přehříva se po výměně těsnění, netopí, voda v expancce
Napsal: 31 led 2017, 20:15
Zdravím,
našel jsem tu několik podobných témat, vše ovšem končilo výměnou těsnění pod hlavou ale co když nepomuže ani to?.Otec si koupil asi před rokem a pul Teracana 2,9 jezdil asi pul roku a zacal se prehrivat motor, ujel 15km teplota zacalal litat jak zblazdněna po chvili auto spadlo do nouzaku voda byla vytlacena v expanzce a horni hadice okruhu vody byla natlakovana jako bejk.Vyzkoušel vymenit víčko chladici kapaliny, termostat, hlidal vrtule sahary, nic nepomahalo, takže to dopadlo na výměnu těsnění pod hlavou.Po výměně najezdil asi 500 km a vše začalo znova. Chvili se zase experimentovalo a nakonec auto tak nějak před touhle zimou naštvaně odstavil do garaze.Asi před 2 měsicema se do toho znovu obul a rozhodl se, že ještě jednou zainvestuje na doporučení do jedné výměny těsnění pod hlavou v domění, jestli nemohla být předchozi výměna těsnění slušně řečeno odfláknuta.Zvolil tedy jiny servis znovu vyměnil termostat.Po této výměně těsnění je při ohřátí horní hadice okruhu poměrně měka, ovšem po 15 km jizdy auto přestane topit,teplota zase blázní, je slyšet jak to v chladícím okruhu jakoby zachrastí a motor vyplyvne vodu do expanzky,není schopen ji nasat zpatky a tudíž se motor přehřeje a je po výletu.Musí se počkat až přestane vařit,pote dolít vodu a je zase na 15 Km pokoj.Hlava byla na tlakové zkoušce a byla OK.Už je na to pěkně naštvanej ale vídím na něm, že je mu líto se toho křápu zbavit ma udělany brzdy a rozvody a za tohle asi moc peněz nazpět nedostane,navíc kdyby to jezdilo tak by byl spokojenej nenapada vás ještě něco?Múže pomoct výměna chladiče nebo něčeho jiného má smysl do toho ještě cpát peníze?Zdá se , že olej ve vodě není.
díky a omlouvám se za dlouhej text.
našel jsem tu několik podobných témat, vše ovšem končilo výměnou těsnění pod hlavou ale co když nepomuže ani to?.Otec si koupil asi před rokem a pul Teracana 2,9 jezdil asi pul roku a zacal se prehrivat motor, ujel 15km teplota zacalal litat jak zblazdněna po chvili auto spadlo do nouzaku voda byla vytlacena v expanzce a horni hadice okruhu vody byla natlakovana jako bejk.Vyzkoušel vymenit víčko chladici kapaliny, termostat, hlidal vrtule sahary, nic nepomahalo, takže to dopadlo na výměnu těsnění pod hlavou.Po výměně najezdil asi 500 km a vše začalo znova. Chvili se zase experimentovalo a nakonec auto tak nějak před touhle zimou naštvaně odstavil do garaze.Asi před 2 měsicema se do toho znovu obul a rozhodl se, že ještě jednou zainvestuje na doporučení do jedné výměny těsnění pod hlavou v domění, jestli nemohla být předchozi výměna těsnění slušně řečeno odfláknuta.Zvolil tedy jiny servis znovu vyměnil termostat.Po této výměně těsnění je při ohřátí horní hadice okruhu poměrně měka, ovšem po 15 km jizdy auto přestane topit,teplota zase blázní, je slyšet jak to v chladícím okruhu jakoby zachrastí a motor vyplyvne vodu do expanzky,není schopen ji nasat zpatky a tudíž se motor přehřeje a je po výletu.Musí se počkat až přestane vařit,pote dolít vodu a je zase na 15 Km pokoj.Hlava byla na tlakové zkoušce a byla OK.Už je na to pěkně naštvanej ale vídím na něm, že je mu líto se toho křápu zbavit ma udělany brzdy a rozvody a za tohle asi moc peněz nazpět nedostane,navíc kdyby to jezdilo tak by byl spokojenej nenapada vás ještě něco?Múže pomoct výměna chladiče nebo něčeho jiného má smysl do toho ještě cpát peníze?Zdá se , že olej ve vodě není.
díky a omlouvám se za dlouhej text.