LPG)
Žere, ale adekvátně k tomu jede OK Jaguar XJR.
Ale nejhorší varianta že to žere a nic moc nejede.. .to mě teda fakt točí ... A když vidím, že na spritmonitoru má moje Gdi o 0,7 litru vyšší spotřebu než Crdi.. to by i svatej František kopal do dětiček....
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
celkem chválí v Kyjově a Hodoníně. Samohýla mám kousek, ale jezdím do Nového Města na Moravě. A jinak v Brně je prý dobrý servis RF auto. Odkaz na něj najdeš na dieselpowerfóru. Je to uživatel Huml.
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Já mám zkušenosti akorát s Pokorným v Brně. Zatím maximální spokojenost, ale řešil jsem tam spíše jen prkotiny. Ve všem max mi vyhověli, ale možná to je tím, že už mě tam znají a zdraví mě už, jen když otvírám dveře .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Vidím že Hyundai má víc těch problémů... mrkněte na Černé ovce http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097 ... 801080124/
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Jak jsi dopadl s tím DPF? Vyřešilo se to jinde v servisu?
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Zatím nijak... začal jsem sledovat spuštění regenerací přes napíchnutí OBD modulu na diagnostickou zásuvku a sledování teploty katalyzátoru. Zatím mi vychází teď regenerace každých 500 km ,ale budu to sledovat dál jak často se budou spouštět s vyššími venkovními teplotami. Je možné,že mi po mé stížnosti na centrále Hyundai servis nahrál do auta upravenou verzi softwaru, která to způsobovala a neřekli mi to.Máš též problém s často spouštějícími se regeneracemi na i30? Jak jsem psal o OBD měl jsem na mysli toto https://www.smarty.cz/ELM-327-automobil ... nstv%C3%AD spáruješ to s mobilním telefonem přes Bluetooth a já používám na to aplikaci Torque
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Zatím jsem to nesledoval nějak. Průměrnou spotřebu mám přijatelnou, regeneraci jsem zatím postřehl tak 3x za dva roky, tak není důvod se tím zabývat.
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
tak to ti určitě auto regenerovalo víckrát jen jsis toho určitě nevšiml,proto jsem začal regenerace sledovat přes teplotu katalyzátoru je to spolehlivější než přes aktuální spotřebu. Já si též myslel že mi během 1500 km auto už neregeneruje,ale zjistil jsem že aktuální spotřeba není spolehlivá na toto.
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Čauvec, chtěl bych se zeptat jak poznáte, že právě probíhá regenerace filtru pevných částic. Nějak to nemůžu vysledovat. děkuji za odpověď.
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Da sa to odsledovat cez okazitu (aktualnu) spotrebu, pocas regeneracie je vyssia. Je to popisane v tomto vlakne https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=30754
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
děkuji, dával jsem si na to v autě pozor, ale stále se mi to nedaří vypozorovat. Možná proto, že jezdím často ale ne tolik kilometrů. Zkusím přepnout na aktuální spotřebu a dál pozorovat co se děje při volnoběhu. Zda tam teče trochu paliva.