Stránka 1 z 1
Prosim o radu Dekuji
Napsal: 31 led 2017, 23:54
od michal7812
Zdravím pánové i dámy jestli tu sou
přemýšlim o druhem autě a padlo mi do oka par vozu od Hyundai Santa Fe II. Nemam s těma motorama moc zkušeností 2.2 Crdi doteď sem vlastnikem 1.9 tdi 81kw klasicka rotačka. přikladám par odkazu na ktery se chci jet podívat. Ptam se abych vedel naco si dat pozor a jak sou moc poruchovy dekuji za každou odpověď a radu
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list
Re: Prosim o radu Dekuji
Napsal: 01 úno 2017, 11:42
od Petr Balák
Ahoj,já mám 2.2 crdi 110kw manuální převodovku,r 2006,najeto 280000km. Mám ho čtvrť roku a resim problémy s topením. Dost jsem si ale o tech autech přečetl a mívají problémy s pridiranim olejových čerpadel. To moje melo při 250tis.km GO motoru,čerpadlo oleje,klikovka,písty,hlava,repase turba atd. To platil původní majitel a zda se ze vše v motoru funguje jak ma,otázka je jak dlouho. Nemá už ten motor 114kw filtr pevných částic? Myslím ze jo. Ten můj ještě ne. 4kw navíc ani nepozná s ale výměna filtru jde do desítek tisíc. Jinak ty motory jsou kultivovanejsi ale zato složitější nez klasicky TDI. Ssedmimistnou verzi bych ani nechtěl,nezbývá žádný kufr. Zase nezávislé topení je výhodou,těžko říct,spis bych bral ten 2007,jen si dej pozor abys nekoupil auto N1 ,nákladní automobil skříňový,to pak nesmis tam kam jsi zvyklej jezdit. Ahoj Petr.
Re: Prosim o radu Dekuji
Napsal: 01 úno 2017, 11:58
od Petr Balák
Ještě jsem si prohlidnul fotky obou,ten prostřední odkaz už říká ze je inzerát fuc. Já bych raději to s tažným,vypadá lip a da se víc věřit nájezdu km. To z Autoaha je nejspíš z Itálie,podle manuálu a km urcite nebudou sedět. U santy se dělají rozvody tak po 120000,na to bacha abys neměl hned investici cca 10 tisíc.
Re: Prosim o radu Dekuji
Napsal: 01 úno 2017, 12:47
od michal7812
Ďekuji za rady
Re: Prosim o radu Dekuji
Napsal: 04 úno 2017, 10:00
od Bed@
114kW mam a nema to filtr pevnych castic, teda pokavad mas manualni razeni, kdyz budes mit automat, tak tam pravdepodobne bude
Moje ma 180tis. a je to 2008, ceka ho vymena tycek a pravdepodobne spojky s loziskem, pedal je dost gumovy a skoro se nevraci, spojka zabira hodne nahore. Zatim jsem musel menit zhavice, skoro OK byl jen jeden 1,1Ohm, ostatni 3 ukazovaly kolem 900kOhm. Pak jeste byly KO vzpery patych dveri. Tuto zimu neprezil starter, upek se, asi zustal vysunuty